Informatie crossen voor jeugd ?

PowerCruiser

MF'er
4 jun 2003
56
0
Purmerend
Hallo, mijn zwagertje is 12 en wel geinterresseerd om te gaan crossen. Ik heb al gezocht op het internet, maar komt er niet echt uit... :?

Hoe kun je zoiets het beste aanpakken ?
Ik kan niet gelijk van start gaan met vereneniging + Crosser + kleding / bescherming + verzekring + licenties + weet ik veel wat allemaal...

Ik zoek eigen een vereniging of andere info, liefst omgeving A'dam, waar we terecht kunnen voor info, en evt. mogelijkheden om eerst eens een keer iets uit te kunnen proberen.

Iemand ?
 
Vlakbij Amsterdam ligt de Maasvlakte.
Daar word elke zondag met motoren gecrosst.

Koop een goedkoop motortje en een helmpie en een bodyprotector, en laat hem daar is een beetje rondjagen. Vind hij het leuk dan kun je altijd verder vragen ook aan de mensen die daar zijn.
 
full



116 km en een reistijd van 1.36 uur.
Wel leuk om te rijden (afgelopen zondag weer eens geweest met mijn zoontje)
 
WTF.
Hoe heet die zandvlakte vlakbij Amsterdam dan :?

Ik ben vorigjaar met een Hummermeeting mee geweest. Dat startte in Osdorp (dichtbij Amsterdam toch :? :? )

Toen kwamen we na een klein halfuurtje aan op een enorme zandvlakte, waar met jeeps, Hummers, en crossers werd gereden. Ik ben altijd in de verontstelling geweest dat dat de maasvlakte was :?
 
Miss heeft hij een vriendin van tussen de 15 en 30 ofzo, met een broertje van 12.
Dan is dat toch je zwagertje?
 
WTF.
Hoe heet die zandvlakte vlakbij Amsterdam dan :?

Ik ben vorigjaar met een Hummermeeting mee geweest. Dat startte in Osdorp (dichtbij Amsterdam toch :? :? )

Toen kwamen we na een klein halfuurtje aan op een enorme zandvlakte, waar met jeeps, Hummers, en crossers werd gereden. Ik ben altijd in de verontstelling geweest dat dat de maasvlakte was :?
Je bedoeld het westelijk havengebied denk ik?
Is verboden voor crossers inmiddels , maar de reakties daarop zullen wel komen.....
 
ik ben paar jaar terug ook zo begonnen.. moest alles zelf betalken was erg jong en wist geen fuck van crossen alleen dat ik het al heeeeel lang heeel graag wilde... ik heb toen goeie en foute keuzes gemaakt sommige dingen werken nu nog in mijn voordeel andere hebbe onnodig veel geld gekost.. als je meer wil weten mail je maar ff. 8-)
 
www.niedorpermotorclub.nl

hele gezellige leuke club in noord-holland en ze organiseren regelmatig trainingsdagen voor de kleinere rijders (dus tot 80cc) het maakt niet uit of je daar beginner bent of je al wat beter kan rijden.

ga dr een keertje kijken zal ik zeggen :Y altijd leuk! als het je wat lijkt kun je je altijd nog een keertje aanmelden voor zo'n dag.

succes dr mee
 
, maar de reakties daarop zullen wel komen.....
wat bedoel je daar mee?? :? :? je mag er al ruim een jaar niet meer rijden, we hebben vaak meegereden met illegale crossen (heb je vast wel in de krant gelezen) om hier aandacht voor te geven dat we in noord-holland ook een motorcrosscircuit willen. er is toezegging gedaan en vervolgens horen we helemaal niks meer.

en al helemaal geen reacties op het sluiten voor motorcrossers in het westerlijkhavengebied. was nog de enige plek in nh waar we konden rijden -O-
 
wat bedoel je daar mee?? :? :? je mag er al ruim een jaar niet meer rijden, we hebben vaak meegereden met illegale crossen (heb je vast wel in de krant gelezen) om hier aandacht voor te geven dat we in noord-holland ook een motorcrosscircuit willen. er is toezegging gedaan en vervolgens horen we helemaal niks meer.

en al helemaal geen reacties op het sluiten voor motorcrossers in het westerlijkhavengebied. was nog de enige plek in nh waar we konden rijden -O-
Dit soort reacties van ervarings deskundigen doelde ik op. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan