Info Cobra floorboards

Mankath

Rookie
20 feb 2015
4
0
Oostakker
Hallo,
Ik ben nieuw op de forum en heb onlangs een honda shadow vt750c bouwjaar 2007 gekocht en heb 2 vragen:
1° Ik lees steeds honda shadow vt750c met de naam Aero of Ace. Die benamingen zijn dit nog andere types of is mijn moto een Aero.Ik weet het verschil niet en dit staat
niet op mijn papieren geschreven alleen honda shadow vt750c 2007.
2° Ik zou graag floorboards van het merk Cobra willen kopen, maar geraak niet uit het type of deze geschikt zijn voor mijn moto.
Graag had ik info gehad over het type Cobra floorboards, Billet Swepts - Front Voor:> 86-13 FLST; 83-13 TOURING Artikelnummer: MCS915845
Deze zijn te koop in Amsterdam. De verkoper weet ook niet of deze past voor mijn motor.
Ik heb deze ook gezien op een Amerikaanse site onder het type dat beschreven staat als Cobra Swept Front Floorboard Kits Honda 06-4118, die beweren dat ze
geschikt zijn maar komen veel duurder uit transport en douanekosten inbegrepen. En hopen dat ze nog toekomen
als bijlage heb ik een foto van mijn moto toegevoegd
Graag jullie mening aub
full
 
Hallo,
Ik ben nieuw op de forum en heb onlangs een honda shadow vt750c bouwjaar 2007 gekocht en heb 2 vragen:
1° Ik lees steeds honda shadow vt750c met de naam Aero of Ace. Die benamingen zijn dit nog andere types of is mijn moto een Aero.Ik weet het verschil niet en dit staat
niet op mijn papieren geschreven alleen honda shadow vt750c 2007.
2° Ik zou graag floorboards van het merk Cobra willen kopen, maar geraak niet uit het type of deze geschikt zijn voor mijn moto.
Graag had ik info gehad over het type Cobra floorboards, Billet Swepts - Front Voor:> 86-13 FLST; 83-13 TOURING Artikelnummer: MCS915845
Die zijn voor een Harley. Namelijk een Harley FLST.
Ongeveer alles van motorcyclestorhouse (te herkennen aan het MCS+nummer) is voor Harley's.
Deze zijn te koop in Amsterdam. De verkoper weet ook niet of deze past voor mijn motor.
Ik heb deze ook gezien op een Amerikaanse site onder het type dat beschreven staat als Cobra Swept Front Floorboard Kits Honda 06-4118, die beweren dat ze
geschikt zijn maar komen veel duurder uit transport en douanekosten inbegrepen. En hopen dat ze nog toekomen
als bijlage heb ik een foto van mijn moto toegevoegd
Graag jullie mening aub[afbeelding]
 
Ik weet het precieze verschil ook even niet.

Misschien kun je daarvoor een Honda dealer bellen.
 
Kijk hier even voor de nummers:

http://www.cobrausa.com/honda/aero_...es/floorboards/passenger_floorboards/06-3618/
en
http://www.cobrausa.com/honda/aero_.../floorboards/front_floorboards_swept/06-4118/

Klik op de instructie download, dat geeft verdere details.

Het lijkt erop dat de Honda nummers die je hebt correct zijn, maar niet de Harley nummers.

Probeer anders chopperonderdelen.nl eens, die doen ook Cobra (heb zelf een Cobra uitlaat aangeschaft bij hen, plus een stapel andere onderdelen). Als ze het niet op voorraad hebben, kunnen ze het meestal toch nog binnen een paar dagen leveren. Bel ze gewoon even. Zelf ben ik overigens gewoon een erg tevreden klant.

Groetjes, Wim
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor info Martell, zal toch eens naar een honda dealer moeten gaan.
Volgens uw foto's zou het meer om een aero gaan.
We zien wel, zal het nog laten weten indien ik geen verder info ontvang
Groetjes
Mankath
 
Bedankt Wimq voor info.
Had al eens op site van cobra geweest en idd dit zijn 2 nrs voor mijn motor.
Het probleem is echter dat ik deze niet vind in Belgie of Nederland om deze te bestellen.
Daarom heb ik verder gezocht in Nederland en kwam ik op de andere nummers uit en deze zijn volgens Martell voor Harleys. Bij chopperonderdelen.nl heb ik ook gezocht maar deze hebben ze niet volgens de site. mss moet ik eens bellen.
Hebben jullie nog andere dealers waar ik evt terecht kan?

Groetjes
Mankath
 
Hoi Mankath,

Chopperonderelen.nl moet je gewoon even bellen. Zoals gezegd doen ze Cobra, alleen hebben ze niet alles meteen op voorraad. Mijn uitlaat heb ik ook moeten bestellen, niet op voorraad, maar in 7 dagen thuis :).

Groetjes, Wim
 
Heb mailtje geschreven naar Chopperonderdelen.nl en hebben de gevraagde floorboards op hun site gezet. Bedankt iedereen voor info.

Groetjes
Mankath
 
Terug
Bovenaan Onderaan