INFO clubfeest: 23 maart, Bunnik (NL)

Ach ja, ben een meeloper en heb geen zin in een feestje waar ik alleen zit :P

Ik stem dus ook maar de 23e dan. ;)
 
Met gevaar voor eigen leven ook maar voor de 23e gestemd. En vwb parkeerplaats: als we nu een hele grote ketting meenemen en daar alle motoren aan vastmaken? *D

(dan is met 1 keer knippen de hele rits motoren gejat! |( )

Mwaja, zal wel loslopen denk ik zo.
 
Ik doe ook mee op de 23ste! Is daar niet ergens een camping om de hoek waar we ff een tentje op kunnen zetten?

8-)
 
Wat is het adres van de toko?? :?

Adres, routebeschrijving etc. worden bekend gamaakt als alles definitief lijkt te zijn geworden. Mochten mensen de lokatie van tevoren willen keuren dan kan dat natuurlijk altijd :P .
Dan komt de routebeschrijving er eerder aan.
 
Er is een camping \"vlakbij\" (15 min lopen in nuchtere toestand). Ik ben alleen bang dat die eind maart nog dicht zit. Zal het even navragen, misschien dat voor een groep een uitzondering gemaakt kan worden.
Verder proberen we nog slaaplaatsen te regelen in de directe omgeving.
 
Hoelaat is die \'club motorbizarre\' open? En zijn er hier mensen die derden (lees: niet-leden van MF) meebrengen?
 
Mocht je inderdaad mail gestuurd hebben, dan komt dat niet meer aan (heb meteen mijn profiel maar aangepast). Nu andere werkgever zonder externe mail (nog wel, ben druk bezig dat voor elkaar te krijgen).

Dus...

Hoe gaan we dat nu doen dan? ik mailde je eigenlijk voor wat praktische zaken. kzou dus graag je emailadres hebben, anders moet je mij maar ff mailen

greetz Albert (Unstable)
Bestuur motor-forum.nl
albert@motor-forum.nl
 
Ik probeer wel wat via Spider of Mustang Sally te regelen. Je hoort nog van me (hopelijk).

Komende dagen ben ik aan het kamperen, dus even niet al te snel met reageren.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, effies niet op het feest topic gelet, is er meteen al een datum gepland.

Nou, ik zal dus met Fastcruiser en Spider de boel gaan organiseren zoals het er nu uitziet. Leuk, het werd wel weer tijd voor een motorfeesie.

Ik kan een klein aantal mensen behuizen. Het lijkt mij het handigste dat diegene die hier het verste vandaan komen ( eventuele zuiderburen ) bij mij hun slaapzak neerdonderen. Ik woon op 15 minuten lopen bij de lokatie vandaan.

Ik zal even met de onderbuurman proberen te regelen of de motoren of in het garage bedrijf gestald mogen worden, of achter het hek ( volledig uit het zicht ) mogen staan. Het zal allemaal wel loslopen denk ik. Wel erg gezellig. Ook ik heb geen enkel probleem met buitenstaanders ( niet MF-ers ) als ze maar motorrijden.

Spider, bedankt voor de mail.

de 32ste it will be....cool
 

Ik kan een klein aantal mensen behuizen. Het lijkt mij het handigste dat diegene die hier het verste vandaan komen ( eventuele zuiderburen ) bij mij hun slaapzak neerdonderen. Ik woon op 15 minuten lopen bij de lokatie vandaan.

Ik zal even met de onderbuurman proberen te regelen of de motoren of in het garage bedrijf gestald mogen worden, of achter het hek ( volledig uit het zicht ) mogen staan. Het zal allemaal wel loslopen denk ik. Wel erg gezellig. Ook ik heb geen enkel probleem met buitenstaanders ( niet MF-ers ) als ze maar motorrijden.

Spider, bedankt voor de mail.

de 32ste it will be....cool


Ik heb hier alvast een 1ste notering voor de lijst.

De Tiscali routeplanner: \"de route is 119.6 km en de reistijd is 01:23\".

Wie bied er meer?

Groeten,
8-)
Ryser
 
Ik heb hier alvast een 1ste notering voor de lijst.

De Tiscali routeplanner: \"de route is 119.6 km en de reistijd is 01:23\".

Wie bied er meer?

Groeten,
8-)
Ryser
119,8 vanuit Weert! :+ Reistijd 1uur 20 min (theoretisch??, denk dat het ook wel in minder dan 1 uur kan! :?
 
Laatst bewerkt:
HHmmmm...als martin al 120 heeft vanaf Weert, mag ik daar nog een km of 70 :? bij optellen (Heerlen/Maastricht)

Maar een slaapzak is ook prima... I\'ll just go with the flow.

Omdat ik niet zo topografisch onderlegd ben en ik nog nooit van de bestemmingsplaats (wow wat een woorden 8-) ) heb gehoord, ga ik er vanuit
dat het net zo\'n gat is als waar mijn ouwe wonen...
Ze hebben dus vast wel een weiland voor een hoop motoren, tenten en een kampvuur voor in de late
uurtjes..

Als je zo\'n boertje nu ff overhaalt met wat handjeklap gaat het helemaal goedkomen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan