Inkoopactie TomTom Rider 400 Essential Kit

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjw

Die hard MF'er
9 apr 2005
450
0
Kampen
Voor TomTom Rider 40/400 bezitters komt Waypoint nu met een leuke aanbieding:

bij aanschaf van minimaal 10 stuks van de door hen aangeboden Rider 400 Essential Kit is deze te koop voor EUR 14,95 (normale waarde EUR 24,95).

Deze kit bestaat uit:
een afdekkap ter bescherming van de contacten van de motorhouder
een afdekdop voor de connector van de voedingskabel
een eenvoudig aan te brengen anti-schittering en beschermings folie.

Meer details over de kit hier te vinden.

Kosten bedragen EUR 19,40 (EUR 14,95 + EUR 4,40 verzendkosten) over te maken op het bankrekeningnummer dat je via PB van me krijgt.

Bij betaling graag in de omschrijving je MF naam vermelden + TT400 kit.
Je adresgegevens en gewenst aantal graag via PB naar mij zenden (staat inmiddels aan).

De bestelling doe ik uiterlijk 31 juli, tenzij ik van iedereen eerder de betaling heb ontvangen.
Alleen wanneer ik betaling en PB met adres heb ontvangen stuur ik per (brief)post naar je af zodra de kits in mijn bezit zijn.


Voorlopige gegadigden:

1. gjw
2. Carlozzz (betaald 23/07)
3. dencoupe (betaald 24/07)
4. MichelvanHagen (geen reactie ontvangen op PB's)
5. hobbix (betaald 27/07)
6. daf-driver (2 stuks) (betaald 24/07)
7. geertmoens (vakantie 24/7 - 9/8)
8. Hervelt (2 stuks) (betaald 24/07)
9. Twardt (betaald 28/07)
10. Eric1977 (betaald 27/07)
11. RikJ (betaald 23/07)
12. aardbei (betaald 24/07)
13. John77 (betaald 24/07)
14. Silencer (betaald 28/07)
15. RemCoulD (betaald 23/07)
16. Trala (betaald 24/07)
17. bigarcher (betaald 27/07)
18. The Green Peril (betaald 27/07)
19. motorfv (betaald 27/07)
20. Jagertje (betaald 27/07)

Totaal aantal kits: 21
Betaalde kits: 20
 
Laatst bewerkt:
Voor TomTom Rider 40/400 bezitters komt Waypoint nu met een leuke aanbieding:

bij aanschaf van minimaal 10 stuks van de door hen aangeboden Rider 400 Essential Kit is deze te koop voor EUR 14,95 (normale waarde EUR 24,95).

Deze kit bestaat uit:
een afdekkap ter bescherming van de contacten van de motorhouder
een afdekdop voor de connector van de voedingskabel
een eenvoudig aan te brengen anti-schittering en beschermings folie.

Meer details over de kit hier te vinden.

Hoe we de inkoop, betaling en verzending gaan regelen denk ik nog ff over na.

Voorlopige gegadigden:

1. gjw
2. Carlozzz
3. dencoupe
4. MichelvanHagen
5. hobbix
6. daf-driver
7. geertmoens (vakantie 24/7 - 9/8)
8. ......
9. ......
10. ......
 
1. gjw
2. Carlozzz
3. dencoupe
4. MichelvanHagen
5. hobbix
6. daf-driver
7. geertmoens (vakantie 24/7 - 9/8)
8. Hervelt (misschien 2 stuks)
9. Twardt
10. Eric1977
11. RikJ
12. aardbei


Ja hoor, het loopt hier storm :}

Wellicht dat Waypoint het voor ons MF-ers ook wel tegen de actieprijs aan ieder afzonderlijk willen sturen. Dan hebben zij en wij voordeel van het MF-er schap en het aantal sets wat ze kunnen leveren :Y *O*
 
Kan helaas niet meedoen met deze aanbieding, maar raak steeds meer gecharmeerd van de TTrider 400;)
 
Wellicht dat Waypoint het voor ons MF-ers ook wel tegen de actieprijs aan ieder afzonderlijk willen sturen. Dan hebben zij en wij voordeel van het MF-er schap en het aantal sets wat ze kunnen leveren :Y *O*
Reken daar maar niet op.
De mededeling was €14,95 bij afname vanaf 10 stuks.
Ze kunnen zo scherp aanbieden vanwege de aantallen en het hoeven maken van slechts 1 rekening.
Indien ze 10 aflever adressen in hun systeem moeten gaan invoeren gaat dat tijds/kosten voordeel voor hun verloren.
(Het is te proberen als topic starter de gezamelijke betaling regelt (1 rekening) en een gezamenlijke adreslijst aanlevert)
Voor die paar euro extra voor (briefpost?) verzending maak ik geen probleem, het is aan topic starter hoe hij het wil regelen want die heeft het meeste werk ermee.

Misschien een paar dagen afwachten maar als topic starter alle ingeschrevenen een PB stuurt met te betalen bedrag kunnen wij de betaling aan hem doen en kan hij de bestelling plaatsen.

Aangezien geertmoens 2 weken met vakantie gaat vanaf vrijdag a.s. is het misschien wenselijk betalingen al te kunnen doen zodat niet iedereen twee weken hoeft te wachten.
 
Laatst bewerkt:
Reken daar maar niet op.
De mededeling was €14,95 bij afname vanaf 10 stuks.
Ze kunnen zo scherp aanbieden vanwege de aantallen en het hoeven maken van slechts 1 rekening.
Indien ze 10 aflever adressen in hun systeem moeten gaan invoeren gaat dat tijds/kosten voordeel voor hun verloren.
(Het is te proberen als topic starter de gezamelijke betaling regelt (1 rekening) en een gezamenlijke adreslijst aanlevert)
Voor die paar euro extra voor (briefpost?) verzending maak ik geen probleem, het is aan topic starter hoe hij het wil regelen want die heeft het meeste werk ermee.

Misschien een paar dagen afwachten maar als topic starter alle ingeschrevenen een PB stuurt met te betalen bedrag kunnen wij de betaling aan hem doen en kan hij de bestelling plaatsen.

Aangezien geertmoens 2 weken met vakantie gaat vanaf vrijdag a.s. is het misschien wenselijk betalingen al te kunnen doen zodat niet iedereen twee weken hoeft te wachten.

Als ze voor dat bedrag ook naar hun eigen verkochte tomtoms kunnen versturen, dan kan dat ook naar anderen. Ze zullen er geen verlies op draaien met dit bedrag incl verzenden.

Overigens wil ik,er ook wel 15 euro voor betalen en dan nog wat aan verzend kosten....
 
Als ze voor dat bedrag ook naar hun eigen verkochte tomtoms kunnen versturen, dan kan dat ook naar anderen. Ze zullen er geen verlies op draaien met dit bedrag incl verzenden.
Overigens wil ik,er ook wel 15 euro voor betalen en dan nog wat aan verzend kosten....
Waypoint heeft de aanbieding van €14,95 ook voor hun eigen klanten aangekondigd maar heeft niets vermeld over verzendkosten. Dan ga ik er vanuit dat het genoemde bedrag de Essential kit betreft, zonder verzendkosten.

Waarom zou Waypoint niets mogen verdienen aan de mensen die hun 400 elders gekocht hebben ?
Positieve reclame, klantenbinding of goodwill tot daar aan toe, maar als mensen toch elders hun nav kopen hoef je natuurlijk niet alles cadeau te doen.
Ik vind hun voorgestelde aanbieding van €14,95 vanaf 10 kits al een heel mooie aanbieding waarmee ze veel MF leden op een positieve manier achter zich krijgen.
 
Waypoint zal volgens hun website EUR 5,00 verzendkosten in rekening brengen, dus dat valt best mee.
Ik ga er vanuit dat ik er brievenbus post van kan maken, dus extra verzendkosten PostNL dan EUR 3,95.

We zijn met 12, dus dan kom ik afgerond op EUR 4,40 verzendkosten. Totaal bedrag dan EUR 19,40 per kit.

Morgen zal ik iedereen een PB sturen met mijn bankrekening. Bij betaling graag je MF naam vermelden + TT400 kit.
Je adresgegevens en gewenst aantal graag via PB naar mij zenden (staat inmiddels aan).

De bestelling doe ik uiterlijk 31 juli, tenzij ik van iedereen eerder de betaling heb ontvangen.
Zodra ik betaling en PB met adres heb ontvangen stuur ik per (brief)post af.

Hopelijk haakt niemand af, het zou zonde zijn als de actie mislukt of ik met meerdere kits blijf zitten.

Mooie actie zo :)
 
Ik ga er vanuit dat ik er brievenbus post van kan maken, dus extra verzendkosten PostNL dan EUR 3,95
Zie dat je uitgaat van brievenbus pakketpost. (Max 2kg)
Volgens mij zijn bubbel enveloppen ook geschikt en dan geldt het normale tarief.
Het gaat maar om een laag gewicht. Wat denk je zelf ?

(Misschien dat sommigen de verzendkosten aan de hoge kant vinden maar voor dat bedrag kunnen we ook niet zelf naar Waypoint rijden. Mij maakt het niet uit, ga akkoord)
Maar zowiezo al tof dat je dit wilt regelen.

Eh..., je PB staat nog niet aan hoor.
 
Laatst bewerkt:
Zie dat je uitgaat van brievenbus pakketpost. (Max 2kg)
Volgens mij zijn bubbel enveloppen ook geschikt en dan geldt het normale tarief.
Het gaat maar om een laag gewicht. Wat denk je zelf ?

(Misschien dat sommigen de verzendkosten aan de hoge kant vinden maar voor dat bedrag kunnen we ook niet zelf naar Waypoint rijden. Mij maakt het niet uit, ga akkoord)
Maar zowiezo al tof dat je dit wilt regelen.

Eh..., je PB staat nog niet aan hoor.


Helaas heeft m'n bubbeltjesenveloppenboom 't bij het laatste nachtvorstje niet overleefd :+
Sowieso geen idee hoe ik dat spul van Waypoint ga krijgen, dus hoe dat in te pakken valt. Ik ga in ieder geval niet aan verpakkingen rommelen, want ik wil achteraf geen gedoe als er iets stuk blijkt te zijn.

En voor wie 't teveel vindt blijft altijd de optie open om voor EUR 24,94 + EUR 5,00 verzendkosten zelf bij Waypoint te bestellen :)

Nog een poging gedaan om PB aan te zetten, dank voor je opmerkzaamheid
 
Dank aan Waypoint voor deze actie en dank aan GJW die moeite en vrije tijd hierin steekt.
Ondertussen al betaald. Ik stel ook voor dat, indien er afhakers of zo zijn (kan ik me haast niet voorstellen), dat we het gezamenlijk oplossen en niet GJW daarmee belasten. Iets met motorrijders onder elkaar, samen uit/samen thuis en zo.
 
Laatst bewerkt:
Dank aan Waypoint voor deze actie en dank aan GJW die moeite en vrije tijd hierin steekt.
Ondertussen al betaald. Ik stel ook voor dat, indien er afhakers of zo zijn (kan ik me haast niet voorstellen), dat we het gezamenlijk oplossen en niet GJW daarmee belasten. Iets met motorrijders onder elkaar, samen uit/samen thuis en zo.

Eens! Eerst proberen te verhalen op de afhaker natuurlijk en als dat niet lukt samen netjes oplossen.
Ook ik heb inmiddels betaald.
 
GJW hartelijk dank voor het opzetten van deze actie.

En natuurlijk haak ik niet af ... bedrag afgerond naar boven is zojuist ook naar je overgemaakt.
 
GJW hartelijk dank voor het opzetten van deze actie.

En natuurlijk haak ik niet af ... bedrag afgerond naar boven is zojuist ook naar je overgemaakt.

Alle betalingen die zichtbaar zijn heb ik in het lijstje vermeld. Morgen werk ik weer verder bij.
Al met al wel een aardig lijstje zo. Wij blij, Waypoint blij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan