Ingehaald door een vrouw??

Tijdens niveau 1 op Zolder zat er een dame in onze groep, enkele heren die uit zichzelf in een tragere groep wilden, keken haar toch maar met een scheef oog aan dat ze haar niet bij konden benen. Ze reed op een groene Ninja. Gelukkig voor mij kon ik haar kontje regelmatig van dichtbij bewonderen :]
 
Op woensdag 22 oktober 2003 21:51 schreef **Lara** het volgende:
Ik reed met de motor-forum chat meeting een aantal supersport gasten voorbij.


Cool! Lara, jij rijd toch met een beemer? en dan de ss gasten inhalen.
Hulde aan Lara! :}

gegroet
Hakinnen :)

ps: misschien iets voor jou?

full
 
Ik heb er ook helemaal geen problemen mee!! :P Plat op die tank, lekker strak leren pak en zo'n mooie blonde staart onder de helm vandaan... vooral doorgaan dames!! :}
 
Op donderdag 23 oktober 2003 19:53 schreef sportsterengel het volgende:
.... maar volgens mij laten echte mannen zich de kop niet gek maken door een voorbij flitsende vrouw op een motor (of auto)

Kijk! Daar ben ik het nou helemaal mee eens! Een echte man weet wat/ wie hij is en hoeft zich niet gek te laten maken!
 
Wij zijn 1x ingehaald door een vrouw ;( Op de 258...PaulR1, Silvergixx, Helldesker enzo moeten het allemaal nog weten...Blonde paardestaart tot op dr kont en ze reed op een R1...wij konden de bocht niet overzien, dus speelden op safe door de vrachtwagen voor ons niet in te halen, kwam ze met knie aan de grond buitenom voorbij... :}
Je kan het ook zo zien dat zij ons voor was op een zeer linke/gevaarlijke maar gedurfde manier,ff verderop zat ik al op haar staart hoor :P
 
Hey tamaraja,

Sorry meid..was inderdaad niet zo grappig.

Ik had weer te veel gedronken en dan word ik soms wat beestachtig.

Cya
 
Je maakt soms wel eens rare dingen mee ja... 'k weet nog wel dat de nieuwe R1 toen net uit was. We gingen proefrijden op wat ducati en ander 2takt spul bij een dealer en daar stond die gloednieuwe R1. M'n vent was met de zoon in de auto, ik op de GSXR750, had er net een circuitdagje mee gereden en de achterband zag er 'netjes' uit. Vraag aan de verkoper (niet echt serieus maar toch ook wel weer wel) wat ie voor mijn Gixxer geeft bij inruil op de R1. Hij loopt om mijn brommer heen, kijkt naar de achterband, wenkbrouwen vliegen omhoog en wat vraagt de l*l??? "Zohoooo... hij (wijzend op me vent) HIJ rijdt er zeker ook op?" @#$%@! :( 3x raden waar ie die R1 kon steken :J

Met inhalen altijd dat soort reacties, maar ik rij dan ook vrijwel enkel nog op het circuit ;)
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 26 oktober 2003 00:15 schreef R4 het volgende:
Je maakt soms wel eens rare dingen mee ja... 'k weet nog wel dat de nieuwe R1 toen net uit was. We gingen proefrijden op wat ducati en ander 2takt spul bij een dealer en daar stond die gloednieuwe R1. M'n vent was met de zoon in de auto, ik op de GSXR750, had er net een circuitdagje mee gereden en de achterband zag er 'netjes' uit. Vraag aan de verkoper (niet echt serieus maar toch ook wel weer wel) wat ie voor mijn Gixxer geeft bij inruil op de R1. Hij loopt om mijn brommer heen, kijkt naar de achterband, wenkbrouwen vliegen omhoog en wat vraagt de l*l??? "Zohoooo... hij (wijzend op me vent) HIJ rijdt er zeker ook op?" @#$%@! :( 3x raden waar ie die R1 kon steken :J

Met inhalen altijd dat soort reacties, maar ik rij dan ook vrijwel enkel nog op het circuit ;)

Een Ducati 996 etc. etc. is geen 2-takt hoor. Vrouwen... :X

;) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan