Innovv K1 motor dashcam

Moet eerlijk bekennen dat ik hem alleen gebruikt heb voor terugkijken van de motorvakantie. Nog geen tijd gestoken in het bewerken van de video bestanden.

Maar beeld vind ik wel ok. gelukkig ook niet nodig gehad voor verz.werk.

Vind zelf het voordeel dat , bv met een tourrit , niemand "gek" doet omdat ie in beeld zou staan. Niemand staat er bij stil (ook ik niet) dat eigenlijk alles gewoon op film staat

Systeem zelf heeft mij nog niet in de steek gelaten in het afgl. jaar

Heb ik ook een paar keer al gehad, mensen die het begin van de dag onzeker reden of niet helemaal happy waren.
Later op de dag na wat tips reden ze veel beter en blijer.
Zei ik of ze het verschil wouden zien, hadden nooit in de gaten dat ze gefilmd werden.
Vonden het wel zeer leuk om het verschil terug te zien, gaf ze toch wel een extra vertrouwens boost.
Zien is toch altijd anders dan maar geloven dat het zo is.
 
Altijd al gedacht "een camera die automatisch stopt en start met filmen en van meerde punten filmt, en gewoon gefixeert blijft, DAT moet een goed gerief zijn", en nu vind ik dit topic :o

... staat in mijn favorieten, en ga het later eens doorlezen.

Mijn interesse is gewekt, zowel voor de motor als voor de auto.

Vroeger waren camerabeelden verboden als bewijsmateriaal in België bij een ongeval.

Onlangs bij Citroën een advertentie gezien, dat als je bij hun een dashcam in je auto laat installeren je met het attest ervan naar je verzekering kan en tot wel 20% korting zou kunnen krijgen. Blijkt dus dat er op juridisch vlak wel heel wat veranderd moet zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi spul. Wat ik niet kan vinden (waarschijnlijk omdat dat er niet is) is, kan je de K1 ook met de app gebruiken en live beeld krijgen net als bij de C5? Volgens mij kan hij wel via composiet beeld geven maar zie maar eens een waterdicht schermpje te vinden met zo'n ouderwetsche aansluiting. xD

f2957f831e.png
 
Laatst bewerkt:
Altijd al gedacht "een camera die automatisch stopt en start met filmen en van meerde punten filmt, en gewoon gefixeert blijft, DAT moet een goed gerief zijn", en nu vind ik dit topic :o

... staat in mijn favorieten, en ga het later eens doorlezen.

Mijn interesse is gewekt, zowel voor de motor als voor de auto.

Vroeger waren camerabeelden verboden als bewijsmateriaal in België bij een ongeval.

Onlangs bij Citroën een advertentie gezien, dat als je bij hun een dashcam in je auto laat installeren je met het attest ervan naar je verzekering kan en tot wel 20% korting zou kunnen krijgen. Blijkt dus dat er op juridisch vlak wel heel wat veranderd moet zijn.

Zolang je geen maandag-ochtend model hebt zit je gebakken met die Innov ;)
Let er op dat je een snel micro-sd-kaartje gebruikt, zomaar een Class 10 is niet snel genoeg.
Zoek er een die in de specs al minstens 50MB/s schijfsnelheid heeft.

Mooi spul. Wat ik niet kan vinden (waarschijnlijk omdat dat er niet is) is, kan je de K1 ook met de app gebruiken en live beeld krijgen net als bij de C5? Volgens mij kan hij wel via composiet beeld geven maar zie maar eens een waterdicht schermpje te vinden met zo'n ouderwetsche aansluiting. xD

f2957f831e.png
Uh... app? na maken van opnames staat er wel een programma op de sd-card, maar de K1 heeft geen bluetooth/wifi/draadloze verbinding, dus er is geen "App"
Live beelden kan je zien op de dvr-unit zelf.......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan