Ingevoerde r6 (amerika)

Pizza Rick

MF'er
17 feb 2008
46
0
Rosevalley!!!
<--- Heeft n r6 op marktplaats zien staan, maar . . .

Diegene die m verkoopt krijgt er geen typegoedkeuring voor.

Dus mijn vraag is:

Wat is daarvoor nodig om er voor te zorgen dat hij(de motor) wel typegoedkeuring krijgt??

bij voorbaat dank.
 
<--- Heeft n r6 op marktplaats zien staan, maar . . .

Diegene die m verkoopt krijgt er geen typegoedkeuring voor.

Dus mijn vraag is:

Wat is daarvoor nodig om er voor te zorgen dat hij(de motor) wel typegoedkeuring krijgt??

bij voorbaat dank.

trap hier niet in...!
dit is waarschijnlijk een oplichter van de eerste klas.

ik ben zelf bijna eens in zoiets getrapt... gelukkig werdt ik op tijd wakker geschud door iemand anders!
 
Prijs is idd laag maar over snelle verkoop word niks gezegd.

Vindt t zelf ook n rare advertentie vandaar dat ik dus wil weten waarom hij geen typegoedkeuring heeft.


Kheb mijn zinnen al op n andere bike gezet, n rood/wit/zwarte r6 uit 99 met veel xtra's.
 
Lijkt me geen Nigeriaan, heeft ook nog een zaagmachine te koop staan, maar zou kunnen.

Als het een Amerikaanse motor is, waar zijn dan de zij-reflectoren die daar verplicht zijn?

Het kan idd. een heel gedoe zijn om een motor door de RDW goed te laten keuren en soms lukt het gewoon niet.
 
Lijkt me geen Nigeriaan, heeft ook nog een zaagmachine te koop staan, maar zou kunnen.

Als het een Amerikaanse motor is, waar zijn dan de zij-reflectoren die daar verplicht zijn?

Het kan idd. een heel gedoe zijn om een motor door de RDW goed te laten keuren en soms lukt het gewoon niet.


eerst invoeren in belgie of duitsland, daarna invoeren in nederland.
 
@ che TOETTOET

Denk dat het idd die ene rood/zwart/witte gaat worden. Die is bijna helemaal zoals ik m zou willen
En voor die prijs :D

Heb nog n zwart/oranje zien staan die ook heel mooi is trouwens (alleen net buiten mijn financiele spectrum)
 
precies. vraag ook gelijk even om een kenteken en trek dat na bij de rdw.

vriend van me was in hongarije op vakantie en zag daar een mooie kawa ninja staan. gekocht en achter in de bus mee naar nederland in de veronderstelling dat invoeren geen probleem zou geven. hij stapt trots naar de rdw om z'n motor te registreren, zegt de medewerker: 'eh meneer, dit framenummer staat al geregistreerd. Deze is vorige week in leeuwarden gestolen.....'

het zal je maar gebeuren
 
Lijkt me geen Nigeriaan, heeft ook nog een zaagmachine te koop staan, maar zou kunnen.

Als het een Amerikaanse motor is, waar zijn dan de zij-reflectoren die daar verplicht zijn?

Het kan idd. een heel gedoe zijn om een motor door de RDW goed te laten keuren en soms lukt het gewoon niet.


nigeriaan hoeft ook niet..
tegenwoordig is er een nieuwe hype in NL. (door NL)

het klonen van een motor of auto.
op het moment dat jij em laat keuren en dus op naam laat zetten, krijgt de kloon hetzelfde framenummer e.d.

Deze kloon verkopen ze dan weer aan iemand anders...

zeg niet dat ik zeker weet dat dat met deze r6 ook gebeurt hoor.

Maar er zijn een aantal vreemde dingen die me opvallen als die werkelijk uit amerika komt..

- hij mist de verplichte reflectoren.
- hij is volledig stickerloos (behalve het yamaha op de tank)
- prijs is niet gewoonlijk
- geen info erbij over km-stand, bouwjaar, e.d.
 
Kijk daar vreselijk mee uit , het tokkie gehalte is erg hoog op marktplaats.

En Nigerianen gebruiken nu ook de nederlandse taal voor hun praktijken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog steeds geen reactie gehad van de verkopende partij.

Denk dat er ook geen reactie gaat komen aangezien ik best veel vragen heb gesteld.

Waarom hij geen goedkeuring krijgt.
Foto van frame nummer
Meer info over id km-stand
Bouwjaar
Onderhoud
etc
etc

Maar mocht er toch n reactie komen dan zal ik jullie zeker op de hoogte houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan