informatie over het invoeren van een motor

zxhaantje

MF'er
23 apr 2002
83
0
Zwolle
Heb afgelopen maand een kawasaki zx6r uit duitsland geimporteerd. Dit heeft me toch een aanzienlijk bedrag gescheeld. Daarom wil ik mijn ervaringen delen en heb ik een website gemaakt waarop alle informatie staat om een motor uit duitsland te importeren. Doe er je voordeel mee! Er waren ook al hele goede site's maar toch klopte daarvan niet alle informatie. Naar mijn recente ervaring moet de site volgens mij kloppen. :]
 
Heb afgelopen maand een kawasaki zx6r uit duitsland geimporteerd. Dit heeft me toch een aanzienlijk bedrag gescheeld. Daarom wil ik mijn ervaringen delen en heb ik een website gemaakt waarop alle informatie staat om een motor uit duitsland te importeren. Doe er je voordeel mee! Er waren ook al hele goede site's maar toch klopte daarvan niet alle informatie. Naar mijn recente ervaring moet de site volgens mij kloppen. :]
wat heb je dan voor de zx6-r betaald en uit welk jaar is die?
 
Zelfde informatie als er op motorimport.myweb.nl staat. Maar hoe meer van deze sites hoe beter.

Maar wat zijn nou de totale kosten van de keuring geweest? Dus vanaf keuring tot kentekenplaat?

verwijderingsbijdrage=45
keuringskosten=70
+
+
---------------------
= ?
 
Ik heb € 4.700,00 euro voor de zx betaald met slechts 8000 km op de teller. Bouwjaar is mei 1998. Ziet er echt als nieuw uit. Bpm was € 443,00. De keuring tezamen met tenaamstelling € 80,00. De milieuverklaring € 65,00 en € 8,00 voor de kentekenplaat. Totaal dus € 5296,00.
 
Terug
Bovenaan Onderaan