Info bandenwarmers

Ik heb ze van BikeTec. Werken prima. Binnen een half uur zijn de banden op temperatuur en kun je vanaf het begin af aan knallen.

Ze waren vorige maand in de aanbieding voor €175,- :}
 
Ja klopt, ik ga dan voor het eerst rijden op assen, wordt de tweede keer op mijn circuit motor.
Hopen dat het weer een beetje meezit, heb er nu alweer zin in.
Had nog wel een dure tegenvaller (kromme remschijven) maar dat mag de pret de 16e niet drukken.
Hoop volgend jaar echt een lekker aan de gang te gaan met het circuit rijden.

Tot de 16e op assen!!! :]
 
Laatst bewerkt:
kijk hier kunen we wat mee!!!
Heb nog wel een haspel liggen.
Zal dus even naar de campingwinkel rijden voor een losse eurostekker!!!!

Bij de goedkope automaterialenzaak scheelt nogal met de campingwinkel
En de eurostekker moet pinnen hebben, een mannetje dus
En als je denkt hij doet het niet, in de aansluitkast even een kwartslag naar rechts draaien, schakelt die in
 
Laatst bewerkt:
ff oma een kickie geven

iemand een afbeelding van die eurostekker :$ :$
i know, ik ben een leek op dat gebied.
maar wil wel de juiste aanschaffen anders heb ik er nog geen ruk aan :+

of is er maar 1 soort eurostekker ?
thx alvast voor de info :} :]
 
ff oma een kickie geven

iemand een afbeelding van die eurostekker :$ :$
i know, ik ben een leek op dat gebied.
maar wil wel de juiste aanschaffen anders heb ik er nog geen ruk aan :+

of is er maar 1 soort eurostekker ?
thx alvast voor de info :} :]

Deze


full
 
zohoo de topic is weer uit het stof gehengelt??
Ik heb inmiddels Verheuls in huis. Zal ze hard ndig hebben 9 april. De afgelopen 15 jaar was er 8 keer nachtvorst op die datum. Ben dan ook blij dat ik een geperforeerde overall heb aangeschaft...
 
zohoo de topic is weer uit het stof gehengelt??
Ik heb inmiddels Verheuls in huis. Zal ze hard ndig hebben 9 april. De afgelopen 15 jaar was er 8 keer nachtvorst op die datum. Ben dan ook blij dat ik een geperforeerde overall heb aangeschaft...

Krant eronder, werkt bij mij altijd prima ;)
 
Laatst bewerkt:
_O- Idd beter om een set chickenhawkjes bij jou te scoren *O* Nog anderhalve week en dan mogen ze hun diensten gaan bewijzen :9

:P

Die shokker is vandaag bij HK geweest ;)
Hij doet dus weer wat ie behoort te doen.

P.S: MF-ers altijd korting uiteraard ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat was het natuurlijk wat de snelheid betrof jochie, die krant was te dik. *O* *O* *O* *O* :Y :Y :W


Das nou weer jammer :N
Mijn monteur zet me onder grote druk om de boel heel te houden.
Heeft net een hele winter nodig gehad om het zaakie weer in fatsoen te zetten. :}
EN IN DE MIST RIJDEN OP EEN NATTE BAAN IS NIE GOED VOR JE ZELFVERTROUWEN!! :( !!
 
Hier even de link van louis.de
http://www.louis.de/_30eede17ac0ddf5e7494eccf3b36f707b5/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=468&list_total=26&anzeige=0&artnr_gr=10032195 (Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit)
 
Iemand toevallig ervaring met bandenwarmers van louis.de??
Zie daar een nieuwe set voor 170 euries!!
Niet al te duur toch?
Poeh, 170 euri's is inderdaad erg weinig.. Ik heb er verder geen ervaring mee ofzo maar je moet maar zo denken: alle waarde naar z'n geld ;)
 
Hier even de link van louis.de
http://www.louis.de/_30eede17ac0ddf5e7494eccf3b36f707b5/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=468&list_total=26&anzeige=0&artnr_gr=10032195 (Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit)


Ik ken ze niet... maar probeer er anders even een test van te vinden... sommige bandenwarmers doen juist hetgeen wat je niet van ze verwacht ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan