Ingrrrid

Ingrrrid

Rookie
30 okt 2004
12
0
Leeuwarden
Hoi allemaal
Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Ingrid en ben 21, ik studeer in Leeuwarden en heb sinds ruim 2 jaar mijn rijbewijs (nu dus ook zwaar) Ik ga eerst 4 mnd op stage in Costa Rica en bij thuiskomst ga ik opzoek naar een motor... Het zal hoogstwaarschijnlijk een cbr 600 RR worden (als ik niet teveel uitgeef...) Hoop dat het forum me bevalt maar verwacht van wel.\
Groetjes
Ingrid
 
Welkom op dit t gekke forum :}
ps voor dat de rest er om vraagt :+ heb je nog iets van n foto *D
 
welkom op MF :+
full


heb je ook een piccie van jezelf? O-)
 
Welkom *D

Was er al om een piccie gevraagd :?


:P
 
echt geweldig al die reacties!! niet verwacht.. vind t nu al leuk! en jah zal binnenkort ff foto dr bij doen als dat zo gewild is. Zo ben ik dan ook wel weer
 
Ik direct toen de welkomstplaatjesrage begon (Afbeelding)

Kreeg toch nog een keer een mailtje dat ik een zielig figuur was als ik de welkomstplaatjes belachelijk vond, en dat op deze manier belachelijk wou maken :Z

Dan zijn we tegelijkertijd begonnen, want toen was er ook zo'n topic over die dingen en toen heb ik direct de mijne gemaakt! Ik zeg het nog 1 maal: Jij, Ik, Base, Gorilaz, ect. moeten een clubje opstarten!
 
Dan zijn we tegelijkertijd begonnen, want toen was er ook zo'n topic over die dingen en toen heb ik direct de mijne gemaakt! Ik zeg het nog 1 maal: Jij, Ik, Base, Gorilaz, ect. moeten een clubje opstarten!
Ik vind Gorilaz een uiterst irritant figuur dus ik sluit me bij deze buiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan