[Inkoop Aktie?] Indiglo Tellerplaten..

Is er interesse voor een inkoop aktie van dit soort tellerpl

  • Ja,

    Stemmen: 6 85,7%
  • Nee.

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Kubiekdriehoekje

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2002
5.590
47
Hellevoetsluis
Ok, ik was opzoek naar leuk spul om m'n fiets mee op te tuigen en kwam dit tegen:
ZX7-N.jpg

ZX7-D.jpg


Nu heb ik op dit moment contact met iemand die het spul in Engeland verkoopt, waaraan ik gevraagd heb of het spul ook in het metrische stelsel te verkrijgen is. Hij zou dit na vragen, maar denkt niet dat dit een probleem is (vanaf 10 stuks zeker niet). Ik zelf probeer die van mij zonder opdruk te krijgen, zodat ik het uiterlijk d.m.v. gesneden vinyl kan bepalen.

Nu is mijn vraag of er nog meer mensen geinteresseerd zijn in dit spul, zodat ik een schatting kan doorgeven van hoeveel er besteld zouden kunnen worden. Ik heb nog geen idee van wat de uiteindelijke prijs zal zijn, per stuk via Breaklites.com zijn ze zo'n $90,-

Misschien dat ze voor sommige modellen ook reversed versies hebben:
94-03yzf600r%20reverse.jpg
 
Ok, ik heb de fabrikant inmiddels weten te vinden. Ik heb er een meeltje naar toe gestuurd of het mogelijk is om de platen zonder opdruk te verkrijgen.

Verder hebben ze ook een soort van reseller programma, waarbij de reseller $10 per item krijgt. Ik zal eens informeren of het ook mogelijk is dat dit bedrag van de prijs voor de koper af kan.

Hier nog ff 2 plaatjes van een ZX-7R met deze tellerplaten:
2953.jpg

2954.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is i.d.d. voor meerdere type motor fietsen, maar aangezien er meer pooiers/patsers op kawa's rond rijden zij er door wat meer voor te verkrijgen... O-)
 
laat maar even weten wat die van een cbr 1100xx uit 97 kosten :9~ (latere modellen hebben namelijk digi km/tellers
 
en wie gaat dat monteren voor je ?

[me]Bral weet uit ervaring dat dat echt klere-priegelwerk is[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan