Informatie over een motor achterhalen

Lucifur665

Die hard MF'er
29 jul 2003
913
198
Haarle gem Tubbergen
}) Bij mij in de buurt staat al zeker een half jaar een motor achter een tankstation geparkeerd.
Daar heb ik al eens gevraagd of ze daar iets wisten van die motor en bij dat tankstation weten ze er niks van. Ik heb al op de site van de RDW en op de database voor gestolen motoren gekeken, maar daar werd ik niet veel wijzer van. Hoe en waar zou ik kunnen achterhalen wat er met die motor is? Het gaat om een Yamaha Venture(zo'n goldwing-achtige Yamaha). 8-) })
 
en dan nemen dieven de moeite om in te breken voor de sleutels van de garage en de motor, terwijl je vier meter daar vanaf ligt te slapen met een honkbalknuppel onder je deken....

Anyhow, @info: nummerplaat zoeken op google? als dat niet helpt...
 
Nummerplaat al opgezocht via de site van de RDW? Mss staat er daar iets bij onder bijzondere vermeldingen oid... (heb je vast al gedaan)..

Anders kun je zeggen dat je daar woont en dat je die motor hebt gevonden een half jaar terug, volgens mij mogen ze 'gevonden spullen' na een jaar 'vrijgeven'.. Weet alleen niet of dat ook geld met auto's en motoren
 
}) Bij mij in de buurt staat al zeker een half jaar een motor achter een tankstation geparkeerd.
Daar heb ik al eens gevraagd of ze daar iets wisten van die motor en bij dat tankstation weten ze er niks van. Ik heb al op de site van de RDW en op de database voor gestolen motoren gekeken, maar daar werd ik niet veel wijzer van. Hoe en waar zou ik kunnen achterhalen wat er met die motor is? Het gaat om een Yamaha Venture(zo'n goldwing-achtige Yamaha). 8-) })
Misschien even navragen bij het kantoorpand waar hij onder/naast staat?
 
}) Bij mij in de buurt staat al zeker een half jaar een motor achter een tankstation geparkeerd.
Daar heb ik al eens gevraagd of ze daar iets wisten van die motor en bij dat tankstation weten ze er niks van. Ik heb al op de site van de RDW en op de database voor gestolen motoren gekeken, maar daar werd ik niet veel wijzer van. Hoe en waar zou ik kunnen achterhalen wat er met die motor is? Het gaat om een Yamaha Venture(zo'n goldwing-achtige Yamaha). 8-) })

hij heeft wel een lekke achterband he... ik weet welke je bedoeld vlakbij station Laan v. NOI :Y
 
Laatst bewerkt:
Aan je eigen woonplaats te zien, meen ik te weten welke motor je bedoeld. Zie hem ook al erg lang staan daar. Met al die tijd ook al een lekker kleurtje van de roest erop en 2 lekker banden... Maar als ik zo is terug ga denken staat er misschien al wel langer dan een half jaar...

Ik zou eens bij het politiebureau naar binnenstappen met het kenteken. Je zal denk ik zelf niet zoveel informatie krijgen, maar misschien kunnen zij de eigenaar/houder eens opsporen...
 
Jaja.... nou daar ben ik niet zo bang voor... werk niet voor de overheid dus dat zal wel loslopen..

Anyway.. kenteken?
volgens mij werkte dat mennikke ook niet voor de overheid , maar voor een verzekering .. O-)
maar ik kan me vergissen ... zit meer dan 1 weekend tussen
 
Jaja.... nou daar ben ik niet zo bang voor... werk niet voor de overheid dus dat zal wel loslopen..

Anyway.. kenteken?

Dat hoeft ook niet... Maar zou toch een beetje voorzichtig zijn met dit soort dingen. Je weet het hè tegenwoordig: Big Brother is watching you...! M.a.w. je weet niet wie er mee leest...

Doe ermee wat je wil... ;)
 
Ik dacht ook een paar jaar geleden zo'n motor gezien te hebben.... tot er op een dag een hagelnieuwe Hornet op die plek stond ;)

Maar ik heb dan ook niet in de buurt gevraagd of de motor wel eens weg was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan