inhaaldiagram??? / 25 % korting alle banden

Bfast

Die hard MF'er
21 apr 2004
451
0
eerst even een vraagje ik zat net op deze site http://www.motorplanetdronten.nl/
en toen zag ik bij extra's een inhaal diagram
en ik snap dr geen reet van
misschien dat iemand het wel snapt en even kan posten hoe het dan zit

en dan!!

alle banden 25% korting een Bridgestone bt020 voorbandje voor 125 Euro gratis monteren en uitbalanceren
is het noemen waard dacht ik

Mzzls
 
eerst even een vraagje ik zat net op deze site http://www.motorplanetdronten.nl/
en toen zag ik bij extra's een inhaal diagram
en ik snap dr geen reet van
misschien dat iemand het wel snapt en even kan posten hoe het dan zit

Dit is de afstand die het kost om een vooertuig dat een bepaade snelheid rijd in te halen.

Voorbeeld:

Voertuig: 70
Jij rijd: 110
Afstand die je er over doet: 163

Maar deze tabel is in feite bullshit, dit is de afstand die je nodig hebt om het voertuig te passeren, maar niet de afstand die je bezig bent om in te halen.

Ze hadden beter de tijd die je op je linkerbaan besteed bij een inhaal actie in een tabel kunnen stoppen. Dan schrik je toch van de afstand die het kost.
 
Op de horizontale as staat de snelheid die het voertuig heeft die ingehaald gaat worden. Op de vertikale staat de snelheid die je hebt tijdens het inhalen. Stel bijvoorbeeld dat het voertuig dat je gaat inhalen 50 rijdt, en jij rijdt 60 dan doe je er 360 meter over om hem een beetje normaal in te halen. Rij je daarentegen met een snelheid van 150 (hoger kan niet in de grafiek)dan heb je maar 90 meter nodig om degene die je bocht gaat verneuken in te halen.
 
Maar vanaf waar wordt die afstand gemeten dan
Als je 2 seconden afstand houdt ofzo??
in mijn ogen is de afstand die je nodig hebt om in te halen
afhankelijk van de afstand die je achter een voertuig zit + de snelheid die je rijdt
dus dan wil dat zeggen dat deze diagram totaal niet nauwkeurig is...... toch?
 
dus dan wil dat zeggen dat deze diagram totaal niet nauwkeurig is...... toch?


:^

Je hebt er dan ook geen ene hol aan. Als je voordat je gaat inhalen niet al hebt kunnen inschatten hoe lang je er over doet zou ik zo snel mogelijk je A inleveren, voordat je uit de radiator van een tegemoetkomende vrachtwagen geplukt kan worden.
 
:^

Je hebt er dan ook geen ene hol aan. Als je voordat je gaat inhalen niet al hebt kunnen inschatten hoe lang je er over doet zou ik zo snel mogelijk je A inleveren, voordat je uit de radiator van een tegemoetkomende vrachtwagen geplukt kan worden.

:^

Daarbij komt ook nog de lengte van het voertuig dat je inhaalt. Een Smart ben je sneller voorbij dan een 18 meter vrachtwagencombi (bij gelijke snelheden :P )
 
Dus het is complete Bullshit
ok dan ben ik daar dan ook weer uit
Bedankt voor de uitleg beste mensen
 
Terug
Bovenaan Onderaan