informatie suzuki gsx400r

23 jun 2003
245
0
tolbert
hallo,

Ik heb een suzuki gsx400r bouwjaar '94 op het oog (niet letterlijk) :+
nu is mijn vraag ,wie kan mij over deze fiets wat meer informatie geven?? zoals vermogen ,verbruik ,zijn onderdelen makkelijk verkrijgbaar?? enz enz

alvast vriendelijk bedankt ,Paul Konneman :]
 
Klik hier voor info over alle modellen. Wat ik weet zijn er grofweg twee modellen: de gewone Gixxer en de RR, die eigenlijk hetzelfde frame heeft als de (nieuwere) SRADS. Is volgens mij een grijze-importfiets (oftewel nooit officiëel ingevoerd door NIMAG) Op zich een mooie motorfiets maar standaard géén 25 kW, als dat de bedoeling is.

full
 
Heeft deze fiets maar 53pk!!! zal dit op de krukas zijn of op het achterwiel??
En zijn deze machines betrouwbaar?? (huidige kilometerstand is 23.606)

de groeten van Paul
 
Heeft deze fiets maar 53pk!!! zal dit op de krukas zijn of op het achterwiel??
En zijn deze machines betrouwbaar?? (huidige kilometerstand is 23.606)

de groeten van Paul

De meeste zo niet alle 400's zijn "grijs" geimporteerd vanuit Japan en begrensd op 59pk en 180 km/u.Betrouwbaarheid is Japans dus okee en er zijn vast wel mensen te vinden die je met de begrenzers willen helpen.
 
Tis zeker die fiets van marktplaats :P , ik keer er ook al naar maar volgens mij is het een best "oud" model hoor. je kan dan beter een Gsxr-750 uit 91 nemen. Of een zxr-400/Fzr 400. zomaar een tip hoor. En denk is eens aan de onderdelen die hier niet 1,2,3 in nederland zijn :X , juist ja import.
 
Heeft deze fiets maar 53pk!!! zal dit op de krukas zijn of op het achterwiel??
En zijn deze machines betrouwbaar?? (huidige kilometerstand is 23.606)

de groeten van Paul

De GSX-R400R heeft ongeveer 60 Pk en met de betrouwbaarheid zit het wel goed.
Onderdelen zijn in principe gemakkelijk aan te komen bij b.v. Exclusief Suzuki
dealers.
Mijn zoon heeft deze 400 van het bj '91 en is onlangs nog voorzien van
nieuwe remblokken voor en achter en is een carterdeksel vernieuwd, tevens een
Oval Scorpion Carbon uitlaat eronder gezet en met het rode gebied op de toeren-
teller pas op 15.000 toeren, gilt dat ding het heerlijk uit!! Op mijn GSX 1400
teller liep hij volgas 210 km, nou reken er wat tellerafwijking af, dan loopt
zo'n 400dertje toch behoorlijk hard!! De originele snelheidsmeter gaat niet
verder als 180 km op de tellerschaal.
 
De GSX-R400R heeft ongeveer 60 Pk en met de betrouwbaarheid zit het wel goed.
Onderdelen zijn in principe gemakkelijk aan te komen bij b.v. Exclusief Suzuki
dealers.
Mijn zoon heeft deze 400 van het bj '91 en is onlangs nog voorzien van
nieuwe remblokken voor en achter en is een carterdeksel vernieuwd, tevens een
Oval Scorpion Carbon uitlaat eronder gezet en met het rode gebied op de toeren-
teller pas op 15.000 toeren, gilt dat ding het heerlijk uit!! Op mijn GSX 1400
teller liep hij volgas 210 km, nou reken er wat tellerafwijking af, dan loopt
zo'n 400dertje toch behoorlijk hard!! De originele snelheidsmeter gaat niet
verder als 180 km op de tellerschaal.



bedankt voor deze informatie IK WIL OOK ZO'N MACHINE! :+
 
bij de mijne begon er een rood lampje te knipperen bij 90 km/h.
waarschijnlijk uit een land ingevoerd waar de max. 90 is.
dacht eerst uit amerika maar dan hadden er wel miles opgestaan ipv km's.

hij ging op top 230 km/h (op de teller van een gsxr1100)
maar dan was het net een spagetti waar je op zat. :+
 
bij de mijne begon er een rood lampje te knipperen bij 90 km/h.
waarschijnlijk uit een land ingevoerd waar de max. 90 is.
dacht eerst uit amerika maar dan hadden er wel miles opgestaan ipv km's.

hij ging op top 230 km/h (op de teller van een gsxr1100)
maar dan was het net een spagetti waar je op zat. :+

Japanse import gaat branden bij 80 km/h (een "Speed" lampje)

Zie hier mijn console, het lampje speed staat er ook op, dat heeft de vorige eigenaar al laten disablen, maar dit bedoel je denk ik:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan