Inkleuren letters op banden

rEPLICa

Die hard MF'er
1 okt 2001
331
1
Eindhoven
Ik zit erover te denken om de letters op mijn banden wit in te kleuren. Alleen hoe doe ik dit en waarmee? :?

Kan dat terwijl de banden gemonteerd zijn en de motor rechtop staat en is daar een speciale verf voor? Iemand die dit al eens gedaan heeft, of weet hoe je het aanpakt? (Kan het eraf als het uiteindelijk toch k*t staat?)

(P.S. ik kan me herinneren dat dit al eens besproken is maar kan niets vinden met de search)
 
Ik zit erover te denken om de letters op mijn banden wit in te kleuren. Alleen hoe doe ik dit en waarmee? :?

Kan dat terwijl de banden gemonteerd zijn en de motor rechtop staat en is daar een speciale verf voor? Iemand die dit al eens gedaan heeft, of weet hoe je het aanpakt? (Kan het eraf als het uiteindelijk toch k*t staat?)

(P.S. ik kan me herinneren dat dit al eens besproken is maar kan niets vinden met de search)
Was in een ZX-7R topic van ik dacht Rozz...
Gewoon een bandenwitstift, verkrijgbaar bij autoshops... Eenmaal erop = moeilijk eraf...
 
Ik had de letters van me banden ook ingekleurd.Stond heel mooi :9~
Het is wel jammer dat na verloop van tijd het witte eraf gaat.Je moet het om de zoveel tijd weer bijkleuren.Je hebt er een speciale stift voor.Kost ongeveer 10 piek en heb hem bij autostyle gehaald.Het inkleuren gaat niet zonder problemen.Soms druk je iets te hard in de stift en heb je een kwak wit op je band zitten wat niet de bedoeling is.Wat ik naast de letters had geknoeid maakte ik schoon met remreiniger.
 
Inderdaad met een verfstift doen. Ik ga het zelf binnenkort ook doen. Wat ik waarschijnlijk ook ga doen is mijn profiel inkleuren. Dat staat heel apart.

misc.php
 
Was in een ZX-7R topic van ik dacht Rozz...
Gewoon een bandenwitstift, verkrijgbaar bij autoshops... Eenmaal erop = moeilijk eraf...

Klopt ;) was van mij.....

Gewoon bij Halfords halen!! of een ander automaterialen zaak natuurlijk.

Duurt ongeveer `n maand voordat je het weer moet doen....dus valt wel mee.

Nadeel: Bij sommige staak het niet, bij andere weer wel...en wat je smaak is natuurlijk.

iig veel plezier
 
Sja, dat profiel inkleuren weet het niet :? . Ik moet het nog ff op me in laten werken, of ik dat nou mooi vind of niet.

Witte velgen is natuurlijk wel ontzettend mooi, zeker op een zwarte fiets (kan me hier nog een fototje van R1 met Ducati achterbrug herinneren :9~ ). Ben allesbehalve kapot van de kleuren van mijn liefje, (rode velgen :r ) maar witte letters staat haar volgens mij wel.

Als het achter de rug is zal ik wel eens een fototje posten. Wordt dan mijn eerste mod zeg maar, of telt dat niet ? ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan