inouden cbr

melvinn

MF veteraan
11 okt 2006
2.684
36
arnhem
Ik heb al op de seach gekeken maar dit exacte probleem niet echt vinden.

Wat is het geval:
Heb heb al meer als een jaar een honda cbr 600 F3 uit 1996 met een sebring uitlaat met E-keur (geen open uitlaat volgens mij dus, maar niet meer de originele demper) en een k&n filter. Prachtig ding, loopt goed.
op 1 punt na dan.

als ik tamelijk rustig rij of binnendoor rijd (niet lange tijd harder als 120) dan is er niks aan de hand en heeft hij een redelijk normaal verbruik van 1/16 en heb ik niks geen last van inhouden

Ga ik echter wat harder rijden op de dijk of lange stukken snelweg rijden boven de 140 dan gaat die verschikkelijk zuipen (1/10) en dan moet ik ook heel voorzichtig zijn met het gas. Ik heb het idee dat ik het hendel veel te ver open moet draaien voor de snelheid die ik wil rijden en als ik te ver ga met het gas lijkt het net of de motor geen vonk meer krijgt totdat ik het gas weer loslaat of compleet volgas geef. Laat ik het gashendel 2 seconden los, dan kan ik weer gas geven, en geef ik volgas dan loopt die probleemloos door naar zijn topsnelheid. Lange tijd op topsnelheid rijden is dan ook weer geen probleem em hij houd dan ook niet in.

Ik kan hier een hele rits mogelijke problemen op gaan noemen maar het is voor mij een raadsel welke het is, is het gewoon de afstelling, zijn het de naalden of de vlotters, of is het heel iets anders, bijv de brandstofpomp of de luchttoevoer :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan