Informatie over een motor achterhalen

In Heemstede staat al tijden een groende Diversion te verpauperen op de Zandvoortselaan waar eerst die rijschool zat...

Vraag me af of je dat meld je hem idd kun krijgen na een jaar ofzo :P
 
Laatst bewerkt:
waarom zou iemand die motor daar niet mogen neer zetten. als er belasting en verzekering wordt betaald lijkt me niks aan de hand.
en dan is het een rare regel dat je hem na een jaar zou kunnen krijgen :?

wie zegt trouwens dat de banden lek zijn? misschien zijn ze wel gewoon leeg door het (lange) stilstaan
 
Kan je hem niet gewoon als "gevonden voorwerp" bij de politie gaan binnenbrengen dan?
Zo van "kijk es wat ik deze morgen in m'n voortuin vond.." :+
 
Ik ken deze motor ook, woon namelijk in voorburg. Een vriend van mij die motoragent is heeft aangegeven dat deze motor waarschijnlijk al gecontroleerd is door de wijkpolitie.

Als er niks aan de hand is, dus geldige verzekering en betaalde wegenbelasting, kunnen ze weinig tegen doen.


wel zonde dat je je motor zo laat wegrotten...
 
Op de zandvoortselaan zat rijschool Weijers. Heb hier vroeger gelesd voor mijn B.

De rijschool is van de vader van een vriend van mij, zal eens navragen of de groene Diversion van hen is.
 
Heeft er niemand een fotootje van de Venture?
Zijn best leuke toerfietsen voor iemand die een Goldwing niet kan betalen
 
Op de zandvoortselaan zat rijschool Weijers. Heb hier vroeger gelesd voor mijn B.

De rijschool is van de vader van een vriend van mij, zal eens navragen of de groene Diversion van hen is.

LOL Vandaag ging ik kijken en hij is ineens helemaal weer opgelapt en verplaatst :)
 
bij de nieuwe baas van mn XTZ staat een groene geloof GS500 om de hoek... plantjes en al :)

Maar k geef je gelijk, even kijken of die persoon die motor evt weg wil doen voor een prikkie (en waarom die zo lang stilstaat)
 
Als je dan toch naar de kit gaat, geef ook gelijk dat choppertje aan met dat oude kenteken die bij jou om de hoek op de Laan van NOI staat.

Die staat daar trouwens ook wortel te schieten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan