Inhalen, nee, remmen, boem, vlieg, blub?

Freaky Cat

MF veteraan
26 mrt 2003
6.316
3
Noord Scharwoude
Het rijden op Lucifer was leuk... voor even dit jaar en voor PQ ( ook een mfer ) ist voorlopig ook klaar ben ik bang. :N

Hoe wie wat waar?
Nou... we kwamen net van een rotonde af en reden iets van 30/50 met voor ons een auto.
We waren net van plan de auto in te halen tot de auto plots richting aangaf naar links.
Je weet nooit of je gezien bent en of de auto wacht dus PQ besloot af te remmen, maar Freaky keek net opzij om te zien of ze ook kon inhalen.
Freaky gaf al iets meer gas, keek naar voren en t was pats boem achterop bij PQ.

Jaja mijn eerst stoppie maar die was ff teeeeeeeeeeee en ik vloog erover heen, afgezet met mijn linkerhand en daarna op de rechterzijde van mijn lichaam en hoofd beland.
Toen iets van vier koprollen, dat is echt maf zeg, pok op mijn hoofd hey licht, pok hey licht en ga maar door.
En ik d8, hmmm wanneer lig ik nou eens stil, toen hoorde ik toch wel heel vlakbij een ronkende motor en ik kon alleen maar hopen dat die mij niet raakte.
Verder zag ik eigenlijk niks en ging t heel snel.

PQ is achterover geklapt en waarschijnlijk op zijn rug terecht gekomen.
Zullen we langs elkaar heen gevlogen zijn? :P Zal er wel komisch uit hebben gezien dan. :+

Nou ik stond op en zag daar mijn mooie trots badend in de olie, terwijl PQ het sleuteltje omdraaide.
Daarna aan de kant gaan zitten, vloekend en wel, ff later drong t tot me door dat PQ ook een motor had. :9
Die was dus door gegleden in het watertje achter ons, je kon nog net 2 nummers van zijn kentekenplaat zien.

Gelijk al waren er een hoop lieve mensen, daarbij een verpleegster die alles even checkte.
Mijn hand deed zeer en mijn knie en PQ zijn kuit.

Ambulance en politie werden gebeld, politie was er redelijk snel en de ambulances waren druk met 2 reanimaties.
Ik kon alleen maar denken gatverdamme ziekenhuis en gvd onze motoren. :9
De lieve verpleegster en nog een mevrouw hebben ons naar het ziekenhuis gereden en de motoren werden opgehaald en worden morgen naar Alkmaar gebracht.

Schade aan ons:

Ik een behoorlijk gekneusde knie en misschien een gebroken botje in mijn hand.
Dat konden ze dus niet zien op de foto omdat het gezwollen is, toch maar 10 dagen in een gipsspalk en over 10 dagen nog een foto en dan zullen we zien.
PQ een ei op zijn kuit en we zijn allebei zo stijf als een .... nou ja stijf dus en we worden steeds stijver. :+

De motoren:

Ik heb maar ff niet al te goed naar Lucifer gekeken maar iig is de carterdeksel aan puin, topkuip, kont in scheuren, steppie stuk en verder weet ik het nog niet.
Sja en PQ zijn motor is omgedoopt tot waterfiets, of die het nog gaat doen..........
Morgen weten we meer en posten we piccies.

Al met al toch een hoop mazzel gehad zeg pffff. :Y

Ow ja voor de mensen die project Lucifer niet kennen Lucifer is alive and roaring
 
Laatst bewerkt:
balen zeg, maar gelukkig zijn jullie er zonder al te erge beschadigingen afgekomen...
toch nog een hoop schade voor zo'n relatief lage snelheid. iig sterkte met het "revalideren" en idd hulde aan de hulpverlenende mede-weggebruikers..
 
Laatst bewerkt:
balen zeg, maar gelukkig zijn jullie er zonder al te erge beschadigingen afgekomen...
toch nog een hoop schade voor zo'n relatief lage snelheid. iig sterkte met het "revalideren" en idd hulde aan de hulpverlenende mede-weggebruikers..

Idd gelukkig zijn we nog redelijk heel. *D
En de mensjes die ons geholpen hebben waren echt toppie, en ook hulde aan de motorrijder van wie ik een handdoek mocht lenen hihi.

Nu gaat Freaky proberen te slapen. -O-
 
Laatst bewerkt:
Idd gelukkig zijn we nog redelijk heel. *D
En de mensjes die ons geholpen hebben waren echt toppie, en ook hulde aan de motorrijder van wie ik een handdoek mocht lenen hihi.

Nu gaat Freaky proberen te slapen. -O-

Toen ik je vrijdag spotte dacht ik nog: blijft een geile motor!

-O-

Botje in je hand waarvan ze het niet konden zien heb ik ook gehad (pinkknokkel) en was met 3 weekjes weer helemaal goed! (na 10 dagen kon het gips eraf blijven dus er is hoop)

Veel sterkte, ook aan je medeslachtoffer.

Gaat Lucifer nog worden opgeknapt?
 
-O- Sterkte Freaky cat


Maar , tering zeg, jij moet een boek gaan schrijven _O- Je hebt t zo SMAKELIJK neer gezet hier met een vleug humor _O-

Liever helemaal geen bericht maar als t dan toch moet, dan maar een bericht dat je het zelf kan typen *O*

Maar alles bijelkaar, HEEL VEEL sterkte en beterschap aan jullie samen :j -O-
 
Laatst bewerkt:
Beterschap, en als ik naar je projekt kijkt komt het ook wel weer goed met de moto.
 
wow brak zeg!
Eerst gespot en dan dit!
Beterschap voor jullie beide!!

Volgend weekend dus geen AKM. .brak

Greetz uit Alkmaar
 
En ik d8, hmmm wanneer lig ik nou eens stil,

haha herkenbaar

Gelijk al waren er een hoop lieve mensen, daarbij een verpleegster die alles even checkte.

ook herkenbaar..... incl. een knappe zuster :P


Sterkte met herstel van vrouw en motor. Het is ff klote maar ook daar komt een eind aan. En je hebt weer een 'leuke' anecdote om te vertellen......(met een beetje humor heelt het allemaal wat sneller.)
 

Freaky, ik had niet beter kunnen opschrijven.
Ik ben blij dat we er gisteren, met een biertje in de hand, erg om hebben kunnen lachen. Het had veel slechter gekund. ;)


balen zeg, maar gelukkig zijn jullie er zonder al te erge beschadigingen afgekomen...
toch nog een hoop schade voor zo'n relatief lage snelheid. iig sterkte met het "revalideren" en idd hulde aan de hulpverlenende mede-weggebruikers..

We zijn er zeker goed vanaf gekomen. Zie je maar weer hoe belangrijk een goed pak is, ook als het erg warm is.

En we hadden in ieder geval een gezellig en goed georganiseerde straat/sloot waar het gebeurde. We werden heel goed opgevangen, van de week gaan we even langs om een bloemetje afgeven. :}


Toen ik je vrijdag spotte dacht ik nog: blijft een geile motor!

-O-

Botje in je hand waarvan ze het niet konden zien heb ik ook gehad (pinkknokkel) en was met 3 weekjes weer helemaal goed! (na 10 dagen kon het gips eraf blijven dus er is hoop)

Veel sterkte, ook aan je medeslachtoffer.

Gaat Lucifer nog worden opgeknapt?

Bedankt

wow brak zeg!
Eerst gespot en dan dit!
Beterschap voor jullie beide!!

Volgend weekend dus geen AKM. .brak

Greetz uit Alkmaar

Bedankt, maar zullen zeker veel op de AKM komen (in blik). :P
 
Geen actiefoto's? 8-) :P

zwaar klote zeg, buiten de materiële schade hoop ik dat jullie snel over de schrik heen zijn en weer vlug de draad op kunnen pakken

sterkte/succes! :j
 
haha herkenbaarook herkenbaar..... incl. een knappe zuster :P


Sterkte met herstel van vrouw en motor. Het is ff klote maar ook daar komt een eind aan. En je hebt weer een 'leuke' anecdote om te vertellen......(met een beetje humor heelt het allemaal wat sneller.)

Onze Eerste hulp zuster had wel een erg gemeen lachtje, zeker toen ze vertelde dat Freaky in het gips moest. })
 
Laatst bewerkt:
GVD zeg... heb Lucifer nog geeneens in levende lijve mogen aanschouwen en nu al weer dit??

Echt onwijs kut Karin. Ook jij natuurlijk PQ maar Lucifer maakt 't wel extra zuur... '(

Sterkte beide met de blessures. Heb net m'n hand uit 't gips dus weet hoe vervelend 't is! ;)
 
NEEEEEEE freaky !!! oh godver wat KUT zeg !!!

wel lekker dat je bijna niks hebt !

hey kop op, mijn bike rijd ook weer na die wheely-wipe-out bij 160 weet je nog?

kus !!!!!!!
 
Zonndde.

Maar jullie zijn er zelf goed afgekomen :Y

Succes en sterkte met de schadeafhandeling enhet herstel
 
Terug
Bovenaan Onderaan