informatieve site over motornavigatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een beetje info voor beginners die nog niet goed weten waarop te letten? En ik las ff wat over de TomTom Rider Pro, toen ik op 'bestel nu' klikte kwam er alleen plaatje te zien, geen bestelmogelijkheid.
 
Een mogelijkheid om de TomTom te bestellen op z'n site?

Het initatief om nieuws omtrent navigatie te posten, en vergelijkingstesten te doen is lovenswaardig.

Maar die meuk ook verkopen... spam?
 
Site is wel mooi trouwens! :Y En ik neem terug wat ik net zei, zie uberhaupt niet de optie om ergens die dingen te kopen. :)
 
Hoewel ik denk dat dit soort van spam kan zijn en op slot gaat wil ik snel even kwijt dat er even wat kant en klare routes op je site moeten komen die (let op gratis) te downloaden zijn.

Zou geweldig zijn als er iets zou komen waar alle gereden routes door anderen gepost en commentaar geleverd kan worden.

Misschien ook een optie voor MF om zoiets te doen naast motomeuk, motor-forum en motorshopper.

Motor-routes.nl.
Ook gelijk vakantie routes erbij zetten of mooie routes naar de bestemming bv. Frankrijk ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Leuke en nette site!

Ik zou wel graag een opmerking willen maken over de website. En dan specifiek de productvergelijker.

Boven de tabel kolommen heb je de producten staan. Ik zou het persoonlijk erg handig vinden als de productnaam direct door linkt naar de pagina over het betreffende product. Of dat de productinformatie in bijvoorbeeld een lightbox pop-up geladen wordt. Dit scheelt wat klik en zoekwerk.
 
Als openingspagina krijg je accessoires van TomTom eerst......... :? ..... |(

Ik zou navi's eerst op de lijst willen....en bij voorkeur Garmin eerst want de rest is toch dinky-toy spul........
 
Het is in ieder geval geen spam en ook geen professioneel bedrijf.
<meta name="keywords" content="" />
<meta name="description" content="" />

Je zal vast hoog scoren in google _O-

Idee leuk (er is er nu nog een bezig met zo een site hier) maar je weet dat dit er al is?

Dus wat is je doel? Gewoon lekker hobbyen om Wordpress te leren of .....

Weinig bijzonders op te vinden, alles wat erop staat is al op diverse sites te vinden.
 
Het is in ieder geval geen spam en ook geen professioneel bedrijf.
<meta name="keywords" content="" />
<meta name="description" content="" />

Je zal vast hoog scoren in google _O-

Idee leuk (er is er nu nog een bezig met zo een site hier) maar je weet dat dit er al is?

Dus wat is je doel? Gewoon lekker hobbyen om Wordpress te leren of .....

Weinig bijzonders op te vinden, alles wat erop staat is al op diverse sites te vinden.

Je weet dat je die niet nodig hebt voor google?
 
Inderdaad. Meta tags zijn zo goed als verwaarloosbaar tegenwoordig (iig voor Google index).

Overigens vind ik het idee van een paar reacties terug wel leuk. Bestaat zoiets als in enige vorm? Ben nog opzoek naar leuk projectje voor in de avonduren :P
 
Laatst bewerkt:
We zijn hier niet erg dol op mensen die zich aanmelden om hun site te promoten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan