Info voor een aspirant zijspanner

Oja zoeperman.. neem eens een kijkje op UDCN.nl en laat je blik eens glijden over de topics van het forum daar..

als je het hebt over expertise dan zit je daar helemaal goed..
er zijn leden van de club die met hun ogen dicht een rus reviseren..
ochtend, beuh, zeg Q, wist jij nog iemand voor mijn 3ta?(waar er ook exemplaren van rondrijden met een jupiter spannetje heb ik gezien, staat best goed!!)
 
heb inmiddels contact (email) gehad met gossie. Op die dingen zit gewoon 2 jaar garantie, daarnaast hebben zich bij Ural nooit "hardingsproblemen" voorgedaan, dit was alleen bij Dnepr en die kan niet meer nieuw geregistreerd worden, er zit geen homologatie op. Daarentegen heeft Ural een Europese homologatie, dus kan gewoon op een kenteken.

Aldus Paula....

Prijzen:

Tourist zijspan 750CC € 8.250,00
Sportsman zijsp.750CC € 8.750,00
Gear-up zijspan 750CC € 9.250,00
Retro zijspan 750 CC €11.950,00

Afleveringskosten € 175,00
Toeslag duo-kleur € 350,00
Toeslag metallic € 475,00
Brembo schijfrem € 650,00 (inbegrepen in Retro)



tja, wel boven het budget dat ik me voorgenomen had.... ik heb geen haast gelukkig, dus ik snuffel lekker nog ff rond ..... en anders maar geen vlieglessen volgend jaar :P
 
dit vind ik dus ook weer zowat, ontkennen ze de problemen die ze bij een ander onder garantie niet willen verhelpen..
zoals eerder vermeld kan ik je deze zaak niet aanraden en zijn er plenty alternatieve adressen, vooral als je minder geld wil uitgeven voor dezelfde fietsen..
ik weet waarvoor ze 3 jaar geleden fietsen hadden ingekocht en waarvoor ze weggingen en man wat een marge hanteren ze daar...voorbeeldje..
die dnepr met brembo is nix aan gedaan en ingekocht voor 500 euro
 
Nu ben ik de gelukkige bezitter van een B12-Streetfigther, een ZX10R racer, een Husky 510SMR Supermotard en een XJ600N van m'n meisje.....

Nu we toch het gezin gaan uitbreiden met een kleine in januari, lijkt het me bij uitstek het moment om me eens te gaan orienteren op iets wat ik eigenlijk al heimelijk erg lang naar verlang en wat eigenlijk in mijn verzameling motoren ernstig ontbreekt.....

een zijspanmotor :P zodat we gedrieen ons kunnen verplaatsen per motor.

en dan het liefst een wat oudere, wel een 4takt (geen 2-takt MZ ofzo), maar wel degelijke machine.... de bedoeling is dat het een winterprojectje gaat worden.

Een twin of boxer heeft mijn voorkeur.... was er ook niet ooit eens een topic over het importeren van zo'n ding uit India, nieuw?

graag jullie reakties en tips/sites e.d.....

:)





kom maar ff langs met de 10,ik las je er zo ff een zijspan aan



_O- _O- _O-



:+
 
ohh en uhhh b.t.w "zoeperman" van harte gefeliciteerd met de aanstaande gezinsuitbreiding!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan