inhouden en teruglopen van snelheid

Huricane

Die hard MF'er
17 dec 2004
538
0
afgelopen zaterdag ben ik een stuk wezen rijden op mijn Bandit600 bouwjaar 2004,ik reed op de snelweg en ging inhalen zodat ik hem ff doortrok totzo'n 160km/u, toen gebeurde het rare... ik reed weer 120km/u en kon aan het gas draaien wat ik wilde maar harder ging ik niet :? wel steeds zachter.....tot ik de koppeling introk en de motor afsloeg en ik de vluchtstrook op moest zoeken :(

Er zat nog zo'n 5.5 ltr. benzine in en de reservetank is 4.5 ltr. zou dat het kunnen zijn???? dat tie door het optrekken opeens ff lucht zoog?? of zouden de cabs. bevroren zijn?? (was erg vroeg en niet warm buiten)

Wie weet hier raad??? -O-
 
1 vlug eerste proefje bij droog weer en niet erg volle tank: rijden zonder tankdop. Helpt dat, dan deugt je tank-ventilatie niet.

Inspecteer ook met een zaklantaarn (op AFSTAND aan/uit schakelen want het schakelaartje is niet vonkvrij!) zo goed mogelijk je tank op rommel/roest/bladders, speciaal op de kraanopening (zeefje).
 
Ja hij loopt nu weer normaal, k laat hem voor de zekerhied op reserve staan, heb ik het probleem niet meer, dan ligt het daaraan

Als dat (tijdelijk) zou helpen dan kan het haast niet anders of in/op de gewone kraanopening (het zeefje) zit vervuiling en waarschijnlijk is daar nog wel wat "zwevende" voorraad van in je tank dus kun je iets dergelijks ook voor de reserve-doorgang binnenkort verwachten, cq in benzinefilter dan wel in de carburateur (vlotterkamer, sproeiers ..... / doorhalen wat niet aanwezig is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan