Inhouden vanaf 4e versnelling vol gas

Mikey P

Die hard MF'er
4 dec 2006
495
1
Mijn Honda CBR600 F2 houdt in vanaf de 4e versnelling vol gas. Momenteel heb ik geen werkende teller, maar hij bereikt lang zijn top niet. In de lagere versnellingen loopt hij vol gas gewoon super. Wat kan het zijn?
 
je zal toch met wat meer info moeten komen.
wat is de staat van de motor, 25kw of andere uitlaat/filters?
wat is de kleur van de bougies?
loopt hij wel op 4 cilinders?
 
Laatst bewerkt:
Excuses, maar aangezien hij standaard is vond ik dat niet nodig om te vermelden. De kleur van de bougies heb ik niet gecheckt, aangezien ik niet het juiste gereedschap heb om die ondingen er uit te krijgen. Hoe merk je of hij op 4 cilinders loopt? Ik vermoed namelijk dat dat wel in orde is aangezien hij verder wel fijn loopt.
Er staat overigens 50.000 km op.
 
Laatst bewerkt:
lastig, ik zie aan je topic historie dat je er wel het een en ander aan gedaan hebt, nokkenassen, 25KW, dus of de motor helemaal standaard is???
of dit moet een andere motor zijn.
 
Dit is wel dezelfde motor inderdaad!
Maar het probleem was reeds aanwezig voordat deze aanpassingen zijn gedaan, vandaar dat ik ook dit niet heb vermeld. Had het eigenlijk moeten zeggen, maar ik dacht dat dat 't alleen maar lastiger zou maken. Het probleem bestond daarvoor namelijk al..
 
Toch niet helemaal zo standaard als je in eerste instantie aangaf....

Ik ben erg blij dat dit topic zo dicht kan.. Het hele topic doet aan alsof ik (expres) factoren voor jullie verberg. Motorisch had ik niet het idee dat een open demper het verschil maakte (ofwel bij de 'setup' hoorde), totdat ik een ander topic las en dit probeerde. Waarom zou ik dit gegeven 'verbergen'? Fijn dat jullie met een mogelijke oplossing/idee kwamen. :Z

Dit topic mag dicht :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan