Informatie forum ge-/misbruiken

thijsschetters

MF veteraan
20 aug 2006
2.956
504
Huijbergen
[aluhoedjesmodus]

Ik vroeg zojuist eens af. Hoeveel zou politie/justitie meelezen op openbare fora. Ik ken de verhalen van mensen die een bekeuring zouden hebben gehad op basis van een gepost filmpje, maar hoeveel zijn er mensen die dit uit eerste hand kunnen vertellen hier?

En om het nog iets verder door te trekken:
Ik reageer hier onder mijn echte voor- en achternaam. Stel, stel ik post een stoer vehaaltje in 'welk koekblik probeerde jou eruit te trekken' en eventueel nog een aantal van dat soort dingen. Paar weken later rij ik meer dan 30, of meer dan 50 te hard en ik word gepakt. Zou een OvJ mijn naam googlen, tot de conclusie komen dat ik een idioot ben, en de hoogte van de bekeuring daarvan af laten hangen?

Ben benieuwd of er ervaringsdeskundigen of agenten zijn die daar iets zinnigs over kunnen zeggen.

[/aluhoedjesmodus]
 
Nee joh. Je zit al 5 jaar niet meer op partyflock, die boete tegen het verkeer in was maar een mulder en je bent docent dus dan is de OvJ wel lief hoor.
 
bewijslast....

303d1758bb9b54a166246a8e4b5ddfb6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bewijzen dat je van alles kunt vinden hoeft niet hoor, dát weet ik. Feit dat ik mijn echte naam gebruik zegt al dat ik niet heel voorzichtig omspring met mijn gegevens.

Overigens ben ik idd conciërge, het werken op een school lijkt me eerder een nadeel want dat geeft je een soort voorbeeldfunctie, en beter zoeken want ik heb ook thuis gehad met een T erboven ipv een M. Zal ik vast ooit via internet gedeeld hebben.

Punt is dus niet wat kun je vinden, maar wat wordt er in de praktijk mee gedaan?
 
Ja ze lezen mee. Eerste hand hier.

Er wordt ook op misstanden gecontroleerd op internet maar dan moet je het wel heel bont maken willen ze het tegen je gebruiken. Handig is het niet.

Als je bv continue op het zelfde traject allerlei capriolen uithaalt word er weleens onder water melding gemaakt van misstanden door verkeers camera medewerkers.

En niemand wordt tegengehouden als ze een keer meekijken ja. Endat wordt natuurlijk hier ontkent maar ik heb dit uit eerste hand.

Ook wel een beetje logisch ..niemand houdt van "extremisten" en ook niet onder motorrijders.

En ja ze lezen mee op MF en ik heb zelfs meegemaakt dat het genoemd werd werd bij een aanhouding waar ik toevallig bij was.

Boeien. An sich logisch, veiligheid staat immers op plaats nr 1.

Lijkt me ook geen pretje om als agent naar ouders te gaan van een verongelukte motorrijder door maf gedrag or whatever.

Of dat motorrijders anderen in gevaar brengen door hun idiote gedrag. Dan heb je zelfs met mij een probleem en zeg ik er echt wat van.

Als je knalt is het eigen risico maar niet ten koste van.
 
Laatst bewerkt:
De politie heeft inderdaad wat mensen weten t laten infiltreren in dit forum. Tot aan moderatoren aan toe. Wie dit zijn is geheim, maar de oplettende leden hebben een vermoeden. Zo worden niet alleen hardrijders en organisatoren van een mega meeting gesnaaid maar ook bijvoorbeeld Syrië gangers.
 
Ze hebben wel wat beters te doen. Zelfs jouw bekentenis hier op MF is niet voldoende. Trouwens, wie zegt dat het in NL was?

Ik denk alleen daar waar er massaal wordt afgesproken om stoute dingen te doen, kan je op wat aandacht rekenen.

Als je het echt niet vertrouwt, doe je het in OT. Dat kunnen buitenstaanders iig niet lezen. Uiteraard kunnen de geinfiltereerde agenten die zich hier al 10 jaar voor doen als gewaardeerde user dat wel lezen.

Het enige gekke dat ik wel eens zie is dat er vanaf de bekende politie IP's vaak wordt gekeken naar een zekere user. Ik meen dat hij het is.
 
:^ Anders zit je me even lekker te verraden ofzo :(

Nou laat ons even lekker afwachten tot bovengenoemd persoon hier is en dan kan uitleggen dat zin 3 in de Openingspost een groot broodje aap is.

misschien dat hij wel zin heeft het woord bewijslast verder toe te lichten.

Uiteraard kunnen de geïnfiltreerde agenten die zich hier al 10 jaar voor doen als gewaardeerde user dat wel lezen.

Het enige gekke dat ik wel eens zie is dat er vanaf de bekende politie IP's vaak wordt gekeken naar een zekere user. Ik meen dat hij het is.

ik durf niet eens met zekerheid te zeggen of je dat lollig bedoelt, maar ik vind van wel }) :j
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben wel wat beters te doen. Zelfs jouw bekentenis hier op MF is niet voldoende. Trouwens, wie zegt dat het in NL was?

Ik denk alleen daar waar er massaal wordt afgesproken om stoute dingen te doen, kan je op wat aandacht rekenen.

Als je het echt niet vertrouwt, doe je het in OT. Dat kunnen buitenstaanders iig niet lezen. Uiteraard kunnen de geinfiltereerde agenten die zich hier al 10 jaar voor doen als gewaardeerde user dat wel lezen.

Het enige gekke dat ik wel eens zie is dat er vanaf de bekende politie IP's vaak wordt gekeken naar een zekere user. Ik meen dat hij het is.

Seriously? Je probeert dat grapje nog steeds? :P Heb veel te veel uur besteed op mf om daarin te trappen!
 
Wacht maar af. Elke week prijs.

Trouwens, jij begon over Big Brother.
 
Ze hebben wel wat beters te doen. Zelfs jouw bekentenis hier op MF is niet voldoende. Trouwens, wie zegt dat het in NL was?

Ik denk alleen daar waar er massaal wordt afgesproken om stoute dingen te doen, kan je op wat aandacht rekenen.

Als je het echt niet vertrouwt, doe je het in OT. Dat kunnen buitenstaanders iig niet lezen. Uiteraard kunnen de geinfiltereerde agenten die zich hier al 10 jaar voor doen als gewaardeerde user dat wel lezen.

Het enige gekke dat ik wel eens zie is dat er vanaf de bekende politie IP's vaak wordt gekeken naar een zekere user. Ik meen dat hij het is.

F*ck, waarom houden ze mij in de gaten? -O-



:+
 
als je in 2 a 3 normale zinnen kan uitleggen wat je echt vraag is wil ik daar best serieus op ingaan, maar als ik de OP lees, had ik net ook gequote , heb ik alleen maar :
full


dus roep maar :)
 
Ok, ik geloof dat het er in normale zinnen staat, niet te lang, niet te kort. Jij denkt daar klaarblijkelijk anders over. Dus in dat geval: :W


:j
 
Ik controleer toch stiekem steeds de link om te kijken of hij toch eens wat nieuws heeft ontdekt O-)

Nou, ik deed het omdat ik werkeloos en probeer een leuke meid aan de haak te slaan, maar ze vind een werkeloze maar...... '(
Nu is ze er dus achtergekomen dat ik undercover werk........., mooi klote
ze mot geen stiekemerd -O-

:X
 
Ze hebben wel wat beters te doen. Zelfs jouw bekentenis hier op MF is niet voldoende. Trouwens, wie zegt dat het in NL was?

Ik denk alleen daar waar er massaal wordt afgesproken om stoute dingen te doen, kan je op wat aandacht rekenen.

Als je het echt niet vertrouwt, doe je het in OT. Dat kunnen buitenstaanders iig niet lezen. Uiteraard kunnen de geinfiltereerde agenten die zich hier al 10 jaar voor doen als gewaardeerde user dat wel lezen.

Het enige gekke dat ik wel eens zie is dat er vanaf de bekende politie IP's vaak wordt gekeken naar een zekere user. Ik meen dat hij het is.
toch leuk dat ik gewaarschuwd wordt ondanks dat ik dit al wist , maar laat maar kijken doe toch nooit iets wat niet mag
 
..., veiligheid staat immers op plaats nr 1.

Lijkt me ook geen pretje om als agent naar ouders te gaan van een verongelukte motorrijder door maf gedrag or whatever.

Nee. Vrijheid staat op plaats 1.
Vrijheid is best wel lastig omdat mijn vrijheid ophoudt waar die van een ander begint.
Wat is maf gedrag?
Een illegale straatrace vind ik niet okay. Ik heb er zelf geen behoefte aan en omgekeerd wil ik niet onnodig in gevaar gebracht worden door een (naar mijn mening) idioot die het we doet.
Ander voorbeeld: ik rijd alleen voor de lol motor. Ik vertrek vanaf huis en na allerlei omzwervingen eindig ik ook thuis. Dat heeft geen enkele noodzaak. Onderweg zou ik iemand kunnen aanrijden. Moet voor de lol motorrijden nu verboden worden omdat ik anderen onnodig in gevaar breng?
Waar ligt nu de grens? Ik vind een wheelie op een lege overzichtelijke weg geen probleem. Toch zal bromsnor met een artikel 5 proberen om je rijbewijs in te nemen.
Nu terug naar het topic: ja natuurlijk lezen ze mee. Het begint al met de Mods. Doen ze er ook wat mee? Ik hoop van wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan