Inhouden gas? Ducati 900 Monster uit 1994

Monsters

Rookie
30 apr 2004
4
0
Alkmaar
Sinds kort houdt mijn Monster wanneer ik het gas wat verder open draai in. Ik heb het brandstof filter al vervangen want de oude zat vol rotzooi!Kan het zijn dat er vuil in mijn tank zit en zo ja hoe kan ik deze het beste reinigen?Kan het inhouden aan te kort brandstof liggen, daar lijkt het wel op. Komt dit bij dit type motor vaker voor en zo ja hoe kan ik dit oplossen of waar moet ik het probleem zoeken. kan het kloppen dat de ene uitlaat warmer wordt dan de ander. Bij mij is dit wel het geval, de uitlaat van de liggende cilinder wordt veel minder warm dan de staande?Wie kan mij antwoord geven op deze vragen
 
Het is vandaag geloof ik wazige-storinkjes-dag; nog even een paar van die dingetjes waar niet het eerst meestal aan gedacht wordt:

- plastic tipje op vlotterpennetje(s)
- onbetrouwbaar bougie-kapje (meten levert niet altijd een foutmelding)
- onzuiver sluitende choke
- ontoereikende tank-ventilatie
- inderdaad ook: vuil in tank; zie mijn "voorzetje" http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=tank&condition=and&on=topictitle&topicstarter=willem1940&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=tank&condition=and&on=topictitle&topicstarter=willem1940&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan