Informatie/documentatie over de Honda VF750F gezocht

Als jullie 'm wil mailen; graag! Ik heb server ruimte & traffic voldoende om dat boek te hosten, en ik denk dat we heel veel VF'ers een plezier ermee kunnen doen!

Mailen van dat 217mB grote kan inderdaad in deeltjes (.rar), mijn mailserver pakt 'brokkies' van 10mB max...
Als magnamaniac zijn 30mB grote bestand online kan zetten, dan kan ik dat ook even 'rippen' en permanent op www.VF750F.nl hosten, dan hebben we een 'grote' en 'kleine' versie van het handboek permanent online!

Alvast bedankt voor de moeite!
 
Het zal om 32 tot 35 bestanden gaan. Morgen, hooguit vrijdag zal ik beginnen met het mailen, dus hou je mailbox maar in de gaten.
 
Een pdf-bestand van zo'n groot formaat is in Acrobat (de volledige versie, niet de reader) vrij gemakkelijk te verkleinen zonder (merkbaar) kwaliteitsverlies. zo heb ik mijn scan ook op 30 Mb gekregen.
 
Met de hartelijke dank aan Miccie :} , heb ik vandaag het gehele VF Reparatie en Onderhoud Handboek online gezet. Het gehele boek staat in één .PDF file in de 'Documentatie'-sectie van www.VF750F.nl !

handboek.jpg


De directe link is:
Het reparatie handboek / Downloads - Honda VF 750 F
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal ik heb sinds gister mijn eerste motor gekocht een Honda VF750F


dus ik dacht meld me hier even aan want ik zoek nog bepaalde onderdelen zoals:

een bagagerek achter en miss als het mogelijk is bagage rek voor aan de zeikanten zodat ik daar ook koffer/tassen aan kan bevestigen.

en ik zoek een goedkoop adres voor uitlaten want ik heb nu 2 verschillende Laser uitlaten '(

en miss een adres voor mijn banden voor en achter.

als iemand suggeties heeft meld het mij dan aub.

mvg

Gilbert Valk

ps. het is de bedoeling dat ik hier dit hier mee ga backpacken met mijn vriendin ik heb de trein en auto al gehad dus nu met de motor :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan