Info gevraagd omgebouwde Aprilia RSV Tuono

Noop87

MF'er
16 mrt 2019
39
13
Ijsselstein
Beste forumleden,

In mijn zoektocht naar een andere motor kwam ik deze Aprilia Tuono uit 2004 tegen. Na een kentekencheck kwam ik er achter dat het eigenlijk een omgebouwde Aprilia RSV mille is en dat hij is aangepast naar een gen2 Tuono. Om te zien vind ik het mooie machine, maar voor ik er serieus op in wil gaan zou ik graag meer weten over de verschillen en punten waar ik op moet letten.

Dus mijn gerichte vragen zijn:
- Wat zijn de exacte verschillen tussen de Tuono en RSV ?
- Wat moet er zijn verbouwd om er een Tuono van te maken?
- Waar moet ik op letten wanneer ik besluit te gaan kijken?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191203-133339_Facebook.jpg
    Screenshot_20191203-133339_Facebook.jpg
    161,5 KB · Weergaven: 28
Waarom is deze verbouwd? Een schuiver al oorzaak ligt voor de hand, dan hoef je namelijk niet zoveel kuipen nieuw te kopen. Kijk dus voor tekens van schade!
 
Waarom is deze verbouwd? Een schuiver al oorzaak ligt voor de hand, dan hoef je namelijk niet zoveel kuipen nieuw te kopen. Kijk dus voor tekens van schade!
Dank je voor je reactie. Was indd ook mijn gedachte. Volgens de verkoper verbouwd door de vorige eigenaar met name omdat de zithouding van RSV hem niet beviel
 
Tja, het is aan jou of je dat gelooft maar ik vind het een raar verhaal... zithouding van de RSV beviel niet? En daardoor ga je ik weet niet wat spenderen om de boel om te bouwen naar een tuono i.p.v. alleen een stuurverhoger te monteren? Waarom niet inruilen en een echte Tuono zoeken in zo'n geval? Misschien ben je al 'gevallen' voor deze, dan wil je dit niet horen maar ik zou hem lekker laten staan... volgens mij zat mooie Tuono's te koop?
 
Er worden vaker RSV naar Tuono omgebouwd, meestal vanwege de extreme zithouding op een RSV.

Technisch zijn ze vrijwel gelijk.

Hier zitten de mensen die er veel van weten:


 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan