Info over de Supermotards

xd, een kappen set van mijn derbi kost bijna 700 euro, 120 voor de rad kappen per stuk, en achterkappen 110, met zadeleind 70, voorspatbord 80, en lichtkap 60 euro. Maakt 670 euro, das duur zat. Een ktm 525 kappe set heb je voor 200-250 euro bestikkerd erop. Dus... Maar ik ga denk ik tog voor ktm 450 of 525, ik geil al een hele tijd op die krengen duszzzz... Eens kijken of we op de motor beurs wat leuk spul binnen kunnen halen.

Zijn die kappen van goud ofzo? Die prijzen zijn echt schandalig voor wat plastic. Je moest eens weten hoevaak dat over de kop gaat. Een complete set voor elke gangbare crosser kost 100 euro van ufo of polisport.
 
Ghehe :D jah slaap 3 keer nergens op dat die zo duur zijn, ze kunne ook nog us niks hebben, breken zo af etc.

En tja vind het gewoon een mooi ding, al zou ik er stickers op doen maar die velgen zijn wel nice :D met die stickers binnen in. (waren sticker toch, meende ik ergens gelezen hebben).

Ik wou ook naar motorbeurs gaan, kun je daar eigelijk een beetje kleding kopen? pak etc, of kan ik dat best gewoon in duitsland bij polo of louis doen?
 
Jep, inmiddels zitten er stickers op de radiator kappen.

20110708134520.jpg
 
Oke nice henri, kzal ff kiekn.

Sander :9~ love it :D zonder stickers issie zelfs ook geil. Die velen man, dude :D ik wil die int zwart :D met oranje geanodiseerde naaf, denk dat dat ook wel dik staat. Eerst maar motor rbw scoren alst dadelijk wat beter weer is, en dan kiekn veur motor.
 
En wat willen jullie doen met de 25KW regeling?
Aan de laars lappen?

De yamaha XT660X heeft 35kw op kenteken, dus dat wordt op uitdraai rijden.
De KTM 525 heeft ook te veel vermogen.

Overweeg anders een Suzuki DRZ.
 
Laatst bewerkt:
Kd8 die heeft alleen oranje, dan zou zwart mooi staan in de toekomt, maar neej hoor hij heb er gewoon 2. Zwarte tekoop misschien?? zoja geintresseerd :D
 
En wat willen jullie doen met de 25KW regeling?
Aan de laars lappen?

De yamaha XT660X heeft 35kw op kenteken, dus dat wordt op uitdraai rijden.
De KTM 525 heeft ook te veel vermogen.

Overweeg anders een Suzuki DRZ.
525 staat laag op kenteken (12kw oid)

DRZ staat gewoon goed op kenteken, (29kw)
 
En wat willen jullie doen met de 25KW regeling?
Aan de laars lappen?

De yamaha XT660X heeft 35kw op kenteken, dus dat wordt op uitdraai rijden.
De KTM 525 heeft ook te veel vermogen.

Overweeg anders een Suzuki DRZ.

Ktm heeft vaak veel vermogen. Maar op het kentekenbewijs staat anders. Ik heb mijne laten "terug keuren". Sommige ktm's hebben maar 14 kw op kenteken. Is soms een gezoek. En soms heb je mazzel. Mijn husk staat als licht op kenteken *O*

1410588925_6_PKwG_1.jpeg
 
Was me er ook van bewust dat een KTM vaak begrensd geïmporteerd worden, 8 kw is geen uitzondering.
Op kenteken ja, maar bij een ongeluk ben je de sjaak.
MITS er geen onderzoek komt.
Maat van me reed op een 1100, dag voor het ernstig ongeluk heeft hij hem 25 kw gemaakt met uitdraai.
Had geluk dat de kosten werden vergoed voor de tegenpartij.

Nog steeds te veel voor de DRZ ;)

Maar hé, ze zouden een keer moeilijk doen, je kunt het risico nemen, of gewoon niet en safe spelen voor die 2 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Dan zeg je tog gewoon van wist ik veel staat zo op mijn kenteken bewijs dus... kunnen ze je tog niks maken?? Zover ik weet koop je ze met onder 25 kw op papieren (correct me if im wrong).
 
Ook meegemaakt met je brommer? Te veel vermogen > boete
Nu is het hier het volgende geval, je hebt geen rijbewijs om op die motor te rijden ( Je hebt beperkt < 25 kw ).
Ook zou de verzekering de kosten op jou kunnen verhalen wanneer het op een ongeluk aankomt.
 
En tog zit de kans er HEEEL groot in. Kheb al bietje een ontwerp klaar maar eerst nog flink sparen xd

Ik wou hem kwa kappen een beetje op een 450 smr 09 laten lijken:

2010%5C11%5C10%5Cbikepics-2095708-full.jpg


Maar weet niet in hoeverre zoon kappen passen. Voorkant zal wel ongeveer zelfde te maken zijn. Zwarte poten, oranje protectors met supermoto vsb met oranje int midden, en bij behorende crosskap. Zoon achterkap zou die beetje makkelijk passen of moet je dan je subframe om gaan gooien ??
 
Laatst bewerkt:
Achterkap schijnt op originele subframe te passen. Als je alles wil zal je nieuw subframe, nieuwe tank, airbox kappen (duh) en ik denk ook nieuw zadel moeten. En je moet de tank en subframe ophangpunten aanpassen. (verlassen)
 
En tog zit de kans er HEEEL groot in. Kheb al bietje een ontwerp klaar maar eerst nog flink sparen xd

Ik wou hem kwa kappen een beetje op een 450 smr 09 laten lijken:

[afbeelding]

Maar weet niet in hoeverre zoon kappen passen. Voorkant zal wel ongeveer zelfde te maken zijn. Zwarte poten, oranje protectors met supermoto vsb met oranje int midden, en bij behorende crosskap. Zoon achterkap zou die beetje makkelijk passen of moet je dan je subframe om gaan gooien ??

welk model ding is dit of omgebouwd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan