Inhouden Suzuki GSX-R

thehuman

MF'er
23 apr 2006
170
0
Musselkanaal
Hey mensen,

Klein vraagje.. Mijn Suzuki GSX-R 750 uit 89 houdt nogal eens in bij het optrekken. Geef ik teveel gas ineens, gaat het mis. De eerste paar seconden kom ik dan niet echt vooruit.

Ook stationair loopt hij erg onregelmatig en blijft daarom ook vaak niet lopen. Wat zijn de eerste dingen die ik het beste kan controleren? En kan het ermee te maken hebben dat er een dyno kit in de carb zit? p.s: Dyno, K&N Filters en Yoshimura uitlaat zaten erop bij de koop, misschien dat dat niet helemaal lekker is afgesteld?

Mvg,

Arjan
 
Begin met de controle van de juiste vlotterhoogte. Als die niet goed staat krijg je 't nooit goed voor elkaar. Controleer ook of de vlotternaalden nog goed afsluiten. Natuurlijk maak je dan gelijk ook de carbs inwendig goed schoon. Ik ga ervan uit dat naalden en gasbuizen niet versleten zijn. Vervolgens ga je je carbs (laten) synchroniseren. Wellicht dat je dan al van het grootste deel van je klachten bent verlost. Geen garantie, want het blijft een complex geheel...


Damn... zit ik weer onder het verkeerde account te tikken |( B|
Grt, Xenon :W
 
Laatst bewerkt:
Plaatselijke Motoport wil hem niet voor me afstellen, vanwege het feit dat er een dyno kit op zit. Ik breng hem waarschijnlijk naar een tuner die een dynobank heeft, mag die er z'n hoofd even over breken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan