inloggen als je wilt reageren

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Als je niet ingelogd bent en je wilt dan reageren krijg je het inlogschermpje (niks aan de hand) maar zodra je ingelogd bent kom je op de Index en moet je dus eerst weer het juiste forum opzoeken, daarna het topic, dan nog eens de pagina waar je net op zat en dan nog eens de reply waar je op wilde reageren...kortom best irritant... kan dat ook anders??
 
Heb je gelijk in, vrij irritant, zal Niels (forumbouwer) moeten fixen...

Niels!! Tijd dat je dit forum regelmatig gaat lezen, kun je nog wat van leren! :)
 
Dat gaat soms wel, soms niet goed.

In het \'verleden\' kwam die bij mij ook vaak voor, de laatste tijd een stuk minder...

Ik geef het in ieder geval door aan Niels, de forumbouwer.
 
Ik heb er eigenlijk nooit last van (volgens mij, mischien dat het me niet opvalt), alleen met quotes, dan verdwijnt dat stuk dat je wil quoten maar dat vind ik niet zo erg.
 
Als je niet ingelogd bent en je wilt dan reageren krijg je het inlogschermpje (niks aan de hand) maar zodra je ingelogd bent kom je op de Index en moet je dus eerst weer het juiste forum opzoeken, daarna het topic, dan nog eens de pagina waar je net op zat en dan nog eens de reply waar je op wilde reageren...kortom best irritant... kan dat ook anders??


Cookie accepteren. Log je 1 keer in, hoeft het noooooiiitt meer daarna... :9
 
Als je niet ingelogd bent en je wilt dan reageren krijg je het inlogschermpje (niks aan de hand) maar zodra je ingelogd bent kom je op de Index en moet je dus eerst weer het juiste forum opzoeken, daarna het topic, dan nog eens de pagina waar je net op zat en dan nog eens de reply waar je op wilde reageren...kortom best irritant... kan dat ook anders??

Heir had ik eerder ook last van maar tegenwoordig nooit meer. Ik kan meteen antwoorden zonder eerst het topic weer te moeten zoeken.
 
Als je niet ingelogd bent en je wilt dan reageren krijg je het inlogschermpje (niks aan de hand) maar zodra je ingelogd bent kom je op de Index en moet je dus eerst weer het juiste forum opzoeken, daarna het topic, dan nog eens de pagina waar je net op zat en dan nog eens de reply waar je op wilde reageren...kortom best irritant... kan dat ook anders??

Hmmm, zeker lid van de nieuwe patatgeneratie. Te lui voor een paar muisklikjes :z .
 
Als je gewoon ingelogt blijft heb je nergens last van, maar ik bekijk MF op 4 plaatsen( niet allemaal tegelijk hoor ;) ), k moet dus iedere keer opnieuw inloggen (vergeet ik dus wel eens..) en heb dan dat gezeur wat ik hierboven al schreef
 
Terug
Bovenaan Onderaan