inlaat geluid

blabla

  • yoshimura rules

    Stemmen: 1 7,1%
  • airbox mmmmm

    Stemmen: 12 85,7%
  • alweer een poll?

    Stemmen: 0 0,0%
  • wa's da?

    Stemmen: 1 7,1%
  • vul zelf maar in

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14

quickshifter

Die hard MF'er
19 apr 2004
493
0
tilburg
Ik hoor mensen altijd lullen over het geluid van hun uitlaat,da's leuk.
Maar omdat ik meer tijd vertoef op de motor in plaats van er naast(no offence).
wil ik dit toch wel even kwijt.
Ik ben totaal en volledig verslaaft geraakt aan het geluid van mijn 750 k2 gixxer : airbox.
BRoaaaaaaaaaaaam,vooral boven de 8000 rpm komt dit sterk opzetten,ik vind dit dus geweldig,wat ik me nu afvraag : kicken er hier nog meer mensen op? :Y
 
Laat ik daar nu ook op gereden hebben(748 van mijn broer),is ook dik,maar dat van de gixxer zwelt aan en voel meer als een "stomp" door je gehoorbeschermers heen.
En dan (ik hou ervan :Y :Y )dan gaat het geheel "gieren en brullen" tot aan de begrenzer toe.
 
Boven de 7000 toeren hoor ik mijn uitlaat al bijna niet meer, dan komt de airbox erg mooi tot leven en klinkt deze gewoon harder dan de uitlaat (compleet Yoshimura systeem), airbox zit alleen een K&N vervangingsfilter om de zuurstof voor flatslide carbs te reinigen.

Nee zondergekheid, vind het aanzuiggeluid erg mooi.
 
Boven de 7000 toeren hoor ik mijn uitlaat al bijna niet meer, dan komt de airbox erg mooi tot leven en klinkt deze gewoon harder dan de uitlaat (compleet Yoshimura systeem), airbox zit alleen een K&N vervangingsfilter om de zuurstof voor flatslide carbs te reinigen.

Nee zondergekheid, vind het aanzuiggeluid erg mooi.

Kicken he }) })
 
inlaat geluid is mooier dan uitlaat geluid. :Y

Maar een conmbi van flink aanzuig geluid met een mooi jankende demper is wel je van het :}
 
nooit zo opgelet eigenlijk... :o

zal het eens doen, waar kan ik het aan herkennen??? (let meestal gewoon op mn toeren/uitlaat)
 
There can only be one..
Ducati 748 916 996 998 serie's

Hét lekkerste inlaatgeluid aller tijden..

Sorry maar je vergeet nog de 851 888 900 = ook mastrubatie voor de oortjes! :P

mooi spul he'...
 
De mijn doet ook z'n best boven een bepaalde snelheid overstemd de airbox al het geluid wat uit de uitlaat komt. Daarbij komt ook nog eens het gejank van de tandwiel aangedreven nokkenassen, het horen en zien vergaat je meer als je boven de tank hangt dan wanneer je achter in de uitlaat staat te loeren.
 
die van jou meestal wordt het geluid dan nog mooier

Ik zou het niet weten of er een ander filter inzit weet wel dat bij hilltech er 126.9 pk op het achterwiel gemeten is :Y :Y ,schijnt nogal flink te zijn }) }) .
Weet wel dat de demper orgineel is en er zit ook geen powercomander in,dus..... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan