INFO clubfeest: 23 maart, Bunnik (NL)

Natuurlijk gaan we met de motor, of de omstandigheden moeten zo verschrikkelijk beroerd zijn dat dit niet meer leuk is. Dan gaan we wel (noodgedwongen\ '( ) in \'t blik.
 
lees ff de vorige 6 pagina\'s. het \'slaaptopic\' komt daarin meerdere malen aan bod. :z :z
 
Laatst bewerkt:
Ehh.. oke dan. dan kom ik lopend, doe ik wel mijn motor pak aan en mijn helm, net als die losers die naar de TT assen gaan met de trein. })

maar hoe kom jij dan mister Fastkruizer? ;)
Samen met spider op 1 bak? *D *D

geintje, hoe zit het eigenlijk met slaap plekken voor de bikers die dat zelf niet willen regelen?
Hotel, camping of jeugdherberg zijn eruggg dicht bij!!
voor info:
jeugdherberg rhijnauwen in Bunnik ( zie www.njhc.nl)
posteljon hotel in Bunnik ( www.???.nl)
of camping in bunnik ( naast A12 op kruipafstand) ( eigenaar Harry v zijl zie telefoonboek)

P

Camping van het weekend geprobeerd, deed echter niemand open. Wel even de afstand gemeten: 2 km ongeveer vanaf het feestpaleis.

Probeer van de week duidelijkheid over de camping te krijgen.
 
Forumfeest in Bunnik: Overnachtingen.

OK alles is uitgezocht en er zijn de volgende mogelijkheden:

Jeugdherberg: 3,5 km afstand. www.njhc.nl
Jeugdherberg rhijnauwen
rhijnauwenseln 14
3981 hh bunnik
(030) 656 12 77
Gelegen aan de provinciale weg, tussen Utrecht en Bunnik. Bewegwijzerd.

Hotel: Mercure Postiljon Hotel Utrecht-Bunnik. www.mercure.nl.
Zal zoals elk hotel wel aan de prijs zijn, maar is het dichtsbij gelegen: ongeveer 1 km.
postiljon mercure hotel utrecht-bunnik
kosterijland 8
3981 aj bunnik
(030) 656 92 22
fax (030) 656 40 74
Vlakbij afrit A12. Onderaan afrit linksaf (vanuit beide richtingen)
, weg loopt later parallel aan A12. Hotel ligt rechts.

Camping: SVR Camping de Boomgaard: Afstand 2 km.
h j van zijl
parallelwg 9
3981 hg bunnik
(030) 656 38 96
Onderaan afrit rechtaf (vanuit beide richtingen).
METEEN na afrit vanuit Utrecht rechtsaf, voor \"Brothers\" langs, parallelweg (zo heet hij ook) langs de A12 (A12 rechts van je).
Voordat je bij het voetgangersviaduct bent ligt de camping bij dennenbomen, een eind van de weg af aan de linker kant.
Camping is ook toegankelijk voor motorrijders. Open vanaf 1 maart.
RESERVEREN VERPLICHT, m.n. voor groepen, maar ook verstandig voor individuen. Camping is maar klein (hoort bij een boerderij).
Ik weet niet of de motoren bij de tent gestald mogen worden, maar de parkeerplaatsen liggen ver van de openbare weg vlak bij de boerderij.
Zorg wel voor een jiffyplaatje, want ik weet niet hoe verhard alles is.

Goed dit zijn alle gegevens. Ik neem aan dat iedereen hier wel raad mee weet. Zowel de camping als het hotel zijn in dronken toestand eenvoudig te vinden (wel oppassen bij het oversteken), maar bij de camping lijkt een zaklamp me wel verstandig.
Nogmaals: zorg van te voren dat je alles geregeld hebt, aangezien je bij de camping moet reserveren en bij een hotel tegenwoordig vaak ook.
Misschien is het handig als een kampeerder uitzoekt wie er allemaal gaan kamperen en dan de groep als geheel boekt.
 
Hee die Fastcruiser, dat heb je mooi voor elkaar zo al die gegevens, Toppie!!! ;)

Volgens mij wordt het een bere gaaf feest, heb er nu al zin in. 8-)

hoeissie trouwens? ben je al beter? hoorde van Spin dat je ziek was!\ '(
 
Mwaah... Gaat weer wat beter :r

Hier nog een uiterst lelijk, met beperkte middelen en nog minder kennis, met gevaar voor baan en salaris en dus snel in elkaar geflanst plattegrondje, wat ook nog spuuglelijk en incompleet gesaved is.

Oftewel... mocht je het niet begrijpen, pak dan de beschrijving maar.

Mocht iemand zin hebben het beter te doen (en die weet hoe het er uit moet zien)...graag.

Bijlage: feest.jpg
 
Heb er nu al zin in! :)

Ennuh, Jackass...ik werk in Ede...we kunnen wel samen gaan. (Denk alleen niet dat ik dan al een bike heb :( )
 
Koekblik is voor doetjes :P

edit: dit was een reply op een post of er meerdere met de auto gingen.
Maar geen idee waar die post opeens is gebleven!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan