Inlogproblemen [UPDATE]

arcadis

MF veteraan
2 mrt 2003
5.111
1
Utrecht
We hebben hier en daar opgevangen dat mensen problemen hebben met het inloggen. Alle sessies op motor-forum.nl en motorfreaks.nl zijn verwijderd, dus iedereen zal even opnieuw in moeten loggen. Het is ook erg belangrijk dat je iedereen die problemen heeft even zijn cookies en cache wist!

We horen het graag als mensen nog steeds problemen hebben, dus post dit hier even of als je niet kan posten omdat het inloggen niet werkt, stuur dan even een mailtje naar crew@motor-forum.nl. :)


Update 11-1-2006 18:45:

Ik heb iets veranderd in de code. Als je problemen hebt: verwijder nogmaals al je cookies en probeer het opnieuw. Hopelijk werkt e.e.a. nu beter.

Laat in dit topic even weten of alles nu weer werkt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kom OT niet in: Je hebt niet voldoende rechten om deze pagina te mogen bekijken... (na opnieuw inloggen)

Wolfenstein ET (deel 18)


edit:
hee, via bovenstaande link wél, maar gebruik ik die link met als toevoeging /last, dan niet

Ah, deze werkt niet meer: blabla/forum/topic/118851/last

deze wel: blabla/forum/topic.php/118851/last

Zie de php extentie.
 
Laatst bewerkt:
En ik vond het al vreemd dat ik er net ineens werd uit geknikkerd... :( :+
 
ja ik vroeg me ook al af wat dit nou weer was :P maar aangezien ik zo'n dumbo met pcs ben weet ik niet eens waar ik mn koekjes moet vinden :+

zal vic straks wel ff lastig vallen hahaha
 
Kheb net een mail gestuurd maar hij doet et alweer.

Had niet veel langer moeten duren anders had k een accuut geval van stress gehad
 
Ik vroeg me al af waarom ik ineens kreeg dat ik niet bevoegd was om mijn eigen reactie te zien in offtopic :+
 
inloggen was niet echt het probleem , maar als ik op "actieve onderwerpen" klik dan krijg ik dit te zien.

full
 
dan ben je niet ingelogged als je dat zo te zien krijgt :)

ok, als ik op de index pagina kom ben ik ingelogd maar als ik op een sub pagina klik ben ik niet meer ingelogd. Ga maar eerst cookies en cache verwijderen.

*edit
probleem opgelost na cookies en cache verwijderen werkt het bij mij ook weer. *O*
 
Laatst bewerkt:
Cache? Als in de Tijdelijke Internet bestanden? Hele zooi leeggegooid incl. cookies, computer opnieuw opgestart en hij doet bij mij nog steeds raar |(
Kan gewoon inloggen en topics bekijken maar als ik de lijst met gemarkeerde topics op wil vragen ben ik ineens uitgelogd. :S
 
Freaks heeft het ook he....

kan ik ook alles aanpassen, verwijderen en opnieuw inloggen... B|


Gelukkig ben ik opt forum weer aanwezig.
 
Cache? Als in de Tijdelijke Internet bestanden? Hele zooi leeggegooid incl. cookies, computer opnieuw opgestart en hij doet bij mij nog steeds raar |(
Kan gewoon inloggen en topics bekijken maar als ik de lijst met gemarkeerde topics op wil vragen ben ik ineens uitgelogd. :S

ik heb ook de geschiedenis volledig verwijderd. misschien helpt het.
 
ik heb ook de geschiedenis volledig verwijderd. misschien helpt het.


ff geprobeerd, hielp ook niet :N

Kom gewoonlijk binnen op gemarkeerde topics, nu geeft ie dus als ik explorer aanzet aan dat ik eerst moet inloggen. Als ik dat wil doen moet ik vervolgens eerst uitloggen :?
 
Als ik op Off-Topic klik zegt ie dat ik niet voldoende rechten heb..... ;(
 
ff geprobeerd, hielp ook niet :N

Kom gewoonlijk binnen op gemarkeerde topics, nu geeft ie dus als ik explorer aanzet aan dat ik eerst moet inloggen. Als ik dat wil doen moet ik vervolgens eerst uitloggen :?

Verwijder cookies en tijdelijke internet-bestanden en zorg dat de beveiligins-instellingen op een standaard niveau staan (ofwel, zorg ervoor dat je pc cookies accepteert)


Als ik op Off-Topic klik zegt ie dat ik niet voldoende rechten heb..... ;(
Je hebt wel toegang tot Offtopic. Zelfde verhaal als hierboven dan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan