Inkoopadres voor sloopmotor gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolfstah

MF'er
10 mrt 2012
96
0
Rotterdam
hey gasten, ik heb een motor staan een yamaha yzf 750R zonder schade en is helaas alleen technisch niet meer inorde. hij wilt niet starten en hebt van alles geprobeert. staat nu al paar maandenstil en staat mij nu dus in de weg. laten fixen kost veel geld dus wil er graag vanaf. weet iemand een sloop bedrijf omgv rotterdam die motoren inkoopt? of iemand ander idee? marktplaats werkt niet echt dus dat heb ik al geprobeert.

hoor het wel. grtz :] |(
 
'loop/sloop motor yamaha yzf' > 'Inkoopadres voor sloopmotor gezocht'

Ik weet even niet wat nou de handigste sub categorie is...

Maar eeh, is die dagelijks advertenties langskomen van motor-opkopers. Misschien wat beter zoeken?

Roukama is iig een bekende.
 
hey gasten, ik heb een motor staan een yamaha yzf 750R zonder schade en is helaas alleen technisch niet meer inorde. hij wilt niet starten en hebt van alles geprobeert. staat nu al paar maandenstil en staat mij nu dus in de weg. laten fixen kost veel geld dus wil er graag vanaf. weet iemand een sloop bedrijf omgv rotterdam die motoren inkoopt? of iemand ander idee? marktplaats werkt niet echt dus dat heb ik al geprobeert.

hoor het wel. grtz :] |(
Marktplaats zal prima werken, zolang je er maar niet de hoofdprijs voor wil hebben. Wat was/is je prijs dan dat je 'm niet kwijtraakt?
 
Marktplaats werkt niet goed? Heb je wel een goede advertentie geplaatst, anders uit elkaar halen en in onderdelen aanbieden of hier op het forum voor een leuke prijs kan me niet voorstellen dat niemand em wil
 
Voor een motor uit 93 lijken 5000KM me wel erg weinig. Maargoed ik denk dat je daar wel vanaf moet kunnen komen als je niet de hoofdprijs wil hebben.

Het hangt allemaal van je vraagprijs af dus :) Wat is je vraagprijs?
 
Hmm, denk niet dat je dat bij de reguliere opkopers gaat krijgen. Misschien is er hier nog iemand die wel wil bieden. Jammer dat hier de schuur al vol staat anders zou ik een bod doen/komen kijken.

Succes ermee
 
Laatst bewerkt:
Beetje raar. Je weet niet wat de motor mankeert maar wel dat fixen veel geld kost?
Weten wat er mee aan de hand is is wel handig om te weten om een reeele prijs te kunnen bieden.
Zolang daar niks over bekend is kun je niet veel meer verwachten dan een oud ijzer prijs.
Want, kopen we een kapotte brandstofpomp of een complete vastloper? Dat scheelt nogal.

Zonder verdere informatie geef ik er 150 euro voor. Haal ik hem dit weekend op.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik eerdaags een topic begin om een inkoopadres voor een honda ntv te vinden....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan