Info over afstelling vering NC30

NC30Kerel

MF veteraan
1 apr 2004
3.974
0
Brisbane
Ik wil graag wat info over hoe je de vering en demping van de voorvork en achterschokdemper van een 92er(!!!!! dus volledig instelbaar) NC30.
Ik wil hem namelijk veel harder hebben, tis net of ie ook steeds zachter wordt. Ik heb wel een idee hoe ik het moet doen, maar als iemand er meer ervaring mee heeft en de instellingen kent, graag! :)
 
Voor weet ik demping niet, achter heb ik 'm een kwartslagje van helemaal dicht af en het gaat nog maar net.

Vering kan ik je eigenlijk niet vertellen, want ik heb Hyperpro dus niet standaard meer. Maar aan de andere kant: je hebt eigenlijk wel een FLINK stugger spul nodig. Zowel voor als achter. Is dat een optie? Kean niet in je portemonee kijken natuurlijk..
 
Voor weet ik demping niet, achter heb ik 'm een kwartslagje van helemaal dicht af en het gaat nog maar net.

Vering kan ik je eigenlijk niet vertellen, want ik heb Hyperpro dus niet standaard meer. Maar aan de andere kant: je hebt eigenlijk wel een FLINK stugger spul nodig. Zowel voor als achter. Is dat een optie? Kean niet in je portemonee kijken natuurlijk..

Ze zijn mega zacht naar mijn gevoel, ik reed op een R1 en die was zo heerlijk hard.... :X
Ik heb achter volgens mij een ohlins demper, rest standaard, maar ik weet zo al niet hoe ik t exact moet afstellen en of mijn vering al af is???
 
Terug
Bovenaan Onderaan