Info over een lekkage

winsonngoh

Rookie
2 apr 2019
8
1
Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig.

Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad:
  • Merk: kawasaki
  • Type: z800e
  • Bouwjaar: 2014
  • Kmstand: 19200
  • Probleem: lekkende leiding
  • Wanneer is het probleem onstaan: na het verversen van de olie + nieuwe oliefilter?
  • Wat is er al aan gedaan: schoon gemaakt

  • ik vroeg me dus af wat de lekkage van di buisje naast mijn standaard is. Ik weet dat dit hoort maar wat er uit komt is voor mij een vraag. Na een dagje rijden is er een volgende dag 1 druppel zwarte drap gevallen.
Hartelijk dank alvast
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 9
  • image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 9
  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Weergaven: 10
Jawel, al wel een tijdje geleden.

Het is deze week lekker warm, misschien smelt het.

Als je het kapje wat voor je kettingwiel zit nou eens losneemt, en dan de intense rotzooi die er achter zit (ook aan de binnenzijde van het kapje zelf!!) eens schoonmaakt, dan kan je nog eens proberen of het blijft lekken. Kan je smeltend kettingvet uitsluiten.
 
Het is deze week lekker warm, misschien smelt het.

Als je het kapje wat voor je kettingwiel zit nou eens losneemt, en dan de intense rotzooi die er achter zit (ook aan de binnenzijde van het kapje zelf!!) eens schoonmaakt, dan kan je nog eens proberen of het blijft lekken. Kan je smeltend kettingvet uitsluiten.
Ah dat zou het nog eens kunnen zijn. Heb de kettingkap aan de voor sprocket wel al schoon gemaakt een maandje geleden, maar zou nog eens dubbelchecken. Het is idd pas deze week begonnen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan