Unruled
Joe Bar style
Goeiemiddag
Ik heb pas m'n oude Bandit 1200 motorblok compleet opnieuw opgebouwd en het ding doet het heel erg goed, alleen de koppeling een beetje minder (plakt als de ziekte). Na een klein beetje zoeken gevonden dat het koppelingshuis ingesleten is.
Nu is mijn vraag of dit bijwerken (glad schuren, polijsten) gaat werken, of gedoemd is te mislukken? Ik bedoel ik krijg het echt wel weer glad, maar is die kwart millimeter die ik daarmee verlies problematisch? Als het nog 10.000km betrouwbaar mee gaat en dan pas vervangen hoeft te worden vind ik het ook goed, is toch weer 10.000km, maar het moet wel betrouwbaar zijn natuurlijk.
Ik heb pas m'n oude Bandit 1200 motorblok compleet opnieuw opgebouwd en het ding doet het heel erg goed, alleen de koppeling een beetje minder (plakt als de ziekte). Na een klein beetje zoeken gevonden dat het koppelingshuis ingesleten is.
Nu is mijn vraag of dit bijwerken (glad schuren, polijsten) gaat werken, of gedoemd is te mislukken? Ik bedoel ik krijg het echt wel weer glad, maar is die kwart millimeter die ik daarmee verlies problematisch? Als het nog 10.000km betrouwbaar mee gaat en dan pas vervangen hoeft te worden vind ik het ook goed, is toch weer 10.000km, maar het moet wel betrouwbaar zijn natuurlijk.