Injectie probleem srad

Leentje

Rookie
29 feb 2008
7
0
Ik heb de kabelboom van mijn srad losgehad om het frame te spuiten, na alles weer in elkaar gezet te hebben, gaat de startmotor wel rond, maar lopen ho maar. Bougies zijn kurkdroog, en hij geeft een FI melding. Weet iemand hoe ik deze melding uit kan lezen op het display van mijn cockpit?
 
Hij is op het blok geaard, de rest werkt allemaal, verlichting, startmotor enz, hij krijgt alleen geen benzine engeeft de melding FI. Nu lees ik van aes over een ghetto dealer mode met een paperclip zodat je de juiste foutmelding af kunt lezen, maar er kan nergens vinden hoe dat nu precies moet. Met de juiste foutcode is het wat gerichter zoeken. (hoop ik)
 
Alle zekeringen nog OK?
Brandstofpomp aangesloten? en die werkt tijdens het starten? ( voldoende benzine in de tank?)
Vuile contacten in een draadboom!.... wil nogal eens voorkomen dat zoiets de boel ff tegenhoudt.

Ik heb ff de Service manual bekeken ( via deze link down... ) ( 98.11Mb en 429 pag.)

Vacuumslang aangesloten?
Zijstandaard(?) uitgeklapt,...schijnt de benzineloop ook te blokkeren? ( kan het mis hebben, maar zo zie ik het in het overzicht in het PDF-bestand)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan