Ingehaald door een vrouw??

Ik zie nog steeds dezelfde hoek hoor. Ik heb er nooit last van en haal vaak genoeg mannen of vrouwen in, zwaaien net als iedereen en ja, soms proberen ze erachter aan te gaan maar dat doe ik zelf ook wel eens. Als ik op de dijk wordt ingehaald als ik denk hard te gaan geef ik ook wat gas bij, of het nu een man of vrouw is, gewoon omdat je ziet dat het harder kan. Ben ik aan het rondkijken rij ik in mijn eigen tempo verder. Een goeie haas is altijd leuk, maakt geen moer uit of er een man of vrouw op zit :?

Misschien als je dat zelf weleens meemaakt (ik had het tot nu toe nog niet zo vaak meegemaakt op een saaie grijze dag in een saaie stad), dat je je ook afvraagt waarom je niet gewoon kunt inhalen zonder achtervolgd te worden.
 
Op Eemshaven reed altijd een vrouw op een groene kawa en die kon rijden. :}
Ben er nooit door haar uitgereden, maar dat is puur omdat ik haar nooit ben tegengekomen.
En tijdens een crt waren er ook 2 vrouwen als instructrice, denk ik lekker te gaan zitten zij nog achterste voren op de motor. ;(

Dit was waarschijnlijk Marianne Bakker. Reed in de supersport 400 en kon aardig :] Ze is nog Nederlands kampioen geweest in de B-groep :}
ze heeft dus zeer veel heren achter haar gelaten :)
Ik heb op Assen ook wel eens achter haar mogen rijden en vond dit echt geen schande :9
 
Het gaat dan om de bochtjes, daar telt het vermogen niet mee, de kwaliteiten van de bestuurder des te meer. Als ik op een recht stuk op vermogen ingehaald wordt, doet me dat ook niks, maar als ik voor mijn gevoel strak door een bocht ga, en ik wordt om de oren gereden door een dame, dan ga ik toch om me heen kijken om zeker te weten dat mensen het niet hebben gezien ;)

En als het een vent is dan heb je zeker zoiets van, ach laat maar gaan hij is beter..... :+ Vind het nog steeds bull en ik kan er zelf ook niet wakker van liggen. Ik blijf gewoon :]
 
Misschien als je dat zelf weleens meemaakt (ik had het tot nu toe nog niet zo vaak meegemaakt op een saaie grijze dag in een saaie stad), dat je je ook afvraagt waarom je niet gewoon kunt inhalen zonder achtervolgd te worden.

Dat zeg ik, het gebeurd mij ook wel en ik maak me er zelf ook schuldig aan gewoon omdat het een leuk spelletje is om iemand 'te volgen' en verder maak ik er geen gedachten aan vuil.
 
Oke, naar aanleiding van dat ritje had ik zin om jullie even te stangen. Een wedstrijd rijden met andere raceaspiranten zou ik echt leuk vinden als er ook een vrouw zou meedoen die ongeveer dezelfde rijervaring heeft als ik. En ja, ik zou het minder vinden als ze me dan zou zoekrijden. Blijkt dat ze een weekabonnement op Zandvoort heeft, tja dan haal ik m'n schouders op en geef d'r een hand.

baal je er net zo van als het een vent zou zijn?
 
Ik vind het alleen iri als ik zelf het idee heb dat ik op de grens zit. En de illusie dat als er haar onder de helm vandaan komt ze wel erg knap zal zijn ben ik al lang kwijt. (kut matjes)

Ik geloof, dat het niet om de dame op de motor gaat maar om de motor die je inhaald. Soms rij ik dan ook effe mee, laat me dan *D . Dat is dan niet om te laten zien dat ik ook stoer ben, maar vind het vaak wel geinig om effe mee te rijden. Zeker op vakantie, achter een lokaaltje hangen, want die kennen de weg O-) .

dus: Ik beschik niet over de gave om te zien of ik door een vrouw of man wordt ingehaald.

:+
 
dus: Ik beschik niet over de gave om te zien of ik door een vrouw of man wordt ingehaald.

:+

Het maakt mij ook geen ruk uit of ik door een man of vrouw of eend of wie dan ook word ingehaald. Ik rij voor mijn eigen lol en het interesseert me dus niet wat (en hoe) een ander rijdt
 
Voormij is het zo, dat als ik door een kerel wordt ingehaald, ik denk, "die is gek(ker dan ik)" en door een vrouw denk ik, "WTF gaaaas"
 
Als ik gepaseerd wordt door m/v, heb ik zoiets van, die kan ik normaal ook wel bijhouden dus waarom zou ik de moeite doen.
Alleen als ik dat niet denk wil ik wel eens extra gas geven :X

Hoewel, door m'n vriendin wordt ik zovaak ingehaald. Maar andersom ook weer...dus boeie.... :+
 
Nou, ik haal regelmatig kerels in, en die vinden dat niet echt leuk, want even later komt dat dan met een hoop bravoure weer voorbij met zo'n blik van......wat jij kan kan ik ook.
Zal wel door mijn lange vlechten komen en door het type motor.
Trouwens, toen ik enkele jaren terug nog een badkuipie reed was dat niet veel anders. Helemaal op het circuit waren er toch wel veel mannen die zich eens achter de oren krabben als ze door een vrouw worden ingehaald.

Maar wat maakt het uit. We rijden toch allemaal voor de lol, en als ik al eens zin heb om het gas los te trekken, dan doe ik dat, uiteraard verantwoord.
Tuurlijk, de flits is voor mij als dat zo zijn, maar volgens mij laten echte mannen zich de kop niet gek maken door een voorbij flitsende vrouw op een motor (of auto)
 
Op donderdag 23 oktober 2003 22:20 schreef MrHawkeye het volgende:
Tamaraja nice piccie its yours??

Oud en een bril nodig?

Maar ik zie graag dames en dan bedoel ik als kunst. Het is gewoon mooi om een mooie vrouw te zien? Tenminste als vrouwen je voorkeur zijn.

Mooie dingen zijn altijd mooi.

En nee ik ga er niet als een beest achter hangen met de tong uit me mond kromgebogen en een kloppend zakie op me tank..tik tik wie ben ik.. en constant naar haar kijkend..

En tuurlijk het doet je wat en dan krijg je wel es stoute gedachten maar dat hebben vrouwen neem ik aan ook?

Maar't fenomeen komt je erg bekend voor he?

Wat jij Tamaraja...(behalve dat met die tank dan)..

Bij gasten als jij ben ik altijd blij dat ze lekker onherkenbaar onder hun leer en helm zitten, laten we het daar maar op houden.
 
Laatst bewerkt:
Ben nog nooit ingehaald door een vrouw.
Wel al voor gehad dat ik er achter reed en van pure schrik van het gas afging in de bocht. Tja, kan gebeuren. Zij had toen blijkbaar veel meer vertrouwen in haar motor ( ik heb dezelfde )
lees dit maar eens vooroordelen ( ni altijd waar )

ondertussen weet ik dat ik ze wel degelijk bij houd. Maar of ik er over kan?? Zullen we volgend jaar eens moeten bekijken op het circuit. Zij heeft al wat ervaring op circuit, ik enkel nog maar stage 1 gevolgd.

Het is toch geen schande als een vrouw beter rijdt dan jijzelf? Niet iedereen is een lefgozer of zit er niet mee als de motor toch onderuit zou kunnen gaan.
Ik wil mijn duur verdiende centjes niet even tegen de grond leggen omdat ik een vrouw voorbij "moet"
 
Voor zover k weet nog nie. Maar mocht het zover komen, wil k wel verkering met haar, en ruil mijn R6 gelijk in voor een BeeEmWee. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan