Info klx 250

haha ik wist dat ik hierop commentaar zou krijgen, ik heb inderdaad geen ervaring met andere kawa's maar het is mij gewoon altij gezegt dat kawa mindere kwaliteit was.

Die wijsheid komt van die of gene waar je nu je yamaha van hebt ?
Het is zelfs zo dat kwa betrouwbaarheid in algemene zin dus allerlei typen motorfietsen

1honda 2 kawasaki 3suzuki 4yamaha

maar dit grotendeels te wijten aan de oudere types van yamaha die nogal olie slurpers zijn
 
Die wijsheid komt van die of gene waar je nu je yamaha van hebt ?
Het is zelfs zo dat kwa betrouwbaarheid in algemene zin dus allerlei typen motorfietsen

1honda 2 kawasaki 3suzuki 4yamaha

maar dit grotendeels te wijten aan de oudere types van yamaha die nogal olie slurpers zijn


de history van kawa zint me gewoon niet, ze zijn begonnen met industriele motoren, bootmotoren enzo en zijn later motos gaan ontwikkelen. yamaha is met fijne instrumenten begonnen (vandaar het merkteken 3 stemvorken). kan mischien daaraan liggen. ik ken heel ervaren mensen die al hun hele leven rijden die zeggen dat kawa minder is, daar kan ik niet over oordelen.

gr
 
Ik heb liever industriele kwaliteit dan muziekmakers. husqvarna maakt ook naaimachines en kettingzagen. Volgens mij is honda het beste maar de andere merken doen niet heel veel onder voor elkaar. Yamaha fzr's en yzf's zijn qua prijsniveau 2e hands lager dan kawa's en dat zal niet zijn omdat ze een stuk beter zijn gok ik.
 
Ik heb liever industriele kwaliteit dan muziekmakers. husqvarna maakt ook naaimachines en kettingzagen. Volgens mij is honda het beste maar de andere merken doen niet heel veel onder voor elkaar. Yamaha fzr's en yzf's zijn qua prijsniveau 2e hands lager dan kawa's en dat zal niet zijn omdat ze een stuk beter zijn gok ik.


je kan best kijken naar de nieuwprijs..
 
Nieuwprijs van bijvoorbeeld auto's zit vaak dicht bij elkaar als ze ouder worden zie je welke merken er betrouwbaar(gewild) zijn en hier is dan ook vaak de 2e hands prijs naar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan