info bt010/bt020

red-devill

Rookie
2 jun 2001
9
0
sinds een paar weken ben ik de trotse bezitter van een blade 96 kleur gl/zw/prs na mijn fzr600r na 4 trouwe jaren verkocht te hebben , de bandjes zijn echter aan vervanging toe (toch tijdens eerste rit op amersfoort gelijk knee-down wel lekker gevoel)
zelf denk ik aan voor bt010 en achter 020 daar ik denk dat bij af en toe klaverblad gebruik de achterband erg snel slijt (bij mijn fzr waren de d207 na 3000 km op niet in het midden maar wel aan de zijkanten) ik rij enkel bij droog weer ook graag alle reacties welkom over verings instellingen en mogelijke opties met vr motorgr leo
 
had die combi ook op mijn vorige motor liggen (fazer600) bevielen erg goed....ook met nat weer (veel) grip. 9000 km met achterband gedaan (niet kats-af)
fazer heeft minder pk dan een blade natuurlijk maar kon er behoorlijk mee beesten zonder een onaangenaam gevoel te krijgen wat grip betreft

ik heb ze nu ook weer om mijn nieuwe motor laten leggen (YZF 1000 Thunderace) en moet zeggen dat het weer erg goed aanvoelt itt. de banden die er op lagen zie: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/7309

ik heb geen bt010 achter gedaan omdat ik niet met 4000 a 5000 km alweer aan een nieuwe band wil... maar fastnappie schijnt er 10000km mee te kunnen rijden (meende ik ergens te lezen)
ff vragen als je het zeker wilt weten dus...
 
ik heb geen bt010 achter gedaan omdat ik niet met 4000 a 5000 km alweer aan een nieuwe band wil... maar fastnappie schijnt er 10000km mee te kunnen rijden (meende ik ergens te lezen)
ff vragen als je het zeker wilt weten dus...
Het lijkt mij stug om 10.000 km met een BT010 te kunnen rijden :?
Ik heb zo'n 9000 km met mijn originele achterband kunnen rijden en dat leek toen een slick ;)
 
sinds een paar weken ben ik de trotse bezitter van een blade 96 kleur gl/zw/prs na mijn fzr600r na 4 trouwe jaren verkocht te hebben , de bandjes zijn echter aan vervanging toe (toch tijdens eerste rit op amersfoort gelijk knee-down wel lekker gevoel)
zelf denk ik aan voor bt010 en achter 020 daar ik denk dat bij af en toe klaverblad gebruik de achterband erg snel slijt (bij mijn fzr waren de d207 na 3000 km op niet in het midden maar wel aan de zijkanten) ik rij enkel bij droog weer ook graag alle reacties welkom over verings instellingen en mogelijke opties met vr motorgr leo
of bt-010/bt-012(012 is nog ff zachter) voor en achter...
of sportec M1 voor en achter...
heb je echt geld over, koop rennsports van metzler :)
alle 2 top bandjes...
3e keuze, supertop bandjes... :}
 
Het lijkt mij stug om 10.000 km met een BT010 te kunnen rijden :?
Ik heb zo'n 9000 km met mijn originele achterband kunnen rijden en dat leek toen een slick ;)
10.000km haalde ik niet...maar 9000 wel..was ie wel helemaal op hoor...(woonwerkverkeer rij je niet hard...en slijt het dus ook niet...)
 
thanks guys ik ben nog niet erg bekent met deze site maar dat gaat wel goed komen denk ik , ik denk dat ik dan toch voor de bt010/020 combi ga
setje te koop voor E350 (aaaaaaaaaaaauw) maar ach was bij de prijs ingecalculeerd , maar de bt`s zullen het allicht beter doen dan de huidige versleten bt56 voor en mez4 achter :]
zodra ik ook de computer onder de knie heb zal ik gelijk wat pics erbij zetten

last question for today ; iemand ervaring met vervangings veren , dempers (boss oid) of andere acc om de bike persoonlijker te maken , alvast bedankt , zwaaaaaaaaaai :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan