INFO clubfeest: 23 maart, Bunnik (NL)

hoe gaan de mensen uit zutphen eigenlijk bike of koekblik?

Met goed (droog) weer met de motor. Ze pikken de Apeldoorners op waarvan bij deze één Apeldoorner afzegt. Het is heel erg helaas maar niet anders.
Ik lees het allemaal wel na afloop, wat voor geweldig feest ik gemist heb ;(
 
Heb er nu al zin in! :)

Ennuh, Jackass...ik werk in Ede...we kunnen wel samen gaan. (Denk alleen niet dat ik dan al een bike heb :( )


Ik heb dan ook nog geen motor dus al ik ga ga ik met de auto..meerijden kan altijd zullen r1no en r6yes ook wel doen..

alleen zoals de planning nu is heb ik de 23e een feest in eindhoven (tja ik ben nog de jeugd)

EN REV IK WAS ZIEK TIJDENS HET KARTEN ;( ;( ;( ;( ;(
ik WAS DIE HELEWEEK ZIEK!!! ;( ;( ;(

dus is niet zo leuk grapje.. :?
Vond het echt zwaar klote dat ik niet kon KARTEN
Had er speciaal tijd voor vrij gemaakt...
 
EN REV IK WAS ZIEK TIJDENS HET KARTEN ;( ;( ;( ;( ;(
ik WAS DIE HELEWEEK ZIEK!!! ;( ;( ;(

dus is niet zo leuk grapje.. :?
Vond het echt zwaar klote dat ik niet kon KARTEN
Had er speciaal tijd voor vrij gemaakt...
Oke oke, ik geloof je wel hoor! :)

Better luck next time!
 
nog een maandje.

Als er mensen zijn die een keer eerder willen komen, dan kan dat natuurlijk ook.
a.s. zaterdag 23 febr. is er een avond met een aantal leuke live bandjes.

Als je de agenda in de gaten houd en je ziet iets leuks staan dan kom je maar langs.
( zie www.yumbo.nl onder kopje \"agenda\" of \"kleine prijs van Yumbo\")

CU
 
hmmm, zit nu zwaar te overwegen om het feest te komen opleuken met mijn aanwezigheid ;)

Probleem is alleen dat ik uiterlijk vrijdag de 28ste het eindverslag van mijn afstudeerstage moet inleveren en ik vrees dat ik daar een week van tevoren heeeeeeel druk mee ga worden.

Ik kijk wel ff, neem aan dat die camping nog wel een dag van tevoren te bespreken is.
Dan kan ik altijd nog besluiten om de tent achter op de Bandit te knopen.
 
hmmm, zit nu zwaar te overwegen om het feest te komen opleuken met mijn aanwezigheid ;)

Probleem is alleen dat ik uiterlijk vrijdag de 28ste het eindverslag van mijn afstudeerstage moet inleveren en ik vrees dat ik daar een week van tevoren heeeeeeel druk mee ga worden.

Ik kijk wel ff, neem aan dat die camping nog wel een dag van tevoren te bespreken is.
Dan kan ik altijd nog besluiten om de tent achter op de Bandit te knopen.

Toppie!!!

succes met je verslag. Volgens mij is die camping nog niet volgeboekt rond die tijd, ( laagseizoen).
 
Als je nu al weet dat het dan eventueel een probleem kan worden, dan kan je d\'r nu ook al iets aan doen om dat te voorkomen, zodat je dat feest daadwerkelijk kan \'opleuken\'*

* = eerst zien dan geloven ;)
 
Als je nu al weet dat het dan eventueel een probleem kan worden, dan kan je d\'r nu ook al iets aan doen om dat te voorkomen, zodat je dat feest daadwerkelijk kan \'opleuken\'*

* = eerst zien dan geloven ;)

In de theorie klinkt dat leuk.. De praktijk werkt bij mij anders. Zolang ik denk dat ik nog wel ff de tijd heb..

4/5 weken lijkt heel lang voor mij dus stel ik het nog even uit.
Om vervolgens de laatste week erachter te komen dat ik het iets te lang heb uitgesteld. ;(
 
In de theorie klinkt dat leuk.. De praktijk werkt bij mij anders. Zolang ik denk dat ik nog wel ff de tijd heb..

4/5 weken lijkt heel lang voor mij dus stel ik het nog even uit.
Om vervolgens de laatste week erachter te komen dat ik het iets te lang heb uitgesteld. ;(


Ken het gevoel, zo ben ik mijn studie ook doorgekomen :+
 
Enneh, doen we er ook nog spelletjes?


Koekhappen met 300 gram pindakaas erop ofzo?
(Wie zou dat eigenlijk winnen :? )
 
edit: te snel op submitknopje gedrukt


Is er nou ergens een lijst te zien met namen van wie er allemaal naar dat feest gaan??

Zover ik weet:
- ikke ;)
 
Laatst bewerkt:
Is er nou ergens een lijst te zien met namen van wie er allemaal naar dat feest gaan??

Als iedereen die gaat komen me een mailtje stuurt met z\'n nick erin wil ik wel een lijstje opstellen.
Ohja, en pindakaas happen kan altijd, neem maar mee wat je nodig hebt (voor de gevorderden doen we het met verse purschuim }) )
 
Als ik kom word ik vast vermoord!!!

Maar misschien kan ik voor 23 maart nog wat vriendjes maken :)
 
ehh, binnen wordt niet gemoord, das slecht voor de reputatie van Yumbo maarehh.. buiten is het natuurlijk niet te controleren. *D

Ik ben zelf nog niet zo heel lang op het forum dus ik weet niet wat er allemaal gebeurt is.

Ik ga in iedergeval en er komen ook nog motorrijders die niet op het forum zitten, niet zo heel veel maar mischien zijn dat weer potentiele ( kan die puntjes niet op de e krijgen) klanten.

Zijn er nog van die kolletjes of truien over met het motor-forum erop van de beurs? Heb wel intresse eigenlijk.
 
Als ik kom word ik vast vermoord!!!

Maar misschien kan ik voor 23 maart nog wat vriendjes maken :)

Gewoon komen. Misschien ben je IRL niet zo erg als het lijkt :) Wellicht dat andere mf irl buitengewoon irritant zijn 8-)

edit: effe mijn eigen post aangepast na aanleiding van de laatste posts van heer Kamikazi
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan