ingevorderd rijbewijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet ook niet zo goed waarom je zelfs 2 *braak*icoontjes nodig hebt om je ergernis te uiten.


Dat kun je van 2 kanten bekijken, of omdat ik het eens ben met de hard rijders, of ik ben het eens met de moraalridders.

Heeft niks met wel hardrijder of niet hardrijder te maken. Ik ben ook niet zonder zonde......maar ik ben niet gepakt }) . Het blijft gewoon een questie van: "If you can't do the time, dont commit the crime!"
 
GSX-R team,

Als ik de volgende keer een topic start dan vraag ik jou wel eens om advies, want jij weet toch alles. Over hardrijden, ongelukken en een topic starten.

Baksteen,

En dat geld ook voor jou, ik kom hier niet uithuilen maar kom hier mijn verhaal vertellen, zodat andere motor rijders hier hun voordeel of nadeel uit kunnen halen, ik vraag om advies omdat het de eerste keer is. "heb trouwens jou persoonlijk niet om advies gevraagt, begon je zelf over"
En als jij me daar bij helpt, mooi bedankt maar ga nou niet letten op alles volgens mij maak je er jezelf belachelijk mee, vooral met je zin "ja ik ben een betweter die de wijsheid in pacht heeft".

Die gas gas,huricane, baksteen en GSX-R team allemaal achteraf lullen, waar je niks aan hebt. "Ja je weet dat je niet hard mag rijden, het is gevaarlijk bla bla bla, rij zelf ook hard waar het mag bla bla bla".

Kunnen ze op een forum een beetje interessant en intelligent doen.
 
Ten eerste maak jij uit mijn site nergens op dat ik mij misdragen heb op de openbare weg.
Ik ben geboren en getogen naast een circuit en heb altijd het verschil tussen openbare weg en circuit héél duidelijk gezien en voorgekauwt gekregen.
Dus je interpretatie alsof ik me op de openbare weg zou hebben misdragen is een totaal verkeerde.

Als je die topic nog eens GOED door leest kom je tot de ontdekking dat dit slechts het werk van één persoon was en de andere terplekke aangemaakt zijn, speciaal om mij af te zeiken.
Ik vind het kinderachtig van je, om dat hier uit zijn verband te trekken.
En dat hij het met mij niet eens is dat is voor mij een logische zaak, maar vecht dat niet op een openbaar forum uit !
bovendien doet dat hier geheel niet ter zaken.

Daar naast....
Maak ik geheel geen misbruik om te pas en te onpas mensen af te zeiken middels mijn verlede en toekomst.
Ik geef slechts mijn mening en val niemand persoonlijk af zoals jij dat momenteel wel doet.

Mensen zouden wat meer stil moeten staan bij wat ze aanrichten door hun misplaatste weggebruik !
En ja, ik ben idd van mening dat mensen niet vaak genoeg geconfronteerd worden met die zelfde ellende.

Is het niet om hun van dit soort ellende te behoeden, dan wel in de hoop te voorkomen dat ze andere met deze ellende opzadelen.

Ik bestempel mezelf helemaal niet als DE voorbeeld weggebruiker, maar ik weet wel het verschil tussen toelaatbare weggedragingen en circuit zaken :X

Spendeer een paar rot cente en leef je uit op het circuit, geen hond die je zal veroordelen :(

Weet je, je bent niet alleen een zeikerd, je bent er ook zoeen die om de haverklap te koop loopt met de dingen die hij mankeerd, je verteld vast je klevensverhaal in de wachtkamer bij de dokter, of bij de kapper in de stoel right?

Zo ken ik een jongen die de ziekte van Crohn heeft. Heel erg natuurlijk, daar wil ik nix aan af doen maar niet alles wat je meemmaakt heeft daarmee te maken. Met deze jongen kun je geen normaal gesprek voeren zonder dat op de een of andere wijze Crohn op tafen komt.
Zo ook bij jou. Je kunt niet meer normaal praten over motorrijden zonder dat op je eigen ellende of het verhaal "Donald" te betrekken. Het is niet dat ik het niet begrijp maar het word een beetje irritant.

Verder moet je niet lullen over circuit rijden. Het verhaal op je eigen site: "In de omgeving van Nieuwkoop waar ik naar toe verhuist was lagen bijzonder veel kolken in de weg met de daarbij komende verhogingen. Dus logies dat ik al vrij snel vond dat ook een VS500 met 2 wielen van de grond moest kunnen, en dat gebeurde dan ook vrij regelmatig. Als een kikker begaf ik me door het “groene hart”"" .... je maakt mij niet wijs dat daar geen artikeltje 5 tussen zit.


edit: oh ja ts: gewoon op de blaren zitten, maar dat wist je al. Belangrijkste les: beter opletten, niet alleen naar je snelheidsmeter kijken. Dat je die volgende auto niet doorhad is natuurlijk......pruts, en betekend ook dat je ws een overstekend kind ook niet gezien had. Les is dus K-I-J-K-E-N
 
Laatst bewerkt:
GSX-R team,

Als ik de volgende keer een topic start dan vraag ik jou wel eens om advies, want jij weet toch alles. Over hardrijden, ongelukken en een topic starten.

Baksteen,

En dat geld ook voor jou, ik kom hier niet uithuilen maar kom hier mijn verhaal vertellen, zodat andere motor rijders hier hun voordeel of nadeel uit kunnen halen, ik vraag om advies omdat het de eerste keer is. "heb trouwens jou persoonlijk niet om advies gevraagt, begon je zelf over"
En als jij me daar bij helpt, mooi bedankt maar ga nou niet letten op alles volgens mij maak je er jezelf belachelijk mee, vooral met je zin "ja ik ben een betweter die de wijsheid in pacht heeft".

Die gas gas,huricane, baksteen en GSX-R team allemaal achteraf lullen, waar je niks aan hebt. "Ja je weet dat je niet hard mag rijden, het is gevaarlijk bla bla bla, rij zelf ook hard waar het mag bla bla bla".

Kunnen ze op een forum een beetje interessant en intelligent doen.

Ik zie steeds meer overeenkomsten tussen je proces-verbaal en dit topic *O*
 
Laatst bewerkt:
GSX-R team,

Als ik de volgende keer een topic start dan vraag ik jou wel eens om advies, want jij weet toch alles. Over hardrijden, ongelukken en een topic starten.

Baksteen,

En dat geld ook voor jou, ik kom hier niet uithuilen maar kom hier mijn verhaal vertellen, zodat andere motor rijders hier hun voordeel of nadeel uit kunnen halen, ik vraag om advies omdat het de eerste keer is. "heb trouwens jou persoonlijk niet om advies gevraagt, begon je zelf over"
En als jij me daar bij helpt, mooi bedankt maar ga nou niet letten op alles volgens mij maak je er jezelf belachelijk mee, vooral met je zin "ja ik ben een betweter die de wijsheid in pacht heeft".

Die gas gas,huricane, baksteen en GSX-R team allemaal achteraf lullen, waar je niks aan hebt. "Ja je weet dat je niet hard mag rijden, het is gevaarlijk bla bla bla, rij zelf ook hard waar het mag bla bla bla".

Kunnen ze op een forum een beetje interessant en intelligent doen.

Goh, een nachtje slapen heeft niet echt geholpen, zie ik.......

Weet je wat ik nou het meest opvallend in je verhaal vindt? Je schrijft dat die agent als 'een gek' achter je aan reed. Daarmee begin je al in je openingspost. Het allereerste wat je doet is een ander de schuld geven. En daar ga je dan vervolgens in elke reactie mee door. Het ligt allemaal aan de rest van de wereld. Hoe rot ook voor jou: wíj zijn (vandaag ;) niet aan de kant gezet. Het verhaal blijft hetzelfde: jij overtreedt de wet, dus jij moet er voor boete(n).
Hou toch op met de rest de schuld te geven. Balk en splinter, weet je wel
 
GSX-R team,

Als ik de volgende keer een topic start dan vraag ik jou wel eens om advies, want jij weet toch alles. Over hardrijden, ongelukken en een topic starten.
Heb ik niet gezegt en wil dat al helemaal niet beweren/suggereren

Baksteen,

En dat geld ook voor jou, ik kom hier niet uithuilen maar kom hier mijn verhaal vertellen, zodat andere motor rijders hier hun voordeel of nadeel uit kunnen halen, ik vraag om advies omdat het de eerste keer is. "heb trouwens jou persoonlijk niet om advies gevraagt, begon je zelf over"
En als jij me daar bij helpt, mooi bedankt maar ga nou niet letten op alles volgens mij maak je er jezelf belachelijk mee, vooral met je zin "ja ik ben een betweter die de wijsheid in pacht heeft".

Die gas gas,huricane, baksteen en GSX-R team allemaal achteraf lullenDat is wat jezelf doet, je gaat eerst idioot doen op de weg en daarna pas vragen wat de concequenties kunnen zijn, waar je niks aan hebt. "Ja je weet dat je niet hard mag rijden, het is gevaarlijk bla bla bla, rij zelf ook hard waar het mag bla bla bla".

Kunnen ze op een forum een beetje interessant en intelligent doen.
Inteligent reageren hangt meestal samen met de inteligentie die een vraag bevat

Dat we er hier op MF ons voordeel mee kunnen doen is wel heel simpel ter verdediging, ik neem aan dat je eerst een beetje rond gekeken hebt op MF, dan had je geweten dat er al tig van dit soort jammer topics zijn waar uiteindelijk iedereen fout is behalve de overtreder :?

Het is geen schande om toe te geven dat je met de neus op de feiten gedrukt bent en nu pas wakker geworden bent.
Dat gebeurd bijna dagelijks met mensen, maar andere verwijten terwijl je zelf eigenlijk stom geweest bent lijkt me alles behalve sportief.
Je weet dat je commentaar kan krijgen gezien het veel verschillende pluimage op dit forum, overigens daar is zo`n forum ook voor bedoelt nl. het geven van jou mening.
Uiteraard kan je dan ook weer commentaar krijgen 8-)

Om nu op de man te gaan spelen lijkt me nou niet je eigelijke uitgangspunt.
De stelde een vraag en die is op verschillende manieren beantwoord, nu nog accepteren dat het niet de antwoorden zijn waar jij op gehoopt had.

Verder hoop ik dat je je rijbewijs snel terug krijgt en geleerd hebt van dit avontuurtje (uitgaande dat het je eerste keer is)
misschien (en dat is enkel een tip ter overweging) volgende keer een circuit opzoeken?
Ten eerste kost het je een stuk minder en ten tweede word je door gigantisch ervaren mannen nog wat geleerd ook :+

Succes !
 
Weet je, je bent niet alleen een zeikerd, je bent er ook zoeen die om de haverklap te koop loopt met de dingen die hij mankeerd, je verteld vast je klevensverhaal in de wachtkamer bij de dokter, of bij de kapper in de stoel right?
Helemaal verkeerde inschatting.
Ik weet dat er hier mensen zijn die liever niet geconfronteerd worden met de mindere kanten van het motorrijden. Gelukkig zijn er ook die anders zijn gaan denken door wat ze idd deels lezen op mijn site.
Maar het is heel makkelijk om iemand in een hokje te plaatsen terwijl je hem niet in real life kent.


Zo ken ik een jongen die de ziekte van Crohn heeft. Heel erg natuurlijk, daar wil ik nix aan af doen maar niet alles wat je meemmaakt heeft daarmee te maken. Met deze jongen kun je geen normaal gesprek voeren zonder dat op de een of andere wijze Crohn op tafen komt.
Zo ook bij jou. Je kunt niet meer normaal praten over motorrijden zonder dat op je eigen ellende of het verhaal "Donald" te betrekken. Het is niet dat ik het niet begrijp maar het word een beetje irritant.
Ook hier sla je de plak volledig mis.
Ik heb in tussen tijd behoorlijk wat extra contacten op gebied van motoren en ben zelfs bezig met contracten her en der.
Je oordeelt vanuit je eigen bekrompen perspectief want je basseert jou verhaal op een héél erg klein stukje waaruit mijn leven bestaat wat logisch is want in de rest van mijn leven heb jij totaal geen deel. Kortom, je lult over zaken waar je niets van af weet !


Verder moet je niet lullen over circuit rijden. Het verhaal op je eigen site: "In de omgeving van Nieuwkoop waar ik naar toe verhuist was lagen bijzonder veel kolken in de weg met de daarbij komende verhogingen. Dus logies dat ik al vrij snel vond dat ook een VS500 met 2 wielen van de grond moest kunnen, en dat gebeurde dan ook vrij regelmatig. Als een kikker begaf ik me door het “groene hart”"" .... je maakt mij niet wijs dat daar geen artikeltje 5 tussen zit.
Ten eerste heb ik eerder al gezegt dat ik beslist niet DE voorbeeld motorrijder geweest ben. Ten Tweede, als je denkt mij zo goed te kennen dan zou je ook mijn manier van humor/beeldspraak moeten kennen maar daar ontbreekt het kennelijk aan. En ja het lijkt je misschien onmogelijk maar mijn humor is enkel alleen versterk omdat het de beste manier is om een aantal zaken beter te kunnen dragen. Verder ga ik op dit soort uit de lucht gegrepen aantijgingen totaal niet meer in ! Als je meent dat het anders ligt stuur je maar een mailtje en dan nodig ik je graag een keer uit om te laten zien dat je geheel in je ongelijk staat !

edit: oh ja ts: gewoon op de blaren zitten, maar dat wist je al. Belangrijkste les: beter opletten, niet alleen naar je snelheidsmeter kijken. Dat je die volgende auto niet doorhad is natuurlijk......pruts, en betekend ook dat je ws een overstekend kind ook niet gezien had. Les is dus K-I-J-K-E-N
 
Laatst bewerkt:
Ik ken je verhaal, ja. En ik heb idd ook wel eens op je site gelezen. Het valt dan ook niet mee om jouw verhaal te missen, aangezien je er bij iedere mogelijkheid die zich voordoet aan refereert.

Waar ik me zo langzamerhand wel aan begin te storen, is dat je jouw ongeval en de gevolgen daarvan te pas en te onpas gebruikt om anderen te be- en veroordelen. En dat terwijl je zelf, getuige je site als ik mij goed herinner, ook niet altijd een model weggebruiker bent geweest. Nogal hypocriet, in mijn ogen. En als ik me goed herinner uit een eerder topic zijn er ook mensen die betrokken waren bij jouw ongeval die het niet eens zijn met het beeld dat jij schetst van de gebeurtenissen en betrokkenen...

:^

zo ben dus niet de enige die zich irriteert

:N

edit, zou bijna vergeten ontopic te reageren ipv de altijd aanwezige vervuiling :X

ts, succes man! balen, hoop dat je m snel terugkrijgt en wacht idd je pv ff af!
en voortaan achterom kijken of er n blauwe achter je zit :Y *O*
 

whaaa het is nóg erger, jij bent er zoeen die ALTIJD gelijk heeft _O-


edit: toch nog even reageren:

>>Zo ken ik een jongen die de ziekte van Crohn heeft. Heel erg natuurlijk,
>>daar wil ik nix aan af doen maar niet alles wat je meemmaakt heeft
>>daarmee te maken. Met deze jongen kun je geen normaal gesprek voeren
>>zonder dat op de een of andere wijze Crohn op tafel komt.
>>Zo ook bij jou. Je kunt niet meer normaal praten over motorrijden
>>zonder dat op je eigen ellende of het verhaal "Donald" te betrekken.
>>Het is niet dat ik het niet begrijp maar het word een beetje irritant.

>Ook hier sla je de plak volledig mis.
>Ik heb in tussen tijd behoorlijk wat extra contacten op gebied van motoren
>en ben zelfs bezig met contracten her en der.

Wat bedoel je te zeggen? Contracten of contacten? Wat heeft het te maken met wat ik schreef?

>Je oordeelt vanuit je eigen bekrompen perspectief want je basseert jou
>verhaal op een héél erg klein stukje waaruit mijn leven bestaat wat
>logisch is want in de rest van mijn leven heb jij totaal geen deel.
>Kortom, je lult over zaken waar je niets van af weet !

Ik baseer me op jou reacties hier op het forum en je verhalen op je site. Verder ken ik je idd niet. Maar noem voor de lol eens wat reacties van jou op topics van anderen waarbij je reply niet gebaseerd is op jou eigen ongeluk of het verhaal "Donald"......

 
Laatst bewerkt:
Die gas gas,huricane, baksteen en GSX-R team allemaal achteraf lullen, waar je niks aan hebt. "Ja je weet dat je niet hard mag rijden, het is gevaarlijk bla bla bla, rij zelf ook hard waar het mag bla bla bla".

Kunnen ze op een forum een beetje interessant en intelligent doen.
Ik ook dan graag, jammer dat ik gisteren niet gepost heb *O* :P

Wie z'n billen brandt... O-)
 
ik vind t altijd zo vreemd dat mensen van zichzelf volledig overtuigd zijn dat ze humor bezitten :z :z :z

waarom lach ik dan niet... :Z :Z



(en jah, een goeie grap kan ik altijd waarderen :Y )

@ de rest van t vuil-verhaal, grow up...
arguing.jpg


@TS, bummer, blaartjes doen zeer, hopelijk :X blijft t bij een vette prent, en heb je snel je papiertje weer terug
 
@TS: ik heb het zelf meegemaakt dat ik door de politie van de weg werdt gehaald met het verhaal dat ik op een weg waar 80 km/u mocht worden gereden met dik 150km/u overheen kwam blazen... Ik was het er niet mee eens en was ook erg kwaad over de gevolgen en de manier waarop ik werdt behandeld...ik heb hier ook een topic geopend (ook volgens sommigen om te klagen ;) ) dus tot nu toe gelijk met jouw verhaal...

nu het verschil: Ik heb op een gewone nette manier om tips gevraagd, en er is ook door veel mensen gereageerd met allerhande tips, sommigen bruikbaar en sommigen niet, maar hier komt ie! ik ging mensen niet afzeiken als ik het niet met ze eens was!

moraal van dit verhaal: ik moest voorkomen en heb met de goede tips hier één en ander uitgezocht en vervolgens uitgelegd aan de rechter en ben dus uiteindelijk vrijgesproken!!

Normaal zou ik het hoe en waardoor hier graag hebben uitgelegd maar heb daar door je reactie's weinig trek in. tip voor de volgende keer, luister beter naar mensen als Baksteen want die hoorde in mijn geval dus bij de mensen die mij hebben geholpen :W :}

sterkte met je proces (bedoel ik oprecht) en ik geef je toch nog een tip: ga voor het zover is eens voor de spiegel staan en kijk eens naar je eigen mentaliteit...

doe er je voordeel mee
 
Laatst bewerkt:
Ter aanvulling en opdat betrokkene weet wat hem te wachten staat!

Artikel 5 WvW Gevaar op de weg veroorzaken
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.

...
Hinder veroorzaken?
Verwisselen van rijstrook zodat iemand die achterkomt moet afremmen? Dit lijkt mij een perfect voorbeeld van hinder, of zie ik het verkeerd?
 
whaaa het is nóg erger, jij bent er zoeen die ALTIJD gelijk heeft _O-


edit: toch nog even reageren:

Zolang het tegendeel niet bewezen is heeft iedereen toch gelijk ??
Bovendien kan ik alles onderbouwen en bewijzen wat ik zeg, enkel voel ik me daar hier op het MF totaal niet toe geroepen en genoodzaakt.

>>Wat betrefd dat even reageren:

Ik heb nog steeds geen mail ontvangen dus ik ga hier helemaal niet meer in op jou provocerende berichtjes.

Je mailt me maar als je daar toe de behoefte hebt, voor de rest laten we het hierbij op MF.
 
Zolang het tegendeel niet bewezen is heeft iedereen toch gelijk ??
Bovendien kan ik alles onderbouwen en bewijzen wat ik zeg, enkel voel ik me daar hier op het MF totaal niet toe geroepen en genoodzaakt.

>>Wat betrefd dat even reageren:

Ik heb nog steeds geen mail ontvangen dus ik ga hier helemaal niet meer in op jou provocerende berichtjes.

Je mailt me maar als je daar toe de behoefte hebt, voor de rest laten we het hierbij op MF.


je mist het punt van king-coder.


Maar als het je helpt, in elke post op je ongeluk terug komen moet je het vooral doen. Ik had zelf veel baat bij de ochtend dienst op zondag, maar de domine rijdt zelf ook een motor, dat zal wel gescheeld hebben.
 
je mist het punt van king-coder.


Maar als het je helpt, in elke post op je ongeluk terug komen moet je het vooral doen. Ik had zelf veel baat bij de ochtend dienst op zondag, maar de domine rijdt zelf ook een motor, dat zal wel gescheeld hebben.

grinn :+
 
paander je bent toevallig geen timmerman van beroep he...??? :9
Zou wel een goede verklaring zijn voor het gedrag van die vent :+
427723
 
Nou Hurrican met je prachtige logo, kun je nou op 1 wiel rijden ofniet?


Zodra je m'n nickname kunt overschrijven gaan we weer verder :W ...
of was je zo driftig, dat zelfbeheersing ver te zoeken was....

zelfbeheersing - motorrijden :N
 
Laatst bewerkt:
Dat hij mij klem reed, de anderen konden hun rit vervolgen.

Maar dat doet er niet toe, hij pakte me (risico van het vak)

Heel goed hoor al die motors van je, ben je zeker wel trots op!

Zeker vrijgezel :Y :Y

Kerel, je hebt zeker niet door tegen wie je het hebt, hij rijdt op werkdagen o.a. op een BMW K1200 P, die kan je niet bij de dealer kopen zeg maar :+ . Advies van deze heer kan je in dit geval maar beter serieus nemen.
 
Laatst bewerkt:
ik wil ook iets zeggen ; ik hou wel van die welles-nietis discussies, vooral als iemand ten koste van alles gelijk wil hebben, wat ik dus nooit doe O-) , maar wat ik eigenlijk wilde zeggen, deze topic begint met een motorrijder die door een agent in een anoniem voertuig word aangehouden en z'n rijbewijs wordt ingetrokken, dus m.a.w. iedere agent kan op elk uur van de dag een rijbewijs intrekken als hij (die agent dus) van oordeel is dat de situatie de in beslagname van het rijbewijs rechtvaardigd (hij is onder eed, bla, bla, tralala) dan durf je met die wetenschap toch niks verkeerds meer uit te vreten, als je weet dat elke diender van de wet jou tot voetganger kan degraderen?!?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan