indian scout verbouwd

Wat is tegenwoordig nog echt ?? Je moet toch mee met de tijd..., anders maar naar het museum toe voor de echte beleving
 
Wat is "echt"?
Triumph komt ook allang niet meer uit Meriden, maakt dat de nieuwe modellen minder echt?
Voor liefhebbers is er uiteraard maar één antwoord, eender welk merk dat tegenwoordig weer bestaat door een oude naam te doen herleven..
 
Het merendeel van wat 'echt' is zijn de liefhebbers zelf en daar is m.i. niets mis mee 🙂
(met het liefhebbende gedeelte dan, met de personen zelf kan best zat mis zijn 🤪 )
 
Wat is tegenwoordig nog echt ?? Je moet toch mee met de tijd..., anders maar naar het museum toe voor de echte beleving
Inderdaad. Die man showt hier trots zijn motor en dan reageren er een paar zure ''vroeger-was-alles-beter'' figuren.
Persoonlijk vind ik dat Indian tegenwoordig ook best mooie modellen heeft. Bijvoorbeeld de FTR vind ik best geslaagd:
QD-EXHAUST-indian-FTR_05.jpg
 
dat is nog een redelijk mooi model ja , maar als je dat vergelijkt met dit :


jammer dat er van die K muziek onder zit maar af en toe een klap missen / net niet willen aanslaan .
dat hoort erbij , nostalgie van bijna 100 jaar oude motorfiets .
(moet zelf morgen ook naar RDW met een oude terrot *D die ook van dat karakter heeft )
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad. Die man showt hier trots zijn motor en dan reageren er een paar zure ''vroeger-was-alles-beter'' figuren.
Persoonlijk vind ik dat Indian tegenwoordig ook best mooie modellen heeft. Bijvoorbeeld de FTR vind ik best geslaagd:
QD-EXHAUST-indian-FTR_05.jpg
Ik heb even teruggelezen maar ik lees nergens een zure ondertoon, valt wel mee dus. 👍🏻
 
inderdaad niet echt negatief , het is wel een mooi resultaat maar de topic starter reageert ook niet op vragen en wat er aan gebeurt is ?
 
Bijna...; Polaris voerde een tijdje de merken Victory en Indian naast elkaar, maar besefte dat ze daarmee hun eigen grootste concurrent was.
Dus exit Victory.
Uiteraard doen ze een gooi naar de troon van aartsrivaal H-D, en proberen diverse Police Departements voor hun producten te laten kiezen
De Scout is niet alleen een tegenhanger van de Sportster, hij is ook groter van inhoud...dus geen eerlijke concurrent.
Daarin slaagt de Yamaha Bolt beter in mijn ogen..

Ik heb mogen proefrijden met de Scout; prima fiets, maar er had net zo goed Honda Shadow op de tank kunnen staan..
Ik miste de beleving van een 'èchte'.
Die beleving mis je net zo goed bij een standaard 2020 Harley waar nog helemaal niets is aangepast. (stage 1).
 
Die komt in november 2026 terug, opent een nieuw topic, nieuwe ventieldoppen van colablikjes als ombouw laten zien en dan verder niks. Met wat geluk zegt @Rob RD dan iets in de trant van

Bekijk bijlage 1450990
en dan duurt het weer even totdat @TS weer terugkompt.
Bij sommigen zou je willen dat ze niks veranderen aan hun bike.
De gedróchten die sommigen scheppen met hun goed bedoelde mods aan hun Harley. :X
O-)
 
Bij sommigen zou je willen dat ze niks veranderen aan hun bike.
De gedróchten die sommigen scheppen met hun goed bedoelde mods aan hun Harley. :X
O-)
Iemand afschieten op basis van zijn smaak :N of het merk waar hij op rijd zou ik niet doen behalve wanneer ik iemand goed ken. :N
Want die kan het van me hebben.
Die shit is me overkomen toen ik zelf een R1 ging verbouwen, kwam zo’n eikel zeggen dat ik een lul was omdat “oer R1 blablablabla “ enzo. Aan mijn kant van het scherm heb ik hem staan uitlachen.

Maar ik zou ook nooit een topic openen met maar een slechte foto waarin niks duidelijk te zien is.
 
Ge-wel-dig :) wat een vriendelijkheid, iedereen moet doen wat hij zelf mooi vindt toch ? En niet iedereen kan goed foto's maken en heeft bij elke stap die hij doet de camera bij de hand...al zou je zeggen dat de mobiel bij sommigen bijna een verlengstuk van hun arm is
 
Och, als je post 'verbouwd' dan mag je dat toch wel ff toelichten? Wat ik zie is een ander stuur met andere spiegeltjes, andere ophangbeugel voor de koplamp, ander zadel (of is dat orgineel op zo'n iets ouder model?) en verder zie ik een sidemount kentekenplaat met een achterzijde van alu druppelplaat, dat lijkt me het enige zelfwerkzaamheid onderdeel. Niks mis met die fiets maar 'Scout verbouwd' is imho wel wat overdreven benoemd.
 
klopt, hij had wat toelichting mogen geven, jij noemt ze zo op, maar niet iedereen ziet dat , voor de een is het al heel wat als ze wat kleins aangepast hebben en er trots op zijn en noemen het verbouwing , voor de ander moet het een totale verbouwing zijn naar eigen inzicht, met een waslijst aan onderdelen.
Ik zou de post dan subtiele verbouwing noemen ;)
 
Of geen verbouwingstopic starten, maar gewoon, "Show Your Bike". Ben zelf wel van bouwen en verbouwen en als er dan over de Indian een topic gestart wordt ben ik wel nieuwsgierig en zou dan automatisch in de "volg modus" komen. Maar ik was daar heel snel klaar mee, de eigenaar ook.:W
 
En Harco is gewoon van de subtiele aanpassingen. Zijn vorige project was een BT1100 Bulldog. Ook zonder toelichting, ik denk om ons scherp te houden en zelf de verschillen te zoeken. Een soort quiz.
8elJMc2PE7FI5ZMw-RTBRG5RqUoU-rpHCQcVkwUL94XByPSCXVAAJkGthCYN6BNT-hnR5jYRuKk8L69kdo7ttA_pAwLV0-fYY4a_PEof9urkMe8ny-lCYTqy0zY9Be9K3-nEDBmlCnJWeHFCP8ANihoj01AnztndUfRckhu0kFX3886_fbA1EDsx9yECGVJj7AnLvmfvv6UCgB38oSbT-cGqN0zjsqOK7iOtNyINgdwGNcpoakj3bjMu_dGa81nSOAUaMzH_yO-XW6WlovDJTyuomCmoJ9cYigzVqMkvS3wZstktV_mTbTDIJTk0wNfyisj3jwHNs_8_MP4xxtGl_5FUUtTp8isYB1F9jms0fVctkKJO9E_H71_RR58yHC8N4G-R_iF96wAYn_4gowSVOH0dhuU4rxgtmkM5is95F3A62gYeUph9RWHfYe8wLYA4Lsp4kxdhUch4RydFH8gsNJVI5A8A9p7oQ9TN_E7haM3CHgQ3UP-fFIWlEfYI8k48PUXZf_faH8B7zt_biZH4k1Shhexx-xCVeGBniQQDiicx8GNL_WPHZ6ce-kbCUFOiAVNpPVv_USGtEnGiMSEoqAZ9hNG5IW4SAavrWJs5i73v1ANeHT-6UT0YuD7Dopz-HRQfEBlNyO1_703Lk9a7Zg1d68Q3VqMBkfd8ZLk8XOxH9mJCPmB9-6p4ZnTjaek0i5z4q0vF_RlV5nIyk0SdnuTrDmjNkyusNoBjhHTi2kH-a6Ou=w855-h516-no

De originele.
OkDOV6q-PMUdLtT7meBo43CdZx21_-pyE99UlkfOl5lM0-LxWfdDS0PJBc4ngFn7k-Du0SaB5Y93AcQldwx8e7fxYJFmDE8Dkl0v2nXqmVSB3dVQ18k4Q-iGNkRSQI1zoj6LQNpTV1bVIO64wlJeHHTpMxF9Y0Ll6_6Q_bnaYu17HYMz0BX3znsgqsVIZ1GusTML3rretvoi_GHjVt6DZA_pdJHLjoqutEkTQ0JTpu5r00Ei67kuHcC6IV7gSnHkMBGUyI2ChFqttxBzeUx-g_ZHjrvotzdMFEmcX62IllnrET6N6zVlrGgmxpfABH3eFqXiSBikpLRah7CwLFckiwCLNTXSUbikLRrRNHwVl5ErMsWGHvni3YyzR4ER92liCmWfplK4E9PETyyHARfRHFLQQjUxKlkIPjSnwtR4Edcb9S46TiAFVI0kPq_-M29FElRf0Es-y7Oq6yGfdSy6FPxhDrK7E4pigFTcdI6F11VVSyNi-xXocQmfXl8Qg4egHvxsLPRGM3LrDo9CDqLUEFnI-SwRIBBKzzduOqGLz6t97eeQHqoEJ1hrq-86JDC_p4YK4BwrSmpw6h1vf74VSLVlNeeoTySPYNVAlZoreJ7w-rM650Djag5Z_R-j-KpgXSDBzgNGBowtHRw1tYPVBBMwjR-u847P48Wc4ZLabxJxehYhuunT-RlDS79xOn4AUUOooaMkuOw0aq40WwkichBS_VlQrmvkMkWQpGWldjUNm-io=w640-h480-no

De aangepaste.

De geconstateerde aanpassingen:
demper
koplamp
schermpje
spiegels
handgrepen
sticker van de tank verwijderd
glaasje achterlicht
knipperlichten
En alles wat ik niet(kan) zien
En als je dat voldoende vind en je bent er gelukkig mee is het helemaal OK. Maar met een verhaal erbij vinden wij het leuker.!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan