info dame ongeval a16 thv pr alex kawa 636 gezocht

turtle power

MF veteraan
19 mei 2006
8.062
0
ik heb net eerste hulp verleend bij een dame die een ongeval had gekregen op de a16 thv pr alexander
wie ken deze dame ik wil graag weten hoe het met haar gaat
ik weet dat ze hoogswaarschijnlijk een gebroken sleutelbeen heb maar vddr niets
als iemand mij kan informeren of alles goed gaat ben ik ook blij
het gaat om deze
Motorrijder ernstig gewond na ongeval A16 Rotterdam
 
Bel anders even met de Landelijke Eenheid Waddinxveen, misschien dat je via hun in contact kan komen?
 
bovenboarden van niets naar 50 dus iedereen vol op zn hohouwer ze heb net met haar wiel de linkerkand van de bumper geraakt
en dan is er geen houwe meer aan he
 
Hoi...turtle power.
Ben heel benieuwd inderdaad, was er ook bij -O-
Waren meerdere personen... hield jij haar voeten/benen stil?

Ik zat achter haar toen het gebeurde.
Ze kwam invoegen en ging in een beweging van van 3/4 naar de 1e baan (met alle respect... dat ging/kon op dat moment gewoon niet :/).
De auto die daar reed (en ik ook) waren voorzichtig aan het remmen (matrix ging aan 100-70-50).
Misschien had ze dat niet goed gezien ofzo... maar toen raakte ze inderdaad de linker achterkant van de auto.

Brrrr... stond nog wel effe te shaken toen de eerste paniek voorbij was.
Wat gaat het dan ineens allemaal snel zeg.
Hoop dat het goed met haar gaat.
 
Laatst bewerkt:
Hoi...turtle power.
Ben heel benieuwd inderdaad, was er ook bij.
Waren meerdere personen... hield jij haar voeten/benen stil?

Ik zat achter haar toen het gebeurde.
Ze kwam invoegen en ging in een beweging van van 3/4 naar de 1e baan (met alle respect... dat ging op dat moment gewoon niet).
De auto die daar reed (en ik ook) waren voorzichtig aan het remmen (matrix ging aan 100-70-50).
Misschien had ze dat niet goed gezien ofzo... maar toen raakte ze inderdaad de linker achterkant van de auto.

Brrrr... stond nog wel effe te shaken toen de eerste paniek voorbij was.
Wat gaat het dan ineens allemaal snel zeg.
Hoop dat het goed met haar gaat.
yup dat was ik hoof werd vastgehouden door oud ambulase mederwerker en die vrouw die erbij was was arts zelf oud wegenwacht met vol ehbo en ehbo grote vaart
 
ik weet sleutelbeen waarschijnlijk bijna zkkr gebroken
maar ze bewoog te veel moesten haar echt rustig houden
 
Hoi...turtle power.
Ben heel benieuwd inderdaad, was er ook bij -O-
Waren meerdere personen... hield jij haar voeten/benen stil?

Ik zat achter haar toen het gebeurde.
Ze kwam invoegen en ging in een beweging van van 3/4 naar de 1e baan (met alle respect... dat ging/kon op dat moment gewoon niet :/).
De auto die daar reed (en ik ook) waren voorzichtig aan het remmen (matrix ging aan 100-70-50).
Misschien had ze dat niet goed gezien ofzo... maar toen raakte ze inderdaad de linker achterkant van de auto.

Brrrr... stond nog wel effe te shaken toen de eerste paniek voorbij was.
Wat gaat het dan ineens allemaal snel zeg.
Hoop dat het goed met haar gaat.

ouch.....
 
Nou... wat een kennismaking zeg!

Ze was inderdaad erg aan het draaien en doen... niet handig.
Echt bizar hoeveel hulpverleners, artsen etc er waren.
Geweldig!!!
 
Laatst bewerkt:
wij met zn 4e daarna ambu plus trouwmaheli genoeg dus
ik en de oud abumederewerker mochten niet weg voordat ambupersoneel het zij ivm meehelpen
ze waren blij dat we wisten wat we deden
 
Het mag dan wel jammer zijn, maar dit is een duidelijke teken van tekort aan inzicht in het verkeer. Dit bewijst weer hoe kwetsbaar een motorrijder is en hoe defensief een motorrijder eigenlijk moet rijden. In mijn straat rijden er heel vaak van die bontkraag gasten die op een stuk van 100 meter duizenden keren hun gas opendraaien en dichtgooien om geluid te maken, dit mag dan wel als een vooroordeel worden bestempeld maar het zijn wel harde feiten.
 
het verveelende is dat dit zo vaak gebeurt en er altyd meningen van schuld zijn
ik ben van mening maak niet uit hoe en wat er gebeurt is je gun het niemand fout of niet
wie er fout is das voor de verzek maar letsel is geen schuld in mijn ogen het is een shitmoment
 
Ja dat sowieso het kan iedereen overkomen, maar een motorrijder die vaker oplet en vaker rijdt kan zoiets natuurlijk voorkomen in vergelijking met iemand die het alleen tijdens de zomer rijdt en geeneens de motor goed onderhoudt. Zo iemand trekt het altijd open terwijl hun ervaring dat eigenlijk niet toelaat.
 
Het is altijd zo dat 'we' hier uren de tijd hebben om het allemaal beter te weten en dat betreffende persoon in een split second beslist. Het nadeel van een motor (wat ook een groot voordeel is) is dat ze erg snel accelereren en dat als je een foutje maakt je meestal serieus snelheid hebt en je bijna niets nodig hebt om van je lijn te gaan. Als ze dit van te voren had geweten dan had ze echt wel anders ingevoegd...

Gelukkig is ze niet onder de vangrail gekomen en laten we hopen dat het bij een gebroken sleutelbeen blijft (dat zou mooi zijn als ik bovenstaande berichten zo lees).

Of mevrouw nou voor het eerst weer op de motor zat of een doorgewinterde rijder was doet niet zoveel ter zake, ik rij ook het hele jaar door en heb ook weleens een actie die achteraf anders uitpakt dan ik hem van tevoren bedacht had... gelukkig blijft het tot nu toe zonder gevolgen ;)
 
Inderdaad mag de politie geen info geven. Wat je wel kan doen: liefst even de agent benaderen die erbij geweest is, hopelijk weet hij dat je eerste hulp hebt verleend en heeft hij je gegevens genoteerd. Anders moet je je blauwe ogen maar even inzetten.

Hem/haar vragen om jouw contactgegevens door te geven aan het slachtoffer.
Met een beetje mazzel doet de agent dat. Dan kan het slachtoffer zelf kiezen of ze jou benadert, of niet.
 
Laatst bewerkt:
Het mag dan wel jammer zijn, maar dit is een duidelijke teken van tekort aan inzicht in het verkeer. Dit bewijst weer hoe kwetsbaar een motorrijder is en hoe defensief een motorrijder eigenlijk moet rijden. In mijn straat rijden er heel vaak van die bontkraag gasten die op een stuk van 100 meter duizenden keren hun gas opendraaien en dichtgooien om geluid te maken, dit mag dan wel als een vooroordeel worden bestempeld maar het zijn wel harde feiten.

Duizende keren gas geven op een stukje van 100 meter *O*
Ik noem dat geen harde feiten :X
 
Ja dat sowieso het kan iedereen overkomen, maar een motorrijder die vaker oplet en vaker rijdt kan zoiets natuurlijk voorkomen in vergelijking met iemand die het alleen tijdens de zomer rijdt en geeneens de motor goed onderhoudt. Zo iemand trekt het altijd open terwijl hun ervaring dat eigenlijk niet toelaat.

Dus als iemand in het ziekebhuis belandt, roepen we met zn allen 'eigen schuld dikke bult'?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan