Inkorten Laser Hotcam demper

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanielV

geblokkeerd account
30 okt 2005
19.356
0
Arnhem
Beste forummers,

Zoals de topictitel al doet vermoeden, wil ik mijn demper in gaat korten. Beter gezegd, dit wil ik laten doen.

Enig probleem is, ik zou m'n God niet weten waar ik dit kan laten doen. Ik heb al contact gehad met Superpole, maar zij doen alleen hun eigen dempers/uitlaten.

Dus als jullie iets weten, barst los :}
 
Beste forummers,

Zoals de topictitel al doet vermoeden, wil ik mijn demper in gaat korten. Beter gezegd, dit wil ik laten doen.

Enig probleem is, ik zou m'n God niet weten waar ik dit kan laten doen. Ik heb al contact gehad met Superpole, maar zij doen alleen hun eigen dempers/uitlaten.

Dus als jullie iets weten, barst los :}

Gewoon zelf doen. Neem een middagje, popnageltang en popnagels, zaag, en meetlint en ga je gang.
Is allemaal niet zo moeilijk
 
Beste forummers,

Zoals de topictitel al doet vermoeden, wil ik mijn demper in gaat korten. Beter gezegd, dit wil ik laten doen.

Enig probleem is, ik zou m'n God niet weten waar ik dit kan laten doen. Ik heb al contact gehad met Superpole, maar zij doen alleen hun eigen dempers/uitlaten.

Dus als jullie iets weten, barst los :}
Ik wilde mij Yoshi ook in laten korten en heb ook naar Superpole gemaild.
Nooit niks terug gehad, de fl!kkers :(

Zelf doen, zou ik ook niet doen.

Misschien kun je hier terecht :?

henko-exhaust.nl

Heb nog niet geprobeerd.

succes
 
Gewoon zelf doen. Neem een middagje, popnageltang en popnagels, zaag, en meetlint en ga je gang.
Is allemaal niet zo moeilijk
Hmm, de ophanging van de demper moet ik dan ook aanpassen. Dit wordt lastig denk ik -O-

Het rood omcirkelde gedeelte wil ik verwijderen. Daar zitten namelijk krassen op / deuken in (aan de onderkant) door een crash die ik heb gehad..
full



ik zou je kunnen helpen, stuur me maar eens een e-mail
Waar woon je ergens in de buurt? Dit zou namelijk heel erg fijn zijn! :)


let op als je e keur heb anders vervalt het
Een E-keur zit er sowieso al niet op ;)
 
dit kort genoeg :9
full


komt wel een mooi geluidje uit })

als je een demper met e-keur heb, zorg wel dat je hem aan de achterkant inkort want anders past je db-killer er niet meer in :N
en je moet een demperklem?? hebben iig een ander ophangpunt dan de originele :Y
 
Ik moet inderdaad nog een demperklem. Ik denk dat ik deze originele klem gewoon kan overzetten?

Het stuk wat ik eraf wil halen is te zien op de foto, bedoel je dat met de achterkant?

Die demper op die foto van jou.... _O- Die past trouwens niet, maar het zou wel leuk zijn / lekker klinken }) *O*
 
Ik moet inderdaad nog een demperklem. Ik denk dat ik deze originele klem gewoon kan overzetten?
Het stuk wat ik eraf wil halen is te zien op de foto, bedoel je dat met de achterkant?

Die demper op die foto van jou.... _O- Die past trouwens niet, maar het zou wel leuk zijn / lekker klinken }) *O*
je originele klem komt niet meer bij je duo stepje uit.
dus moet je een klem hebben die om je demper kan doen en op de gewenste plaats kan schuiven zodat die weer bij je duo stepje uit komt.

en dat stuk bedoel ik idd als achterkant :Y
 
Hmm, de ophanging van de demper moet ik dan ook aanpassen. Dit wordt lastig denk ik -O-

Het rood omcirkelde gedeelte wil ik verwijderen. Daar zitten namelijk krassen op / deuken in (aan de onderkant) door een crash die ik heb gehad..
[afbeelding]Waar woon je ergens in de buurt? Dit zou namelijk heel erg fijn zijn! :)Een E-keur zit er sowieso al niet op ;)

ik zou jou wel willen mailen.................(mijn mail adres is zichtbaar in m'n profile)
 
Dit kan je echt zelf.

- popnagels uitboren
- huls los halen
- op gewenste lengte zagen met ijzerzaag(ff rechte lijn tapen)
- lengte die je van de huls zaagt, zaag je ook van de binnenpijp.
- zootje weer in elkaar drukken en popnagels er in.
- Klaar is Klara.... :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan