Inrijden van een motor

Mag er volgens jou iemand achterop? De eerste 1000 km

  • Ja

    Stemmen: 27 52,9%
  • Nee

    Stemmen: 24 47,1%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Mijn leasebak heb ik met burnouts ingereden, na 10.000 km nieuwe voorbanden

haha altijd hetzelfde met die lease rijders.
De kangoo is weinig lease aan dus volg het boekje maar op, al is het alleen al om dat klote piepje niet aan te laten springen!


ow sorry ga off-topic.
 
de eerste 200km zijn bij splinternieuw spul het meest belangrijk.
Daarna kun je eigenlijk ermee doen wat je wilt zolang je ze mar netjes warm rijd..


Renault auto's moet jr trouwens wel inrijden.
M'n nieuw Kangoo mag de eerste 1000km niet boven de 90km/u komen en dan tot 1600km niet boven de 100km/u. Daarna kan ik er "gewoon" mee rijden.
Na 6000km mag ze pas volledig vermogen gaan geven.

Mooiste is dat er een piepje te horen is als ik teveel misbruik maak van het vermogen en/of teveel snelheid maak -O-

het vermogen van een kangoo _O- sorry erg off-topic.
 
Belangrijkste is in mijn ogen om het toerental de eerste paar honderd kilometer niet al te hoog op te laten lopen.

En tja, extra belasting van een passagier... Zou denk ik niet echt van toepassing mogen zijn op zwaardere fietsen van zeg zo'n 900cc+, bij bijvoorbeeld een 250cc zou ik dan inderdaad nog even wachten met samen rijden.
 
haha altijd hetzelfde met die lease rijders.
De kangoo is weinig lease aan dus volg het boekje maar op, al is het alleen al om dat klote piepje niet aan te laten springen!


ow sorry ga off-topic.
Als ik mijn nieuwe auto uit mag zoeken zet ik wel ff t kenteken van mn huidige auto op dit forum, heb er al zoveel gekut mee gehad, niet dat iemand een miskoop doet :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan