Ingeboude knippers CBR

Bronco

MF veteraan
23 feb 2002
2.793
99
Rotterdam
Kwam het volgen piccie tegen op het net.
Lijkt mij ook wel wat voor mijn fiets, ben alleen niet
zo'n electronica wonder. Iemand enig idee hoe die dingen in elkaar zitten?

full
 
Moet zeggen dat ik het niet echt duidelijk vind. Die achterste gaan nog wel, maar die voorste zijn nauwelijks te zien. En het lijkt me dat die gaten niet voor niets in je kuip zitten, krijg je geen gezeik met de koeling op deze manier?
 
'T ziet er idd erg mooi uit. Maar de voorste knippers zitten in de Direct-air ingang voor lage snelheden. Ik denk dat dat idd problemen gaat geven.

Ram air ingang zit bij het stuur dus dat moet niet zo'n probleem geven.
 
Voorste knippers zitten inderdaad voor de Direct-air intake, maar deze zou je eventueel naar beneden kunnen verplaatsen. Vindt het aan de voorkant wel mooi maar niet echt duidelijk, mijn intresse gaat ook meer uit naar de achterzijde.

edit: mooie kleur die fiets van jou RogierG :P
 
Laatst bewerkt:
Ga naar de plaatselijke electronica boer en koop daar een paar superfelle leds in de gewenste kleur ook haal je zo'n zelfbouw printplaat, ff vragen hoe te solderen en het knutselen kan beginnen.


mmmh ziet er inderdaad wel strak uit idee, enne ik denk dat het met die superfelle leds echt wel zichtbaar is.
Je mag geloof ik niet eens rechtstreeks in die dingen kijken
 
Voor vragen : Johan@smits.wox.org staat er op de plaatjes :)

Dusssssss

Meel was de deur al uit voordat ik um hier gepost had. Dacht dat er hier misschien ook wel slimme jongens zouden zijn die weten hoe het in elkaar steekt.
Wilde trouwens de mede CBR bezitters op de hoogte stellen van deze mogelijke modificatie ;)
 
Johan is zo vriendelijk geweest mijn meel te beantwoorden:

"QUOTE"
hoi je hebt 70 leds nodig geel van 400-2500MCD
ik heb het schema in de bijlage gedaan van de achterlichten. In autocad 2000
Ik heb geen schema meer van de voor knipperlichten omdat ik die zelf had
getekend
en niet met de pc heb gemaakt. Maar je zet de leds per 5 op 1 weerstand van
39Ohm 1/4 watt
letop wel allemaal in serie, dus je krijgt: weerstand - led - led - led -
led - led
Mijn vriend had de printplaatjes gemaakt zie bjilage, van de voorste
knipperlichten is de linkse print
de defenietieve. en van de achterlichten moesten de weerstanden er nog op.
maar dat spreek vanzelf.
"UNQUOTE"

Het Schema:
full


Moet eerlijk toegeven dat ik er nog niet echt uitkom '(
 
Zoiets had een vriend laatst ook voor mij verzonnen.. omdat ik misschien een tailguard wil, kunnen de knippers mooi in het achterlicht... Voor heb ik van die platte "ogen" want daar gaan moeilijk anders knippers op...
 
Terug
Bovenaan Onderaan