Ingehaald door een fietser

ahzoooh,
kennen we mekaar toevallig dan dat je mij als "Eindhovenaar" eruit pikt? :?
Succes aan iedereen die vandaag moet afrijden btw!
 
JAAAAA Paisley is geslaagd. *O* Het ging voor geen meter naar mijn gevoel. Een paar lullige foutjes met voorsorteren (op de linker strook beginnen, op de rechter eindigen : :$ ) maar hij tilde er niet te zwaar aan omdat hij vond dat ik wel goed had gekeken of het kon.

Mn instructeur was wat chagerijnig. Begrijp je dat nou...? :?
 
JAAAAA Paisley is geslaagd. *O* Het ging voor geen meter naar mijn gevoel. Een paar lullige foutjes met voorsorteren (op de linker strook beginnen, op de rechter eindigen : :$ ) maar hij tilde er niet te zwaar aan omdat hij vond dat ik wel goed had gekeken of het kon.

Mn instructeur was wat chagerijnig. Begrijp je dat nou...? :?

Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*

Trek je niets aan van je instructeur. Die zie je toch nooit meer terug :]
 
JAAAAA Paisley is geslaagd. *O* Het ging voor geen meter naar mijn gevoel. Een paar lullige foutjes met voorsorteren (op de linker strook beginnen, op de rechter eindigen : :$ ) maar hij tilde er niet te zwaar aan omdat hij vond dat ik wel goed had gekeken of het kon.

Mn instructeur was wat chagerijnig. Begrijp je dat nou...? :?


Wie is nu je instructeur? (zie eerdere reactie) Hans bij Van Dijk? of rij je ergens anders? Kan me niet voorstellen dat Hans chagerijnig zou zijn... toffe peer!
 
Ach het is ook zo laag om een instructeur op internet af te zeiken...


Maar voor hem maak ik een uitzondering.
Ide bij Berend Knol.
 
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

(Je hebt tijdens je examen toch fietsers ingehaald om te laten zien dat je dat inmiddels kan he! ;) )
 
*O* *O* *O* Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Een examenrit hoeft echt niet perfect te zijn, veel examiniators kijken vooral of je je motorfiets beheerst en veilig van A naar B komt. Tijdens mijn examen ben ik 2x verkeerd gereden (kortetermijnsgeheugen :z ) maar gewoon geslaagd, niks aan de hand.

Zo, en nu gauw een topic openen over wat je eerste fiets gaat worden :P

Groeten, Karl


PS die instructeur kan de boom in. Hij mag blij zijn dat je zijn slagingspercentage hebt opgeschroefd..
 
Gefeliciteerd!!!
Inderdaad die instructeur is natuurlijk chagrijnig: die is een geldschieter kwijt ;)
Geniet van je rijbewijs!! *D
 
Zo, en nu gauw een topic openen over wat je eerste fiets gaat worden :P

Nee hoor, die staat al weken op me te wachten :]

CB450SC.jpg



Via dit forum gekocht trouwens.
 
Gefeliciteerd! Nu gewoon gelijk op de motor stappen en lekker gaan toeren (ook al is het koud)!
 
Terug
Bovenaan Onderaan