INFO clubfeest: 23 maart, Bunnik (NL)

hoe zit het met de vrouwen .
me vriendin wil wel mee maar heeft geen zin om daar als enige vrouw in een hoekje te zitten terwijl iedereen maar over motoren luld.
 
hoe zit het met de vrouwen .
me vriendin wil wel mee maar heeft geen zin om daar als enige vrouw in een hoekje te zitten terwijl iedereen maar over motoren luld.

Ha Schamperd met vriendin,

Ik (VROUW!!) ga mee... dat had ik al gezegd. Wel opletten hè?! Dus je had haar al kunnen zeggen dat ze in elk geval niet de enige vrouw is in het gezelschap. Zolang het niet al te technisch is, vind ik over motoren praten trouwens wel errug leuk...

En in een hoekje zitten? Mooi niet, tenzij het een lekkere hoekbank is natuurlijk ;)

Ben overigens wel nieuwsgierig hoeveel (motorrijdende) vrouwen er mee gaan!! Dus meiden, laat jullie stem nog eens een keer horen.
 
Yep, I\'ll be there!

Nogmaals ter info: voor eventuele vragen over de 23e kun je bij mij terecht.
 
Laatst bewerkt:
Kom ik een paar weken niet op het forum wordt er meteen een feest georganiseerd. hmmm zou er een verband zijn? Het is ook wel erg toevallig dat dit feest wordt georganiseerd als ik op wintersport ben. ;(

Het ziet er naar uit dat ik jullie pas op de MFCD irl zal zien. Ach ja apres ski is ook geen straf *D
 
Ik ga ook (waarschijnlijk) mee! Samen met een
vriendin en we rijden allebei motor (ook al is
het op een lesmotor..jaja we hebben nog les, maar dat maakt niet uit toch??)
Enne we zijn allebei super verslaafd aan motoren!!! :9~ vooral SuperSports!!! HAHAHA
(en we zijn een beetje gestoord, maar daar wen je
snel aan hoor)
Moet alleen nog ff checken of we dan wel allebei
kunnen..
 
Ha Schamperd met vriendin,

Ik (VROUW!!) ga mee... dat had ik al gezegd. Wel opletten hè?! Dus je had haar al kunnen zeggen dat ze in elk geval niet de enige vrouw is in het gezelschap. Zolang het niet al te technisch is, vind ik over motoren praten trouwens wel errug leuk...

En in een hoekje zitten? Mooi niet, tenzij het een lekkere hoekbank is natuurlijk ;)

Ben overigens wel nieuwsgierig hoeveel (motorrijdende) vrouwen er mee gaan!! Dus meiden, laat jullie stem nog eens een keer horen.

Ik kom ook ;) Enne hangen op en bank? Waarom draaien ze muziek? })
 
Die muziek is natuurlijk omdat iedereen heerlijk gaat dansen op de salontafels!

En over gesprekstof, tja... tweewielers zijn nou gewoon interessant. Maar als je wil, dan kun je bij mij nog wel terecht voor een leuk gesprekje over hoe het zou zijn om met mvr. Netelenbos in een klein 2-persoonstentje te gaan kamperen ;) :P
 
Maar als je wil, dan kun je bij mij nog wel terecht voor een leuk gesprekje over hoe het zou zijn om met mvr. Netelenbos in een klein 2-persoonstentje te gaan kamperen ;) :P

:r :r

Dit is een horrorverhaal voor bij het kampvuur..
 
Laatst bewerkt:
Nog een vrouw(tje) die naar Bunnik gaat. Met of zonder motor!!! Maar ik ga ervoor.....Moet voor 23 maart toch wel lukken.
 
en wat betekend dat concreet?
Genre?

Juist. Moeten we nu echt veel gaan drinken?
beerchug.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan