INFO clubfeest: 23 maart, Bunnik (NL)

23 maart , ik zal er zijn.
En even een voorzichtig adviesje :
veel motoren + hoge snelheden = blije oom agent.
Hoewel die het dan niet meer weet omdat het er nogal veel zijn.
Je krijgt dan mf leden die |( en oom agent :j
 
We parkeren daar al 10 jaar lang motoren en er is er nog nooit een gesloopt of gejat. Gewoon allemaal komen :]
 
We parkeren daar al 10 jaar lang motoren en er is er nog nooit een gesloopt of gejat. Gewoon allemaal komen :]

Daarom juist.. dit keer kom ik :P

Maar zoals fastcruiser al zei; ik neem gewoon vier sloten mee en dat moet toch wel genoeg zijn. Als ik te zat ben, dan kan ik niet rijden omdat ik die klotesloten vervolgens niet open krijg. ;)
 
Leuk als er een berg motoren aan elkaar zijn geknoopt en dat de volgende ochtend een paar sleuteltjes zijn kwijt geraakt omdat de mensen wel erg dronken waren :P

Mwah, werk bij de brandweer. Kan je vertellen dat we genoeg te beschikking hebben om dit soort probleempjes op te lossen.

Als mensen er behoefte aan hebben omdat de gegarandeerd weten dat ze sleutels kwijt gaan raken kan ik van tevoren wel vragen of ik indien nodig de spullen kan lenen. Reken er wel op dat er kosten worden berekend (nieuwe slijpschijf e.d.... niet goedkoop!).
 
Ik zag dat op de Yumbo-site geen routebeschijving stond voor lui die met het eigen vervoer komen... laat dat nu bijna iedereen hier doen.

Vanuit Arnhem: A12 afrit Bunnik (na Driebergen), onderaan afslag bij stoplichten ga je rechtsaf, en daarna na 30 meter of zo bij de volgende stoplichten linksaf (nog voor het viaduct dus). Brug over en daarna zie je meteen een houten keet links staan. Daar moet je wezen.

Vanuit Utrecht: A12 afrit Bunnik (eerste na knooppunt Lunetten). Onderaan afrit (stoplichten) ga je linksaf, onder het viaduct door. Vlak daarna bij de volgende stoplichten ga je rechtsaf. Brug over en daarna zie je meteen een houten keet links staan. Daar moet je wezen.

Je kan parkeren vlak na de brug aan de rechterkant, naast de keet (bij kruising links) of achter de keet (bij het zwembad).

Voor de keet liggen tegels, maar daar niet parkeren vanwege fietsen e.d. Bovendien ligt er vaak glas (hoe zou dat nou komen?) en moet het vrij worden gehouden voor de brandweer.
 
Koel een meeting....

hhhhhhmmmmmmm BIER.......
denk dak wel kom.....
Als ik maar ergus ken pittuhhhh....
tis nameluk niet naast mn deurtie...
Is er een max. aantal inschrijvingen?¿
Of kenk gewoon kommuh..

Bijlage: b09-lik.gif
 
Koel een meeting....

hhhhhhmmmmmmm BIER.......
denk dak wel kom.....
Als ik maar ergus ken pittuhhhh....
tis nameluk niet naast mn deurtie...
Is er een max. aantal inschrijvingen?¿
Of kenk gewoon kommuh..

nou je zou bij mij kunnen slapen (almere) is ook niet direct naast de deur, maar toch...
 
Koel een meeting....

hhhhhhmmmmmmm BIER.......
denk dak wel kom.....
Als ik maar ergus ken pittuhhhh....
tis nameluk niet naast mn deurtie...
Is er een max. aantal inschrijvingen?¿
Of kenk gewoon kommuh..

Max aantal inschrijvingen? Dacht van nie... er kunnen maximaal 150 mensen in het pand, en voordat je dat aantal hebt...

Overnachten: jeugdherberg of hotel, camping wordt nog uitgezocht, net zoals andere slaapplaatsen.
 
Ik had wel graag willen komen, maar 160 km rijden voor er te geraken en dat nog eens terug \'s nachts vindt ik wel wat veel... ;(
En dan het weer nog, zal het droog zijn of met bakken uit de lucht vallen...
Als het volgende clubfeestje wat meer naar de B grens is zal ik er zeker zijn !
 
is 91 kilometer rijden voor mij . 30 minuten ongeveer ;)
als het weer goed is komen we met de :] anders met de auto.
dan kunnen er wat meer mensen meerijden uit de omgeving oirschot.
afwachten dus
 
Zijn er nog meer Apeldoorners die van plan zijn te gaan? Twee is ook maar twee!!!
 
Ik had wel graag willen komen, maar 160 km rijden voor er te geraken en dat nog eens terug \'s nachts vindt ik wel wat veel... ;(
En dan het weer nog, zal het droog zijn of met bakken uit de lucht vallen...
Als het volgende clubfeestje wat meer naar de B grens is zal ik er zeker zijn !

160 km is toch helemaal niets :? Dat doe ik twee keer per dag met auto om op mijn werk te komen. Op de motor is het ook nog leuk om te doen ook!
En gewoon blijven pitten en dan de volgende morgen weer lekker naar huis tuffen :]
En van een beetje regen is nog niemand dood gegaan ;)
 
Op maandag 21 januari 2002 10:32 schreef zut het volgende:En van een beetje regen is nog niemand dood gegaan ;)

Dat hangt er een beetje vanaf hoe gelovig je bent. \'t schijnt dat de zondvloed een aardige indruk heeft gemaakt ;)
 
160 km is toch helemaal niets :? Dat doe ik twee keer per dag met auto om op mijn werk te komen. Op de motor is het ook nog leuk om te doen ook!
En gewoon blijven pitten en dan de volgende morgen weer lekker naar huis tuffen :]
En van een beetje regen is nog niemand dood gegaan ;)

Het zal zeker leuk zijn om te doen, maar dat blijven pitten, als je getrouwd bent, zal niet goed lukken denk ik... en zeker als ik alleen kom.
Dan bv. nog 2x 160 km in de regen, dood zal ik er niet van gaan (als ik geen accidenten maakt tenminste) maar ik zal wel als een verzopen waterrat aankomen...
Natuurlijk moest het nu echt goed weer zijn ... bwaah, we zullen wel zien...
 
Op maandag 21 januari 2002 18:20 schreef The Sniper het volgende:Het zal zeker leuk zijn om te doen, maar dat blijven pitten, als je getrouwd bent, zal niet goed lukken denk ik... en zeker als ik alleen kom.

Dat heeft volgens mij niets te maken met of je getrouwd bent of niet, maar meer met de vertrouwensrelatie die je heb met iemand. En mekaar ook eigen dingen gunnen.
Zelf ben ik ook zo \"bezet\" als zijn kan, maar doe toch echt ook de dingen die ik leuk vind.
Zoals naar Bunnik gaan met een motorrijder (m) en ook nog ergens pitten waarschijnlijk.

Maar goed, dit is geen psycho forum!

Dus doe eens gek en kom naar Bunnik
 
Dat heeft volgens mij niets te maken met of je getrouwd bent of niet, maar meer met de vertrouwensrelatie die je heb met iemand.

Onze onderlinge vertrouwensrelatie staat sterk hoor, mijn vrouw moet regelmatig eens naar het buitenland voor haar werk, en als er dan geen vertrouwen is ga je direkt de gekste dingen beginnen denken...
Als ik moest komen, zou ik wel willen blijven overnachten, dan kan ik tenminst een biertje drinken zonder problemen. (maar waar...)
Maar zoals ik reeds zei, we zullen wel zien... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan